quote:
wel een van je dommere posts ditquote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik dat zo zie kan ik homo's gewoon moeilijk serieus nemen. (hihaho) Natuurlijk heb ik zelf ook een mooi staartje, maar cot dayum als je zoiets ^ zachts en ronds kunt kiezen in plaats van zo'n man-ass...
Ik zal maar niets zeggen wat dat betreft, alle grappen zijn zo langzamerhand wel gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Panzer blijf ik een rare kerel vinden. Alsof die puberhormoontjes nog steeds door je lichaam gieren. Laatbloeier?
Hoe oud ben jij eigenlijk, fijne snuiter? Jaartje of 21, toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen wat dat betreft, alle grappen zijn zo langzamerhand wel gemaakt.
Je moet het "leren" eten. Ben zelf sowieso geen fan van vis, maar het is best te doen. Die tonijn smaakt beter als dat het ruikt! Hoe vaker je het eet hoe lekkerder het is. Eerder moest ik het altijd wel met wat erbij nemen. Als ik nu snel wat eiwitten nodig heb, druk ik gewoon snel een blik naar binnen!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ben zelf helemaal geen fan van tonijn of rauwe vis, maar als Zeta weer zo'n prijsvraag uitschrijft ben ik best bereid een tonijn inclusief staart in de blender te gooien en achterover te slaan - op film.
Net 21 geworden inderdaad. Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, fijne snuiter? Jaartje of 21, toch?
Damn.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je moet het "leren" eten. Ben zelf sowieso geen fan van vis, maar het is best te doen. Die tonijn smaakt beter als dat het ruikt! Hoe vaker je het eet hoe lekkerder het is. Eerder moest ik het altijd wel met wat erbij nemen. Als ik nu snel wat eiwitten nodig heb, druk ik gewoon snel een blik naar binnen!
Jo Bonten altijd +1quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Kerol het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bonten_is_back.html
shredded as fuark
Vandaar, kan dan goed begrijpen dat je eveneens een glansrijke carrière als trekpop in het bed van een Slavische prinses ambieert. We're all gonna make it, maadtje.quote:
hoop t welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaar, kan dan goed begrijpen dat je eveneens een glansrijke carrière als trekpop in het bed van een Slavische prinses ambieert. We're all gonna make it, maadtje.
Kijk net zn andere filmpjes. Wat een eindbaasquote:Op donderdag 25 april 2013 12:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
" HELLO, it is me, JO BONTEN, i'll give you some tips to survive springbreak!
[ afbeelding ]
Koning.
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet die kerel tegen zichzelf in bescherming worden genomen, maar vermakelijke filmpjes altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Kijk net zn andere filmpjes. Wat een eindbaas
Dit is toch niet serieus? Wat hij doet?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die kerel tegen zichzelf in bescherming worden genomen, maar vermakelijke filmpjes altijd.
Geen idee, hij is een mongool anyway.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus? Wat hij doet?
Zijn hoofd doet me denken aanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen idee, hij is een mongool anyway.
Dat "gekut" hier altijd... Krijg er een beetje voetbal international gevoel bij!quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zijn hoofd doet me denken aanMarcel Roubos
Dat is de winny/test-equote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Panzer blijf ik een rare kerel vinden. Alsof die puberhormoontjes nog steeds door je lichaam gieren. Laatbloeier?
Ooit nog met hem incognito als 11 jarig meisje gechatquote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was hem bijna vergeten
Waarom ben jij een 11jarig meisje danquote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ooit nog met hem incognito als 11 jarig meisje gechatWat een pedo.
Zo deed ik me voor, zeg ik toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom ben jij een 11jarig meisje dan
Ik DENK dat zijn eerste filmpjes wel serieus zijn geweest.. maar dat iedereen hem zo belachelijk heeft gemaakt.. dat ie nu zulke filmpjes maakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef Kerol het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus? Wat hij doet?
Volgens mij was 16meter geen 20, vandaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat "gekut" hier altijd... Krijg er een beetje voetbal international gevoel bij!![]()
Echte "onzin/kroeg" sfeer, maar dan op een online forum!
Heb een paar logjes gelezen. Klinkt wel tempting man, het leest alsof het gewoon een soort van welness treatment is voor een paar week lang.quote:
Vraag naar gyno.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben onderweg naar een seminar over melk. Past wel bij mij als melkfanaat.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ooit nog met hem incognito als 11 jarig meisje gechatWat een pedo.
Zal kijken of er ruimte voor is. Moet een interview afnemen met Sharon Dijksma, kan haar er wel naar vragenquote:
Germany 8-1 Spain: A changing of the guard?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
Overigens: prima land, Duitsland. Maar waarom is dit topic verduitst? Heeft een Duiter een belangrijke PL wedstrijd gewonnen of zo?
Dit ja. Wel goed voor de gains.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef robuust89 het volgende:
Gaat over voetbal joh, niks voor jou!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
Overigens: prima land, Duitsland. Maar waarom is dit topic verduitst? Heeft een Duiter een belangrijke PL wedstrijd gewonnen of zo?
Welke debiel heeft bedacht dat een gym topic ook door dat voetbalschimmel vervuild moet worden?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gaat over voetbal joh, niks voor jou!
Chill chill, voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke debiel heeft bedacht dat een gym topic ook door dat voetbalschimmel vervuild moet worden?![]()
Vandaar dat het de afgelopen dagen 's avonds zo rustig was in de gym.
(en dat is dan ook wel het enige voordeel van voetbal).
Van al dat geld waarmee die voetbalclubs gesubsidieerd worden zou je in elke stad de meest ultieme sportscholen neer kunnen zetten.
Vanwege de mishandelingen, criminaliteit, vernielingen etc. die er mee gepaard gaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Chill chill, voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld.
Je wil niet weten hoe erg ik een grafhekel heb aan wielrennersquote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laten we het over wielrennen gaan hebben... Als je nu helemaal geen motoriek hebt kun je altijd nog wielrennen.
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriendquote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
Extreme spierpomps, keiharde droge massa, postbodes die met twee blauwe ogen de straat uitrollen. Kan ik ervan uitgaan dat ik legit creatine heb ontvangen?
Ik zou voor keurtj.eu gaan.. veel leukerquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Is gewoon serieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Zeta zegt dat die dood is gegaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met die ene YouTube gast, weet je dat toevallig? Wat was de link?
Subvraag: hoe zou het met EdwinNL zijn?
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeta zegt dat die dood is gegaan.
Nee, kinkhoest, toch? Ondanks dat we daar allemaal als kind voor gevaccineerd zijn. Of misschien ook nog een blessure.quote:En Edwin had een blessure of zo waardoor die nog niet begonnen was, zoiets.
Was een artikel in de krant van, maar volgens mij was dat 'm niet. Moet je Zeta even seinen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]pics
[..]
Nee, kinkhoest, toch? Ondanks dat we daar allemaal als kind voor gevaccineerd zijn. Of misschien ook nog een blessure.
je kan daar foreal shit kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Fuck erin getrapt. Geld foetsie zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
haha GEINTJE NATUURLIJK DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET IN TABS
Klopt. 16meter deed ook mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Niet zelf prikkenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf nietquote:
quote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf niet
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
beetje te chubby nog voor mijn smaakquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
lol dan val je bij heel veel mannen afquote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
i wish
volgend jaar zie ik er so uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |