je kan daar foreal shit kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kweet het niet vriend maar vroeg de pakketbezorger of je aan de anabolen zat? dan weet je dat je progressie boekt vriend
Trouwens is Kuurtje.eu een trollsite of worden er daar daadwerkelijk anabolen verhandelt? Kan me het niet voorstellen eigenlijk met zo'n naam.![]()
Fuck erin getrapt. Geld foetsie zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef Ethanolic het volgende:
haha GEINTJE NATUURLIJK DIE ZIJN ER HELEMAAL NIET IN TABS
Klopt. 16meter deed ook mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Niet zelf prikkenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als je in damsco woont gaan wy tog by elkaar zette
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf nietquote:
quote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Misschien iets voor Sap maar ik hoef zo'n dik wijf niet
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
beetje te chubby nog voor mijn smaakquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
lol dan val je bij heel veel mannen afquote:Op donderdag 25 april 2013 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
i wish
volgend jaar zie ik er so uit
Ik heb er maar 1 nodig.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol dan val je bij heel veel mannen af
pantofola d'oroquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.quote:
jezus die beentjesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ben je rasist???quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
Wolky of Mephisto..lopen lkkr en erg eigentijds. Ecco kan ook nog maar die zijn wat gewaagd.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
Cruijfs? of iets totaal anders -k-swissquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
dsquared of monclerquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
wolky vriend?
[ afbeelding ]
Dit is echt het allerlelijkst.
nee kan notquote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef 16meter het volgende:
gwn alles met een italiaanse vlag erop, om te laten zien hoe zo'n trieste pauper je bent tog
Aha Marokkanen schoenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
Niks mis mee toch? En heb je al op de site van Mephisto gekeken, zomerse modelletjes daar.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.
Dus nu naast het feit dat mensen een vuilniszak kunnen kopen om aan te trekken, zijn ze er nu ook in schoenwaar...quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
Vind ik die eerste mooierquote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
weet niet maar dit ademd klasse uit als je aan mij vraagt
[ afbeelding ]
je moet wel echte kopen en niet die....quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
weet niet maar dit ademd klasse uit als je aan mij vraagt
[ afbeelding ]
Dit. Al dat hommo schoenengedoe. Open een topic in LIF als je denkt dat mooie schoenen nodig zijn in de gym.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Eckte alphas hebben geen schoenn nodig gewoon lopen op hun 3 cm
Dikke eeltlaag.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Verbosity het volgende:
Mutherphucking kleine panda die muscle-ups doet alsof het niks is.
Pics?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex had een XL bikini en een S bikinislipje (srs) maar best wel een matig hoofd vergeleken met ^^
Gast! Had je dochter kunnen zijn man ouwe viespueckquote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Volschieten, die rechter.
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast! Had je dochter kunnen zijn man ouwe viespueck
je ziet er nog goed uit voor je leeftijdquote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.
Waar staat het bakje waar je het geld in moet doen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Heet jij toevallig Martijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Volschieten, die rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |