Ik heb er maar 1 nodig.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol dan val je bij heel veel mannen af
pantofola d'oroquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.quote:
jezus die beentjesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
ben je rasist???quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
Wolky of Mephisto..lopen lkkr en erg eigentijds. Ecco kan ook nog maar die zijn wat gewaagd.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
Cruijfs? of iets totaal anders -k-swissquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
dsquared of monclerquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
wolky vriend?
[ afbeelding ]
Dit is echt het allerlelijkst.
nee kan notquote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef 16meter het volgende:
gwn alles met een italiaanse vlag erop, om te laten zien hoe zo'n trieste pauper je bent tog
Aha Marokkanen schoenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |