pantofola d'oroquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.quote:
jezus die beentjesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie![]()
[ afbeelding ]
ben je rasist???quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
Dikquote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is nog te chubby voor hem.
[ afbeelding ]
Wolky of Mephisto..lopen lkkr en erg eigentijds. Ecco kan ook nog maar die zijn wat gewaagd.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig maar kan echt fucking helemaal niks moois vinden. Wat vinden jullie momenteel swack?
Cruijfs? of iets totaal anders -k-swissquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik moet gewoon iets stijlvols maar toch sportief hebben man begrijp je wat ik bedoel. Die turkenschoenen trekken mij niet.
dsquared of monclerquote:Op donderdag 25 april 2013 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
wolky vriend?
[ afbeelding ]
Dit is echt het allerlelijkst.
nee kan notquote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef 16meter het volgende:
gwn alles met een italiaanse vlag erop, om te laten zien hoe zo'n trieste pauper je bent tog
Aha Marokkanen schoenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
Niks mis mee toch? En heb je al op de site van Mephisto gekeken, zomerse modelletjes daar.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die verkopen ze bij Yachting shop in Oostende.
Dus nu naast het feit dat mensen een vuilniszak kunnen kopen om aan te trekken, zijn ze er nu ook in schoenwaar...quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef 16meter het volgende:
mattie van me rockt dees
[ afbeelding ]
wel nice op zich
Vind ik die eerste mooierquote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
weet niet maar dit ademd klasse uit als je aan mij vraagt
[ afbeelding ]
je moet wel echte kopen en niet die....quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef 16meter het volgende:
weet niet maar dit ademd klasse uit als je aan mij vraagt
[ afbeelding ]
Dit. Al dat hommo schoenengedoe. Open een topic in LIF als je denkt dat mooie schoenen nodig zijn in de gym.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Eckte alphas hebben geen schoenn nodig gewoon lopen op hun 3 cm
Dikke eeltlaag.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Verbosity het volgende:
Mutherphucking kleine panda die muscle-ups doet alsof het niks is.
Pics?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex had een XL bikini en een S bikinislipje (srs) maar best wel een matig hoofd vergeleken met ^^
Gast! Had je dochter kunnen zijn man ouwe viespueckquote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Volschieten, die rechter.
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast! Had je dochter kunnen zijn man ouwe viespueck
je ziet er nog goed uit voor je leeftijdquote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat ik 40+ ben wil niet zeggen dat ik compleet blind ben.
Waar staat het bakje waar je het geld in moet doen?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef seto het volgende:
gwn birkenstocks mattie lekker fris in de zomer en je ziet er chill uit man
moe je nou kijken
[ afbeelding ]
is toch mooi? of nie dan
Heet jij toevallig Martijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Volschieten, die rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |