vieze papzak wil je een koekje dikke?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:59 schreef seto het volgende:
busted, ik ben stiekem een fatty uit de dieetclub
niet liev.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
vieze papzak wil je een koekje dikke?
ik volg momenteel een pizza only dieet, dus neequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
vieze papzak wil je een koekje dikke?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Die rechter hoek na het lichaam/rechter uppercut van iron mike blijft grandioos
hardweefsel masseurs zijn beterquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik een keer naar een sportmasseur voor mijn onderrug/glutes maar straks denkt die dat ik homo ben omdat ik alleen daar een massage nodig heb
Zit hier zo'n thaise salon die ook sportmassages geeft maar ben bang dat ik een vinger in me reet krijg ofzoquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
hardweefsel masseurs zijn beter
Onderbroek wat omlaag. Flink wat olie erop, anders gaan de haarzakjes ontstoken raken. En glijden met die handjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ga denk ik een keer naar een sportmasseur voor mijn onderrug/glutes maar straks denkt die dat ik homo ben omdat ik alleen daar een massage nodig heb
weet niet waar jij woont maar is wel de beste krijg je gelijk cockiequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zit hier zo'n thaise salon die ook sportmassages geeft maar ben bang dat ik een vinger in me reet krijg ofzo
ben je ook,lolquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
lekkerrrquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zit hier zo'n thaise salon die ook sportmassages geeft maar ben bang dat ik een vinger in me reet krijg ofzo
Valt wel mee, hoe langer je wacht hoe meer werk 't is. Beetje coureur heeft geen shag op de benen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gladde benen vriend. Scheer je die het hele jaar? Lijkt me irritant veel werk iedere keer.
ik laat het altijd groeien tot ik mijn handen openhaal aan de scherpe stoppels.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoe langer je wacht hoe meer werk 't is. Beetje coureur heeft geen shag op de benen.
Als je eenmaal gewend bent dat je scheert voelt het ook niet lekker als je dat nalaat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik laat het altijd groeien tot ik mijn handen openhaal aan de scherpe stoppels.
bewegen, of uurtje fietsen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:19 schreef IrCute het volgende:
Ik heb al 2 uur lang vreselijke constante kramp in mijn been na legday vandaag, wat kan ik doen
u have bath?quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Het is 1 uur snachts en ik loop al 2 uur rond omdat ik er gek van word
jup!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je eenmaal gewend bent dat je scheert voelt het ook niet lekker als je dat nalaat.
awww kan je vent niet ff kneden?quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, maar schoonouders slapen en dan worden ze wakker
ow lawd schatje toch!!! Geen zorgverzekering in de VS yolo zonder money!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:39 schreef IrCute het volgende:
De pijn zit in mijn onderbeen :kuit, bovenkant voet/enkel en scheen. Volgens mij ga ik dood ofzo![]()
geen zorgverzekering #yolo
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:33 schreef robuust89 het volgende:
http://www.reddit.com/r/F(...)uide_to_healthy_and/
Ziet er prima uit, en zoals de titel al zegt, die mag haar dansje wel op mijn peñor doen.quote:
Eens iets anders dan een douchebiertje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:46 schreef Ethanolic het volgende:
Whey drinken in de douche voor ultieme gains*
*Uncertified BroScience
We zouden er eigenlijk een overzicht per jaar/lente van moeten maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:27 schreef seto het volgende:
LIF / Zoekt een fitnessapparaat om snel strakke buikspieren te krijgen
we hebben er weer één
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |