jammergenoeg niet nattyquote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van kees1977
Wat vidnen jullie fan mijn eps?
Ok.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jammergenoeg niet natty
anders zou ik hem afberen en lekker over mijzefl heen smeren
tegenwoordig 6, maar kan me soms niet inhouden om een 7e dag ook te trainenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef ChesterPerry het volgende:
hoeveel dagen trainen jullie dan in de week
6? Jelly.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
tegenwoordig 6, maar kan me soms niet inhouden om een 7e dag ook te trainen.
Ja, alleen sinds deze week fulltime werk en hou het nu nog vol...weet niet hoe ik er over een paar weken aan toe ben.quote:
Ben benieuwd, mijn ervaring met 4/5 keer trainen en full time werk lag dicht tegen overtraining aan als ik zo terugkijk. Ik herstelde voor geen meter.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, alleen sinds deze week fulltime werk en hou het nu nog vol...weet niet hoe ik er over een paar weken aan toe ben.
ga hard of ga naar huis gquote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet ook niet iedere dag volle bak gaan
Ja ik moet ook afbouwen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, mijn ervaring met 4/5 keer trainen en full time werk lag dicht tegen overtraining aan als ik zo terugkijk. Ik herstelde voor geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef kaasplankje het volgende:
Weeg nu 75/76kg. Het plan is deze zomer een paar kg er af voor wat uitdagingen die ik doe.
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.Goeien fysiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeg nu 75/76kg. Het plan is deze zomer een paar kg er af voor wat uitdagingen die ik doe.
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.voor het wielrennen, ben je een beetje te gespierd, maar het ziet er atletisch uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.Die tweede foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je? Voor de rest goed bezig man. Keep bulkin'.
If not now, then when.
ik schat 30-33 jaarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tweede foto.
36 geloof ik. Wat is er mis met de 2e foto?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die tweede foto.
niks mis mee, jij bent de enige die hier een benen shot plaatst, de rest niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
36 geloof ik. Wat is er mis met de 2e foto?![]()
Thanks overigens
Niks. Ziet er gewoon grappig uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
36 geloof ik. Wat is er mis met de 2e foto?![]()
Thanks overigens
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.Dem legsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt echt lange armen zeg!![]()
Ja lange benen heb ik ook en grote handen en lange vingers. Born with that.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem legs![]()
Jij hebt echt lange armen zeg!
Gladde benen vriend. Scheer je die het hele jaar? Lijkt me irritant veel werk iedere keer.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lange benen heb ik ook en grote handen en lange vingers. Born with that.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja lange benen heb ik ook en grote handen en lange vingers. Born with that.
wij 2quote:Op donderdag 25 april 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
CarbonC, THEFXR, Snakey, Kaasplankje...
Tussen al die jonge goden hier moeten er een paar zijn om de boel een beetje rustig te houden.
ik ben ook 43 miss kunnen we een keer uit eten gaan om elkaar beter te leren kennenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
CarbonC, THEFXR, Snakey, Kaasplankje...
Tussen al die jonge goden hier moeten er een paar zijn om de boel een beetje rustig te houden.
Die jonge goden ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee die vier die ik net benoemde.
Vanaf augustus wil ik eigenlijk proberen door te groeien naar 80kg. Ik geloof niet dat ik ooit zo zwaar geweest ben. Ik schommel nl. al een jaar of 15 rond de 72-75kg met 181cm lengte.lol waar s je tolliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel lkr droog ma beetj weinig massa man ff bulkeDeathlift or Die.
dus wij met zijn vijven en fanta?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef kaasplankje het volgende:
goede move jarhoon fantachick valt op ervaren mannen
Nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben ook 43 miss kunnen we een keer uit eten gaan om elkaar beter te leren kennen
Waarom moest ik hardop lachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BIG TITTIE BITCH BALL SLAPPING TRIPLE PENETRATION PARTY
Sato lokt jullie steeds de val in, met zijn sneaky links....quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Seam het volgende:
En al die trollers en baggeraars krijgen zeker geen LIF ban he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |