14 jaar laten liggen en je kan hem nog steeds eten.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat reageren met 100 splitsquotes is leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 08:02:20 ]
Dan liever een frikandelletjequote:Op donderdag 25 april 2013 07:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie wordt maller, van een euroknaller
Oh wat een lol, VS z'n frikandel in je hol.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan liever een frikandelletje
Bijdehand zo op de vroege morgen zeg.
Wie heeft nu weer de asbak verstopt.quote:
En nog belangrijker, waar is ie verstopt?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie heeft nu weer de asbak verstopt.
Een soort aflevering van Dora wordt dit, maar dan met Corrie.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:45 schreef Tem het volgende:
[..]
En nog belangrijker, waar is ie verstopt?
Ik heb ooit eens iets geschreven over een ziekenhuis waar ze van start gingen met een Stoppen-met-roken-poli. Een dame die daar werkte, heette Nicoline. Die had al vrij snel een andere bijnaam...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:10 schreef Karina het volgende:
Corrie en de ontiegelijke dorst naar nicotine. Die ze nu gaat bevredigen,.
Ik zie nu je ondertitel pasquote:Op donderdag 25 april 2013 09:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets geschreven over een ziekenhuis waar ze van start gingen met een Stoppen-met-roken-poli. Een dame die daar werkte, heette Nicoline. Die had al vrij snel een andere bijnaam...
Mijn vorige ondertitel - "Heeft moeite met makkelijke dingen" - was ook een quote van onze sip-kijkende held. Ik vond 'm gewoon erg leuk, die opmerking over splitsquotes.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie nu je ondertitel pas![]()
Beetje haat-liefdeverhouding wel tussen jullie volgens mij.
Ik moest ook wel even gniffelen inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vorige ondertitel - "Heeft moeite met makkelijke dingen" - was ook een quote van onze sip-kijkende held. Ik vond 'm gewoon erg leuk, die opmerking over splitsquotes.
Zat er 1 jaar naast.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Vingeroefening voor [NWS]
Website raadt je leeftijd
Iemand moest mij oprapen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even gniffelen inderdaad.
Waarom wil je naar zoiets kijken?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
De allerslechtste echtgenoot van Nederland. Wat een aids allemaal.
Dat mag hij toch vinden?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
Die Turk zegt gewoon verkapt dat zijn vrouw lelijk is.
Of gewoon iemand met een uitgesproken mening...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
Daar zal het ook wel een Turk voor zijn.
Dat vind ik ook.quote:
Prima, zolang je het zelf opruimt.quote:
Da's goed. We zijn alvast benieuwd.quote:
Wat gebeurt hier.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
Dat programma is een goede leerschool voor alle mannenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het is hier ZO saai dat Specularium gewoon stug naar dat tv-programma over slechte echtgenoten blijft kijken.
Iets conservatief allochtoons.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moet die UI van jou voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar goed dat die tweede zin erbij staat.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat programma is een goede leerschool voor alle mannen![]()
Maar ..... eigenlijk nog meer voor alle vrouwen, wat een zeikwijven zitten ertussen zeg.
Dat viel mij als vrouw zelfs op, dat het ook zeker aan de vrouwen zelf ligt/lag.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die tweede zin erbij staat.
Hij kijk toen alleen nog wat vrolijker dan hij tegenwoordig doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ja dat is hem! Goh nooit geweten dat hij bekend was van tv.
Zou je wel moeten doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
Oh hij heet zeker Turk, ik kijk dat nooit.
Moet dat van jou? Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.
Met je Game of Thrones. Larpnerds galore.
Knutselen maakt dus vrolijkquote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij kijk toen alleen nog wat vrolijker dan hij tegenwoordig doet.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Over moeten gesproken, als jullie van luisterboeken houden, deze hoorde ik van de week als ik van mijn werk naar huis reed, best leuk. Moeten jullie echt eens even beluisteren.
ik moet gvd helemaal nietsquote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Over moeten gesproken, als jullie van luisterboeken houden, deze hoorde ik van de week als ik van mijn werk naar huis reed, best leuk. Moeten jullie echt eens even beluisteren.
Blauwbaards bruiden.
Welke goeie tip?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Dan niet. Ik zal nog eens een goede tip geven.
Het is een ode aan dat mooie land.quote:
Dat het er op lijkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een ode aan dat mooie land.
Die plekken moet je gewoon negeren, heb je als blanke toch niks te zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat het er op lijkt.
Maar het is inderdaad een mooi land, wat ik er van op tv heb gezien danSommige plekken zijn wat minder mooi...
Is ook zo, de natuur is prachtig.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die plekken moet je gewoon negeren, heb je als blanke toch niks te zoeken.
Daarom.quote:
Als je het maar binnengehouden hebt.quote:
Haha ik heb een paar tabjes open en soms gaat het misquote:Op donderdag 25 april 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je het maar binnengehouden hebt.
#Langlevemodrechten.
Vrouwen en multitasken was toch juist een gouden combi?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb een paar tabjes open en soms gaat het mis
Tja ik zei het al eerder: ik ben een halve vent.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen en multitasken was toch juist een gouden combi?
Grenzeloos verliefd,quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Tijd voor grenzeloos verliefd, de heren hier zullen wel voetballen kijken denk ik.
Ik ga een klacht indienen als ik er geen krijg.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:22 schreef OProg het volgende:
Wanneer valt dat kroningsboek eigenlijk in de bus?
Die onzin komt toch ook nog?
Het is leedvermaak he?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grenzeloos verliefd,.
Wat een troep is dat.
Ik ook, gratis aanmaakblokjes zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen als ik er geen krijg.
Zeker weer zo'n vadsige ouwe pik met zo'n jong spleetoogje?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze hebben elkaar op internet ontmoet en via FB gedate.
Pedoooooooquote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
OK laatste update, zij was 15 en hij begin 20
Beetje een Fokkert.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n vadsige ouwe pik met zo'n jong spleetoogje?
Maar wel een jong spleetoogje dus?quote:
Nee nee, zij is een Nederlands naief meisje, zoals gewoonlijk in dit programma.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wel een jong spleetoogje dus?
Maar maar maar, grenzeloos verliefd staat bekend om rijke Nederlanders die jonge blaadjes uit het buitenland plukken en het liefde noemen. Niet een 15 jarig Nederlands bevoorrecht meisje die een ouwe pik uit het buitenland trekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nee, zij is een Nederlands naief meisje, zoals gewoonlijk in dit programma.
haha volgens mij ben je in de war met een ander programma. Dit is altijd hetzelfde, jongen, meisje, buitenland, hutje, etc.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar maar maar, grenzeloos verliefd staat bekend om rijke Nederlanders die jonge blaadjes uit het buitenland plukken en het liefde noemen. Niet een 15 jarig Nederlands bevoorrecht meisje die een ouwe pik uit het buitenland trekt.
Mijn wereldbeeld, wat doe je!
Oh.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
haha volgens mij ben je in de war met een ander programma. Dit is altijd hetzelfde, jongen, meisje, buitenland, hutje, etc.
Bwaha.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ja meestal is het zoietsEn dan gezellig in je plaggenhutje.
Bijna vergeten. ff labiele wijven kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Tijd voor grenzeloos verliefd, de heren hier zullen wel voetballen kijken denk ik.
Geef ze 25cm en ze geven hun hele leven op.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Bijna vergeten. ff labiele wijven kijken.
Heerlijk toch, dat volkse verstand.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Toepasselijk. Twee zwarte pieten op het vliegveld.
Net5.quote:
Ja gooi nog even olie op het vuur.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dwddkill that topic, kill it with fire
![]()
Ok.quote:
Karina's postgeschiedenis heeft het verraden.quote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Hoor je dat Voorschrift?
Bij Carglass zijn ze pas klaar als ze zijn uitgezogen.
wie niet. ik heb morgenavond nog wel ruimte. pm me ff je adresquote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wil fkt wel gepleased worden.
Ja doeiquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie niet. ik heb morgenavond nog wel ruimte. pm me ff je adres
Dat krijg je nou eenmaal als je mij marketingdirecteur maakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Vreemde reclames die van Carglass, eerst sterretjes en nu weer zuigen.
ALs je dan maar wel wat leuke mannen in die reclames stopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je mij marketingdirecteur maakt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je moet je auto brengen.
Slawaffel gewoon een ruit in.
Jij bent ook verantwoordelijk voor het 'sterretje' in de ruit?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je mij marketingdirecteur maakt.
Nee, ik exploiteer enkel kansen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent ook verantwoordelijk voor het 'sterretje' in de ruit?
Help eens mee in DWDD, het schiet niet op met de rel.quote:
Ja straks heb ik het nog gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Help eens mee in DWDD, het schiet niet op met de rel.
Sowieso, ik ben een minderheid dus voor mij geldt positieve discriminatie en diplomatieke onschendbaarheid. Getuige het feit dat ik nooit notes krijg voor wat dan ook.quote:
Ja, niemand neemt je serieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
maar ik ben een vrouw, dan ben je altijd de zwakkere, misschien helpt dat ook.
geef nou maar toe dat je zit te dromen over een negerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Doe niet zo raar. Ik zit maar een beetje grapjes te maken. Beetje vals dit hoor.
"0906-0911" Ze liggen nu voor je klaar.quote:
Heeldo.quote:
ik denk dat ik nog wel ergens een gaatje moet kunnen vinden deze maandquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil graag door een grote neger genomen worden.
Misschien kan sp3c in zijn agenda kijken.
Aan de andere kant, misschien is sp3c wel een hele kleine neger.
Zo'n Karl Noten maar anders.
Als je de mijne maar niet vindt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel ergens een gaatje moet kunnen vinden deze maand
nee jij wil te graagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je de mijne maar niet vindt.
Nee ik zou niet durven.quote:
ok ik wil niet graag genoegquote:
Hoewel m'n vriend (nu ex uiteraard) in Zuid-Afrika me wel gelukkig stemt over penissen van mensen met een leuk tintje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok ik wil niet graag genoeg
zelfde resultaat
nee we hebben het nu alweer over Karina dr h00tersquote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel m'n vriend (nu ex uiteraard) in Zuid-Afrika me wel gelukkig stemt over penissen van mensen met een leuk tintje.
Schept een precedent he.
quote:
Niemand kan echt boos zijn op me, ze doen hun best.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Is DAT boos. Dan kan ik nog bozer kijken.
Ze proberen 't vaak al niet eens, ik smijt gewoon met de botte bijl en dan geven ze 't op.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Gek genoeg geloof ik dat ook nog. Dat mensen niet zo lang of snel boos zijn op jou.
Kortom, iedereen vindt jou stiekem een kutlul?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze proberen 't vaak al niet eens, ik smijt gewoon met de botte bijl en dan geven ze 't op.
Zullen er genoeg zijn ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kortom, iedereen vindt jou stiekem een kutlul?
Maar ze durven het niet te zeggen.
Ligt eraan he?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als iemand boos is.
Hoe bedoel je? Als iemand boos is op mij kan ik daar niet tegen. Of als er mensen vlakbij me ruzie staan te maken.quote:
Goed imago.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
In de kroeg sta ik ook bekend als afstandelijk en arrogant.
Best wel, dan blijven die kansloze mensen ook lekker op afstand, en de andere mensen die weten dat ze er goed uitzien gaan wel een praatje aan. Werkt enorm goed.quote:
Mensen in de buurt die ruzie maken vind ik wel leuk, ga ik altijd dichtbij zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als iemand boos is op mij kan ik daar niet tegen. Of als er mensen vlakbij me ruzie staan te maken.
Jij gaat alleen naar hommertenten?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best wel, dan blijven die kansloze mensen ook lekker op afstand, en de andere mensen die weten dat ze er goed uitzien gaan wel een praatje aan. Werkt enorm goed.
Want ik zit me vaak aan de bar te bezatten met vrienden, en daar zitten normaliter enkel van die 50+'ers te loeren naar jongens, dus dat die me niet aanspreken is echt een pluspunt.
Nee bah. Tenzij het op tv is, zo hypocriet ben ik dan wel weer. Maar als er bijvoorbeeld op een verjaardag mensen ruzie krijgen, vreselijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen in de buurt die ruzie maken vind ik wel leuk, ga ik altijd dichtbij zitten.
Niet enkel, wel vaak.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar hommertenten?
Ik ben hartstikke vriendelijk hoor, maar enige "onbereikbaarheid" uitstralen is in een gay kroeg geen overbodige luxequote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
VS is denk ik zo een type waar ik niet mee zou durven praten in de kroeg
Jawel toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
Vroeger ging ik met een vriendin wel naar homobars. Amstel Taveerne, maar die bestaat volgens mij niet meer.
Ja dat bedoel ik, de uitstraling die je beschrijft, daar zou ik niet op af durven stappen. Maar verder denk ik dat je een hele aardige gozer bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke vriendelijk hoor, maar enige "onbereikbaarheid" uitstralen is in een gay kroeg geen overbodige luxe
Mmm paar jaar geleden liep ik er langs en toen zat hij er volgens mij niet meer. Maar misschien is hij weer terug?quote:
Ik was er laatst nog geloof ik, maar:quote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm paar jaar geleden liep ik er langs en toen zat hij er volgens mij niet meer. Maar misschien is hij weer terug?
quote:Een andere bekende homozaak is de Amstel Taveerne, sinds oktober 2007 Amstel Fifty Four
Montmatre is ook wel leuk trouwens.quote:
Ik weet wel die op de Zeedijk met die travestiet die bingoavonden houdt. Maar dat is omdat ik weleens in de Casablanca kwam, zat daar vlak in de buurt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Montmatre is ook wel leuk trouwens.
Lekker van die foute muziek.
Zeedijk ga ik eigenlijk nooit uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wel die op de Zeedijk met die travestiet die bingoavonden houdt. Maar dat is omdat ik weleens in de Casablanca kwam, zat daar vlak in de buurt.
Met een flesje appelcider.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Tegenwoordig zit Corrie op de bank in joggingbroek met 4 flessen wijn.
Amstel kom ik dan nog wel 's, Montmatre, en verder eigenlijk alleen de hetero tenten.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik ga nooit meer uit eigenlijk. Geen idee wat er tegenwoordig allemaal zit. Tijdje terug wel met wat 40+ mensen ergens wat gedronken, maar dat is het wel.
Het nadeel ervan vind ik dat die jongeren uit de randstad tegenwoordig vaak allemaal van dat tuig zijn die in die clubs zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Vroeger ging ik meestal naar discotheken rond het Leidse- en Rembrandtplein. De meeste bestaan al lang niet meer.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs
Ik ben nog "jong" en ik vind er geen reet aan, dus ga maar na.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Later ging ik ook alleen nog maar naar de kroeg. Veel gezelliger. Discotheek/club is leuk maar als je wil praten (praten) dan moet je daar niet wezen.
Hoe het nu in clubs is: geen idee. Daar ben ik al echt jaaaren niet mee geweest.
Hoe jong ben jij dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben nog "jong" en ik vind er geen reet aan, dus ga maar na.
Gok 's.quote:
Ik heb eventjes gekeken hoor, effe snel.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs playoffs
quote:
Nohommel van Ici Paris.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Leuke kroegmuziek![]()
En rare reclame kreeg ik eronder: permanente eyeliner
Waar?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
De youtubemensen denken blijkbaar dat ik wel wat eyeliner kan gebruiken.
Eentje eronder.quote:
Ik ben al wel zindelijk, ook al spuit ik af en toe over een baasje.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben al wel zindelijk, ook al spuit ik af en toe over een baasje.
Voordat ik op FOK! mijn leeftijd vertelde werd ik het wel soms geschat, maar ja, als je me ziet dan is het schrikken.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil graag 24 geschat worden, maar dat gebeurt alleen nooit.
Wel grappig gevoel, van die warme klodders op je, toch?quote:
Omdraaien heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil graag 24 geschat worden, maar dat gebeurt alleen nooit.
Grappig is niet echt het woord dat ik ervoor zou willen gebruiken.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel grappig gevoel, van die warme klodders op je, toch?
Ook goed, lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig is niet echt het woord dat ik ervoor zou willen gebruiken.
Ik doelde meer op het getal om te draaien.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf de achterkant zou het misschien nog wel lukken, die 24.
Duh alsof ik dat niet wist.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het getal om te draaien.
Ik hou er wel van hoor.quote:
Slik jij ook door?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou er wel van hoor.
Tot zover deze zeer onnuttige informatie.
En bedankt weer.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, je bent soms nogal traag van begrip.
Nee.quote:
Niets persoonlijks. Op jouw leeftijd is dat gewoon een feit.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En bedankt weer.
Het is echt pestkarinadag vandaag he?
Steek er een vibro-ei in en je voelt je weer als vanouds.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Het laatste greintje jong voelen is nu wel weggeebt geloof ik.
quote:
quote:
Hoofddoek erover, niemand die het zietquote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoofddoek erover, niemand die het ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |