Nee, ik exploiteer enkel kansen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent ook verantwoordelijk voor het 'sterretje' in de ruit?
Help eens mee in DWDD, het schiet niet op met de rel.quote:
Ja straks heb ik het nog gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Help eens mee in DWDD, het schiet niet op met de rel.
Sowieso, ik ben een minderheid dus voor mij geldt positieve discriminatie en diplomatieke onschendbaarheid. Getuige het feit dat ik nooit notes krijg voor wat dan ook.quote:
Ja, niemand neemt je serieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
maar ik ben een vrouw, dan ben je altijd de zwakkere, misschien helpt dat ook.
geef nou maar toe dat je zit te dromen over een negerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Doe niet zo raar. Ik zit maar een beetje grapjes te maken. Beetje vals dit hoor.
"0906-0911" Ze liggen nu voor je klaar.quote:
Heeldo.quote:
ik denk dat ik nog wel ergens een gaatje moet kunnen vinden deze maandquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil graag door een grote neger genomen worden.
Misschien kan sp3c in zijn agenda kijken.
Aan de andere kant, misschien is sp3c wel een hele kleine neger.
Zo'n Karl Noten maar anders.
Als je de mijne maar niet vindt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel ergens een gaatje moet kunnen vinden deze maand
nee jij wil te graagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je de mijne maar niet vindt.
Nee ik zou niet durven.quote:
ok ik wil niet graag genoegquote:
Hoewel m'n vriend (nu ex uiteraard) in Zuid-Afrika me wel gelukkig stemt over penissen van mensen met een leuk tintje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok ik wil niet graag genoeg
zelfde resultaat
nee we hebben het nu alweer over Karina dr h00tersquote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoewel m'n vriend (nu ex uiteraard) in Zuid-Afrika me wel gelukkig stemt over penissen van mensen met een leuk tintje.
Schept een precedent he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |