14 jaar laten liggen en je kan hem nog steeds eten.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat reageren met 100 splitsquotes is leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 08:02:20 ]
Dan liever een frikandelletjequote:Op donderdag 25 april 2013 07:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie wordt maller, van een euroknaller
Oh wat een lol, VS z'n frikandel in je hol.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan liever een frikandelletje
Bijdehand zo op de vroege morgen zeg.
Wie heeft nu weer de asbak verstopt.quote:
En nog belangrijker, waar is ie verstopt?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie heeft nu weer de asbak verstopt.
Een soort aflevering van Dora wordt dit, maar dan met Corrie.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:45 schreef Tem het volgende:
[..]
En nog belangrijker, waar is ie verstopt?
Ik heb ooit eens iets geschreven over een ziekenhuis waar ze van start gingen met een Stoppen-met-roken-poli. Een dame die daar werkte, heette Nicoline. Die had al vrij snel een andere bijnaam...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:10 schreef Karina het volgende:
Corrie en de ontiegelijke dorst naar nicotine. Die ze nu gaat bevredigen,.
Ik zie nu je ondertitel pasquote:Op donderdag 25 april 2013 09:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens iets geschreven over een ziekenhuis waar ze van start gingen met een Stoppen-met-roken-poli. Een dame die daar werkte, heette Nicoline. Die had al vrij snel een andere bijnaam...
Mijn vorige ondertitel - "Heeft moeite met makkelijke dingen" - was ook een quote van onze sip-kijkende held. Ik vond 'm gewoon erg leuk, die opmerking over splitsquotes.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie nu je ondertitel pas![]()
Beetje haat-liefdeverhouding wel tussen jullie volgens mij.
Ik moest ook wel even gniffelen inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vorige ondertitel - "Heeft moeite met makkelijke dingen" - was ook een quote van onze sip-kijkende held. Ik vond 'm gewoon erg leuk, die opmerking over splitsquotes.
Zat er 1 jaar naast.quote:Op donderdag 25 april 2013 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Vingeroefening voor [NWS]
Website raadt je leeftijd
Iemand moest mij oprapen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest ook wel even gniffelen inderdaad.
Waarom wil je naar zoiets kijken?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
De allerslechtste echtgenoot van Nederland. Wat een aids allemaal.
Dat mag hij toch vinden?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
Die Turk zegt gewoon verkapt dat zijn vrouw lelijk is.
Of gewoon iemand met een uitgesproken mening...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
Daar zal het ook wel een Turk voor zijn.
Dat vind ik ook.quote:
Prima, zolang je het zelf opruimt.quote:
Da's goed. We zijn alvast benieuwd.quote:
Wat gebeurt hier.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Specularium het volgende:
De allerslechtste echtgenoot van Nederland. Wat een aids allemaal.
Die Turk zegt gewoon verkapt dat zijn vrouw lelijk is.
Daar zal het ook wel een Turk voor zijn.
Dat programma is een goede leerschool voor alle mannenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het is hier ZO saai dat Specularium gewoon stug naar dat tv-programma over slechte echtgenoten blijft kijken.
Iets conservatief allochtoons.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moet die UI van jou voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar goed dat die tweede zin erbij staat.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat programma is een goede leerschool voor alle mannen![]()
Maar ..... eigenlijk nog meer voor alle vrouwen, wat een zeikwijven zitten ertussen zeg.
Dat viel mij als vrouw zelfs op, dat het ook zeker aan de vrouwen zelf ligt/lag.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die tweede zin erbij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |