Hij kijk toen alleen nog wat vrolijker dan hij tegenwoordig doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ja dat is hem! Goh nooit geweten dat hij bekend was van tv.
Zou je wel moeten doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
Oh hij heet zeker Turk, ik kijk dat nooit.
Moet dat van jou? Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.
Met je Game of Thrones. Larpnerds galore.
Knutselen maakt dus vrolijkquote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij kijk toen alleen nog wat vrolijker dan hij tegenwoordig doet.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Over moeten gesproken, als jullie van luisterboeken houden, deze hoorde ik van de week als ik van mijn werk naar huis reed, best leuk. Moeten jullie echt eens even beluisteren.
ik moet gvd helemaal nietsquote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Over moeten gesproken, als jullie van luisterboeken houden, deze hoorde ik van de week als ik van mijn werk naar huis reed, best leuk. Moeten jullie echt eens even beluisteren.
Blauwbaards bruiden.
Welke goeie tip?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Dan niet. Ik zal nog eens een goede tip geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |