Hij kijk toen alleen nog wat vrolijker dan hij tegenwoordig doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ja dat is hem! Goh nooit geweten dat hij bekend was van tv.
Zou je wel moeten doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
Oh hij heet zeker Turk, ik kijk dat nooit.
Moet dat van jou? Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.
Met je Game of Thrones. Larpnerds galore.
Knutselen maakt dus vrolijkquote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij kijk toen alleen nog wat vrolijker dan hij tegenwoordig doet.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Over moeten gesproken, als jullie van luisterboeken houden, deze hoorde ik van de week als ik van mijn werk naar huis reed, best leuk. Moeten jullie echt eens even beluisteren.
ik moet gvd helemaal nietsquote:Op donderdag 25 april 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Over moeten gesproken, als jullie van luisterboeken houden, deze hoorde ik van de week als ik van mijn werk naar huis reed, best leuk. Moeten jullie echt eens even beluisteren.
Blauwbaards bruiden.
Welke goeie tip?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Dan niet. Ik zal nog eens een goede tip geven.
Het is een ode aan dat mooie land.quote:
Dat het er op lijkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een ode aan dat mooie land.
Die plekken moet je gewoon negeren, heb je als blanke toch niks te zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat het er op lijkt.
Maar het is inderdaad een mooi land, wat ik er van op tv heb gezien danSommige plekken zijn wat minder mooi...
Is ook zo, de natuur is prachtig.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die plekken moet je gewoon negeren, heb je als blanke toch niks te zoeken.
Daarom.quote:
Als je het maar binnengehouden hebt.quote:
Haha ik heb een paar tabjes open en soms gaat het misquote:Op donderdag 25 april 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je het maar binnengehouden hebt.
#Langlevemodrechten.
Vrouwen en multitasken was toch juist een gouden combi?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik heb een paar tabjes open en soms gaat het mis
Tja ik zei het al eerder: ik ben een halve vent.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwen en multitasken was toch juist een gouden combi?
Grenzeloos verliefd,quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Tijd voor grenzeloos verliefd, de heren hier zullen wel voetballen kijken denk ik.
Ik ga een klacht indienen als ik er geen krijg.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:22 schreef OProg het volgende:
Wanneer valt dat kroningsboek eigenlijk in de bus?
Die onzin komt toch ook nog?
Het is leedvermaak he?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grenzeloos verliefd,.
Wat een troep is dat.
Ik ook, gratis aanmaakblokjes zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen als ik er geen krijg.
Zeker weer zo'n vadsige ouwe pik met zo'n jong spleetoogje?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze hebben elkaar op internet ontmoet en via FB gedate.
Pedoooooooquote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
OK laatste update, zij was 15 en hij begin 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |