Beetje een Fokkert.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n vadsige ouwe pik met zo'n jong spleetoogje?
Maar wel een jong spleetoogje dus?quote:
Nee nee, zij is een Nederlands naief meisje, zoals gewoonlijk in dit programma.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wel een jong spleetoogje dus?
Maar maar maar, grenzeloos verliefd staat bekend om rijke Nederlanders die jonge blaadjes uit het buitenland plukken en het liefde noemen. Niet een 15 jarig Nederlands bevoorrecht meisje die een ouwe pik uit het buitenland trekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nee, zij is een Nederlands naief meisje, zoals gewoonlijk in dit programma.
haha volgens mij ben je in de war met een ander programma. Dit is altijd hetzelfde, jongen, meisje, buitenland, hutje, etc.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar maar maar, grenzeloos verliefd staat bekend om rijke Nederlanders die jonge blaadjes uit het buitenland plukken en het liefde noemen. Niet een 15 jarig Nederlands bevoorrecht meisje die een ouwe pik uit het buitenland trekt.
Mijn wereldbeeld, wat doe je!
Oh.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
haha volgens mij ben je in de war met een ander programma. Dit is altijd hetzelfde, jongen, meisje, buitenland, hutje, etc.
Bwaha.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ja meestal is het zoietsEn dan gezellig in je plaggenhutje.
Bijna vergeten. ff labiele wijven kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Tijd voor grenzeloos verliefd, de heren hier zullen wel voetballen kijken denk ik.
Geef ze 25cm en ze geven hun hele leven op.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Bijna vergeten. ff labiele wijven kijken.
Heerlijk toch, dat volkse verstand.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Toepasselijk. Twee zwarte pieten op het vliegveld.
Net5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |