Beetje een Fokkert.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n vadsige ouwe pik met zo'n jong spleetoogje?
Maar wel een jong spleetoogje dus?quote:
Nee nee, zij is een Nederlands naief meisje, zoals gewoonlijk in dit programma.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wel een jong spleetoogje dus?
Maar maar maar, grenzeloos verliefd staat bekend om rijke Nederlanders die jonge blaadjes uit het buitenland plukken en het liefde noemen. Niet een 15 jarig Nederlands bevoorrecht meisje die een ouwe pik uit het buitenland trekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nee, zij is een Nederlands naief meisje, zoals gewoonlijk in dit programma.
haha volgens mij ben je in de war met een ander programma. Dit is altijd hetzelfde, jongen, meisje, buitenland, hutje, etc.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar maar maar, grenzeloos verliefd staat bekend om rijke Nederlanders die jonge blaadjes uit het buitenland plukken en het liefde noemen. Niet een 15 jarig Nederlands bevoorrecht meisje die een ouwe pik uit het buitenland trekt.
Mijn wereldbeeld, wat doe je!
Oh.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
haha volgens mij ben je in de war met een ander programma. Dit is altijd hetzelfde, jongen, meisje, buitenland, hutje, etc.
Bwaha.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ja meestal is het zoietsEn dan gezellig in je plaggenhutje.
Bijna vergeten. ff labiele wijven kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Tijd voor grenzeloos verliefd, de heren hier zullen wel voetballen kijken denk ik.
Geef ze 25cm en ze geven hun hele leven op.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Bijna vergeten. ff labiele wijven kijken.
Heerlijk toch, dat volkse verstand.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef OProg het volgende:
Toepasselijk. Twee zwarte pieten op het vliegveld.
Net5.quote:
Ja gooi nog even olie op het vuur.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dwddkill that topic, kill it with fire
![]()
Ok.quote:
Karina's postgeschiedenis heeft het verraden.quote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Hoor je dat Voorschrift?
Bij Carglass zijn ze pas klaar als ze zijn uitgezogen.
wie niet. ik heb morgenavond nog wel ruimte. pm me ff je adresquote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wil fkt wel gepleased worden.
Ja doeiquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie niet. ik heb morgenavond nog wel ruimte. pm me ff je adres
Dat krijg je nou eenmaal als je mij marketingdirecteur maakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Vreemde reclames die van Carglass, eerst sterretjes en nu weer zuigen.
ALs je dan maar wel wat leuke mannen in die reclames stopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je mij marketingdirecteur maakt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je moet je auto brengen.
Slawaffel gewoon een ruit in.
Jij bent ook verantwoordelijk voor het 'sterretje' in de ruit?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je mij marketingdirecteur maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |