De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutvas, ik zat te lapohunten.
Nou ja, vergaderen dan maar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Deze uitspraak moest ik nog ff quotenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, als mensen meer zouden bewegen dan zouden ze ook niet zo hoeven klagen.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik dacht precies het zelfdequote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef Ugjerke het volgende:
Kutvas, ik zat te lapohunten.
Nou ja, vergaderen dan maar.
ALWEER vas die hem sluit
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ben op dreeeeeeeeeeeefffffff *negerinnenstem*quote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik dacht precies het zelfde
ALWEER vas die hem sluit![]()
Sorry Mono.. Ik volg Flippieequote:
Gisteravond weer eens ouderwets lekker wat bier gehad en toen een pittig jointje.
Ging wel even hard ja
Lekker![]()
![]()
Echt een manwijf ben je ook he, een sigaar. Doet me denken aan ma flodderquote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard.Mis nu alleen een sigaartje
Die had ik vanmiddag erbij.
![]()
![]()
Meestal is het bij mij ook wel ganja. Maar vandaag hasj, beetje afwisseling.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wiet is favoriet.
Hey dat rijmt hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee een kleintje/dunne hequote:Op woensdag 24 april 2013 20:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt een manwijf ben je ook he, een sigaar. Doet me denken aan ma flodder. Die vind ik voor vrouwen best te doen.
En ik vind het lekkerder dan sigaretten.
![]()
Niets mis mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard.Mis nu alleen een sigaartje
Die had ik vanmiddag erbij.
Ik ben een vervend sigarenroker op bruiloften. Van die monsters. Samen met de bruidegom een kneiter van een sigaar roken en filosoferen over het leven![]()
![]()
Oh ik heb het wel geprobeerd maar vond het ontzettend smerig juistquote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee een kleintje/dunne he. Die vind ik voor vrouwen best te doen.
![]()
![]()
cigarilloquote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee een kleintje/dunne he. Die vind ik voor vrouwen best te doen.
groot verschil
![]()
![]()
Sowieso, weet niet. Wijn + sigaren vind ik inderdaad vaak het moment om over van alles te praten en beetje filosoferen inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Ik ben een vervend sigarenroker op bruiloften. Van die monsters. Samen met de bruidegom een kneiter van een sigaar roken en filosoferen over het levenJa ik heb ook nog wel moeite met vinden welke ik wel oke vind om te roken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel geprobeerd maar vond het ontzettend smerig juistOh dacht dat die allemaal hetzelfde hetenquote:![]()
Mijn fout.
![]()
Oew Oew,, AWESOMEquote:Wat was dr aan de hand? Had je nie betaald en sloten ze je af?
![]()
zat op intenet van vorige bewoonster, daarna op internet van de buurtvrouw, nu eindelijk mijn eigen abboquote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Oew Oew,, AWESOMEWat was dr aan de hand? Had je nie betaald en sloten ze je af?
![]()
![]()
whahahha... Slim van je,, eerst profiteren van de rest voordat je zelf betaaldquote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat op intenet van vorige bewoonster, daarna op internet van de buurtvrouw, nu eindelijk mijn eigen abbo
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
betaalde de vorige bewoonster en daarna de onderbuurvrouw.![]()
![]()
Had dat nou niet gezegt.. maakt het hele verhaal minderquote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
betaalde de vorige bewoonster en daarna de onderbuurvrouw.Nu kom jij over als de slacker
IK BETAALDE.
Ik heb de onderbuurvrouw zelfs helemaal een maand gesponsord om een maand op haar internet te mogen omdat ik in nood zat.![]()
![]()
Jij gaf hem ook "internet" ?quote:
Haha hoor ik vaker. Dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jouw UI is echt godsgruwelijk spacend trouwens
Your beauty never ever scared me.![]()
nou nou nou... Wat had jij gerooktquote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jouw UI is echt godsgruwelijk spacend trouwens
Avond Ama.. Lekker vrijwillig gewerkt?quote:
Haha ja hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Avond Ama.. Lekker vrijwillig gewerkt?Ook nog chill in de zon gechillt enz
Ik verveel me haha. Er treed hier zo een bandje op en dat is best klote muziek en het is rustig hierYour beauty never ever scared me.![]()
En dat terwijl je gister (meen ik) nog weg was van het bandjequote:Op woensdag 24 april 2013 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me haha. Er treed hier zo een bandje op en dat is best klote muziek en het is rustig hier
Oh nee (was al bang dat mensen dat dachten) maar het idee leek me wel gezellig als er ook meer mensen waren gekomenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Olment het volgende:
[..]
En dat terwijl je gister (meen ik) nog weg was van het bandjeMaar nu het ook nog eens rustig is hier vind ik het maar niks
Jammer. Vind lokale bandjes meestal wel tofquote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee (was al bang dat mensen dat dachten) maar het idee leek me wel gezellig als er ook meer mensen waren gekomenMaar nu het ook nog eens rustig is hier vind ik het maar niks
Ze komen uit Finlandquote:Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Jammer. Vind lokale bandjes meestal wel tof
HALLO, IS DIT DE BRANDWEER???!!!EINZ!!11!quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Heb ook echt ruk wifi verbinding hier beneden op de laptop. Alleen FOK! doet het normaalandere site's kan die niet openen omdat ik niet tot nauwelijks bereik heb
Geef dan meer info de eerste keerquote:
Maakt nie uit.. Fok is meer dan voldoendequote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook echt ruk wifi verbinding hier beneden op de laptop. Alleen FOK! doet het normaalandere site's kan die niet openen omdat ik niet tot nauwelijks bereik heb
Grotendeels waar maar het is ook wel chill om tussendoor op andere site's te kunnen kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Maakt nie uit.. Fok is meer dan voldoende
Geef ik toequote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grotendeels waar maar het is ook wel chill om tussendoor op andere site's te kunnen kijkenBen ook op 8 sites bezig ofzo nou xD
oeh gaan we samen pizza eten so so romantischquote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
DE KROKANTE KRAB PIZZA!
IS DE PIZZA!
VOOR JOU EN MIJ!![]()
![]()
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
Staat bijna altijd open hier in tabbladen![]()
![]()
Ik verhuis over anderhalf uur wel na boven. Normale internetverbinding, geen takkeherrie en een chille stoelquote:Op woensdag 24 april 2013 21:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef ik toeBen ook op 8 sites bezig ofzo nou xD
Hmm.. curious over Kamertje.nlquote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
Staat bijna altijd open hier in tabbladen
Maar Mono langer kennende dan vandaag... Wat is het Mono? Ik beheerst mezelf door niet erheen te surfen
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
Staat bijna altijd open hier in tabbladenYour beauty never ever scared me.![]()
Wat houd je in godsnaam dan nog anderhalf uur onder?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verhuis over anderhalf uur wel na boven. Normale internetverbinding, geen takkeherrie en een chille stoelHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Weinig bewoners en het is best wel rustig haha ook al zit ik nu achter de laptop en ben ik ook niet erg gezellig bezigquote:Op woensdag 24 april 2013 21:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat houd je in godsnaam dan nog anderhalf uur onder?
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Olment het volgende:
[..]
HALLO, IS DIT DE BRANDWEER???!!!EINZ!!11!Fuck the EBU.![]()
Oh, ik ga stage lopen in Groningen (en wellicht de laatste helft in Zwolle). Zoek dus een kamer in Zwolle voor een half jaartje max. Op het moment dat ik ga verdienen wil ik een appartementje hebben in Zwolle.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm.. curious over Kamertje.nl
Maar Mono langer kennende dan vandaag... Wat is het Mono? Ik beheerst mezelf door niet erheen te surfen![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl![]()
Oh.. dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik ga stage lopen in Groningen (en wellicht de laatste helft in Zwolle). Zoek dus een kamer in Zwolle voor een half jaartje max. Op het moment dat ik ga verdienen wil ik een appartementje hebben in Zwolle.
KROKANTE KRAB PIZZAquote:Op woensdag 24 april 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oeh gaan we samen pizza eten so so romantischtabbladenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
Staat bijna altijd open hier in tabbladen![]()
Als ik 't na een half uurtje weer nodig heb open ik de pagina wel opnieuw
Fuck the EBU.![]()
youtube linkje?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ze beginnen met spelen.. Wat een oorkanker zegHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Of bandnaam ofzo.. mocht je inet het echt niet doenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga eem zoeken (als dat kan haha!)
http://havitys.bandcamp.comquote:Op woensdag 24 april 2013 21:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Of bandnaam ofzo.. mocht je inet het echt niet doenGruwelijke kut herrie
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://havitys.bandcamp.comGruwelijke kut herrie
Thanks... uhmm,, Tja.. wat zullen we dr van zeggen
Normaal kan ik zoiets wel hebben, maar dit klinkt gewoon slecht
Lyrics:
Vihan hedelmiä tippunut
viereen polun ihmisten
Toisiaan tarkkaillen
Paholaista etsienHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik zou zo graag eens een krabburger willen eten, volgens mij zijn die zóóó lekkahquote:
Tevens SubwayMcDonalds
Fuck the EBU.![]()
Wat is deze, fatty.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens een krabburger willen eten, volgens mij zijn die zóóó lekkah
Tevens SubwayMcDonalds
![]()
Ja sowieso maar ze zingen schijnbaar Fins.. naja zingen. Kan er geen snars van verstaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Olment het volgende:
[..]Thanks... uhmm,, Tja.. wat zullen we dr van zeggen
Normaal kan ik zoiets wel hebben, maar dit klinkt gewoon slecht
Lyrics:
Vihan hedelmiä tippunut
viereen polun ihmisten
Toisiaan tarkkaillen
Paholaista etsien
Burger Kingquote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens een krabburger willen eten, volgens mij zijn die zóóó lekkah
Tevens SubwayMcDonalds
Denk dat dat ook tegenwerkt ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso maar ze zingen schijnbaar fins.. naja zingen. Kan er geen snars van verstaanHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Niet zo zeer de taal (versta ik ook niet) maar het klinkt als één en al geschreeuw haha!quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Moshen kun je dr iig wel opquote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo zeer de taal (versta ik ook niet) maar het klinkt als één en al geschreeuw haha!![]()
Broodje krabsalade van de SubwayOf Italian BMT of de Subway Melt. Nomnomnom
Subwayquote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Enige lekker van de McDonalds is de McKroket en de McFlurry. Oké alles met kip is lekker maar de Burger King heeft ook lekkere kipburgersquote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Burger King is ook wel oké, maar toch liever McD of SWIk neem altijd kip eigenlijk
Voor een snelle hap ga je toch geen gezond broodje oid eten
Gwoon lekker vette hamburger JWZ
Italian BMTquote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Jij weet
Vandaag een Club dinges gehad, met ham en rundvleesplakje ofzo en kalkoenfilet, en van die 'pittige' kaas en sla en komkommer en rode ui en SWEET ONION SAUS![]()
gvd krijg weer honger
Fuck the EBU.![]()
Zo gezond is de Subway niet hoor haha!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Olment het volgende:
Gwoon lekker vette hamburger JWZYour beauty never ever scared me.![]()
Kipburgersquote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige lekker van de McDonalds is de McKroket en de McFlurry. Oké alles met kip is lekker maar de Burger King heeft ook lekkere kipburgersIk neem altijd kip eigenlijk
Maakt niet uit waar ze vandaan komen, al komen ze uit Sugar Lee Hooper's anus, kipburgers zijn ALTIJD lekker
![]()
Fuck the EBU.![]()
Oh wat toevallig, ben je ook naar de Subway geweest?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
SubwayBroodje gerookte kip met chilisaus en tomaat en sla en shit
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik nam echt altijd Italian BMT maar ik ben van mijn geloof afgestaptquote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Italian BMTJij weet
Vandaag een Club dinges gehad, met ham en rundvleesplakje ofzo en kalkoenfilet, en van die 'pittige' kaas en sla en komkommer en rode ui en SWEET ONION SAUS![]()
gvd krijg weer honger
Neem laatste tijd vaak de krabsalade met sla, kaas en mayo
Hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wat toevallig, ben je ook naar de Subway geweest?![]()
![]()
Ik hou van kipburgers. Godverquote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
KipburgersMaakt niet uit waar ze vandaan komen, al komen ze uit Sugar Lee Hooper's anus, kipburgers zijn ALTIJD lekker
![]()
Kipschnitzel, halve kip, kipnuggets
Heb je het uberhaupt ooit wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Olment het volgende:
Gwoon lekker vette hamburger JWZHet is zó.. kánker... lékker! De manier waarop ze die fluffy broodjes dan eventjes in de oven stoppen waardoor ze gewoon zacht en warm en knapperig worden met gesmolten kaas en warm vlees en dan die heerlijke fucking saus
![]()
Fuck the EBU.![]()
De koekjes van de Subway zijn ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je het uberhaupt ooit wel eens geprobeerd?Het is zó.. kánker... lékker! De manier waarop ze die fluffy broodjes dan eventjes in de oven stoppen waardoor ze gewoon zacht en warm en knapperig worden met gesmolten kaas en warm vlees en dan die heerlijke fucking saus
Ga ik ook eens proberenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nam echt altijd Italian BMT maar ik ben van mijn geloof afgestaptNeem laatste tijd vaak de krabsalade met sla, kaas en mayo
Maar laat je die ook warmen in de oven dan? Of doe je dat gewoon op een 'koud' broodje?
Ik vind dat warme knapperige fluffy broodje icm opgewarmd vlees en gesmolten kaas zo fijn
Fuck the EBU.![]()
TROUW MET ME AMAquote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou van kipburgers. GodverKipschnitzel, halve kip, kipnuggets
![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb hem dan warmquote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberenMaar laat je die ook warmen in de oven dan? Of doe je dat gewoon op een 'koud' broodje?
Ik vind dat warme knapperige fluffy broodje icm opgewarmd vlees en gesmolten kaas zo fijnYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je het uberhaupt ooit wel eens geprobeerd?Het is zó.. kánker... lékker! De manier waarop ze die fluffy broodjes dan eventjes in de oven stoppen waardoor ze gewoon zacht en warm en knapperig worden met gesmolten kaas en warm vlees en dan die heerlijke fucking saus
![]()
Ben niet zo van de broodjes als "snack".
Tevens ben geen vis en kip eter dus dan valt subway al snel af
Het is geen snack? Vreet maar eens zo'n hele Subway brood op haha! Oh en ze hebben meer vlees daar dan vis en kipquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Olment het volgende:
[..]Ben niet zo van de broodjes als "snack".
Tevens ben geen vis en kip eter dus dan valt subway al snel af
Heb je die chipotle weleens geprobeerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Honing Mosterd. Altijd! *behalve de krab dan mayo*![]()
![]()
Ik heb so far altijd sweet onion het fijnst gevonden, maar nog niet zo bijster veel geprobeerd. Als je iets uitprobeert wat je later niet lekker blijkt te vinden betaal je toch nog dikke euro's voor een smerig broodjequote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Chipotle southwest saus altijd op m'n broodje bij SubwayMaar zal eens proberen
Fuck the EBU.![]()
Ik snackte altijd die halve stokbroodpizza's van Bakker Bartquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is geen snack? Vreet maar eens zo'n hele Subway brood op haha!
Neequote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je die chipotle weleens geprobeerd?
Hoezoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Olment het volgende:
[..]Ben niet zo van de broodjes als "snack".
Tevens ben geen vis en kip eter dus dan valt subway al snel afIk heb nog nooit een subwaybroodje met vis/kip gehad
EN JE MOET HET GEWOON EENS PROBEREN! Het is echt niet wat je verwacht, het is 100x lekkerder dan je verwacht.
Vraag mono.Fuck the EBU.![]()
Ik ga morgen één halen haha. Nu heb ik zin in een broodje krab verdommeYour beauty never ever scared me.![]()
Omg bakker bart heeft ook zulke lekkere broodjesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snackte altijd die halve stokbroodpizza's van Bakker Bart
Maar dat is wel compleet anders dan de Subway
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb so far altijd sweet onion het fijnst gevonden, maar nog niet zo bijster veel geprobeerd. Als je iets uitprobeert wat je later niet lekker blijkt te vinden betaal je toch nog dikke euro's voor een smerig broodjeMaar zal eens proberen
Zo lekker mjammmm, maar wel flink pittig dus dat zeg ik maar alvastquote:![]()
![]()
Je moet de krab proberen Moiraquote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
HoezoIk heb nog nooit een subwaybroodje met vis/kip gehad
EN JE MOET HET GEWOON EENS PROBEREN! Het is echt niet wat je verwacht, het is 100x lekkerder dan je verwacht.
Vraag mono.Dat is vis hihi
Ik las Kebabquote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga morgen één halen haha. Nu heb ik zin in een broodje krab verdomme![]()
Nu hebk ik daar zin in
Kom ander onderwerp dan eten
Waarheid, vandaag was mijn Subway ontmaagding, ik kwam liters in mijn broekjequote:Op woensdag 24 april 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
HoezoIk heb nog nooit een subwaybroodje met vis/kip gehad
Vraag mono.![]()
![]()
Ik hou niet zo van pittigquote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zo lekker mjammmm, maar wel flink pittig dus dat zeg ik maar alvast
Denk nog niet dat ik zover benquote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid, vandaag was mijn Subway ontmaagding, ik kwam liters in mijn broekje
Heb ma wiet voor 1 jointquote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook hier nog maar een joint en dan ga ik weg hier hahadus rook die strax op
Oh, dan sla ik hem overquote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zo lekker mjammmm, maar wel flink pittig dus dat zeg ik maar alvastIk vind de sweet chili al te pittig
Fuck the EBU.![]()
Ja, die ga ik ook zeker eens proberenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet de krab proberen MoiraDat is vis hihi
Fuck the EBU.![]()
quote:Whitegirlsquote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, dan sla ik hem overIk vind de sweet chili al te pittig
![]()
![]()
Zit je in een foute tent te fokken?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook hier nog maar een joint en dan ga ik weg hier haha
Zo mijn eerste smoken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zit je in een foute tent te fokken?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik ook. Maar ik ga vanavond nog spaghetti makenquote:![]()
Heb alleen amper bier in huis, maar voor een avondje is dat ook wel prima.![]()
Godver spaghetti met gehakt. Ook lekker.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga vanavond nog spaghetti maken![]()
Heb alleen amper bier in huis, maar voor een avondje is dat ook wel prima.Your beauty never ever scared me.![]()
Negersquote:
Nee haha maar wat dat betreft ben ik misschien wel een typische (autistische) hollander japittig vind ik niet fijn, dan focus je echt op dat tintelende gevoel op je tong ipv de lekkere smaak van het eten, ik vind dat altijd veel te overheersend. En verder ben ik een pussy met dingen uitproberen, vind het altijd zonde als ik het niet lekker blijk te vinden
Fuck the EBU.![]()
Ga je alweer spaghetti maken, ja?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ga vanavond nog spaghetti maken![]()
Heb alleen amper bier in huis, maar voor een avondje is dat ook wel prima.Gister had je ook al een pan voor jezelf gekookt, toch?!
Fuck the EBU.![]()
Woon in een groot huis met meer mensen met een grote kelder waar elke Zaterdag mensen komen en op Woensdag ook en ja dan komen er soms bandjesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Spelen bandjes bij jou thuis dan?Your beauty never ever scared me.![]()
Pittig moet je ook leren etenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Negers
Nee haha maar wat dat betreft ben ik misschien wel een typische (autistische) hollander japittig vind ik niet fijn, dan focus je echt op dat tintelende gevoel op je tong ipv de lekkere smaak van het eten, ik vind dat altijd veel te overheersend. En verder ben ik een pussy met dingen uitproberen, vind het altijd zonde als ik het niet lekker blijk te vinden
eerst was mn ma ook zo
![]()
Zoals ik al zei: scheurtjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Negers
Pittig eten kan lekker zijn, zolang de balans tussen smaak en pittig goed is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je alweer spaghetti maken, ja?Gister had je ook al een pan voor jezelf gekookt, toch?!
![]()
![]()
HET WORDT NOOIT WAT TUSSEN ONSquote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: scheurtjes.
Pittig eten kan lekker zijn, zolang de balans tussen smaak en pittig goed is.![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 21:34:13 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Goede duif dezen.quote:
Oja, ik kan met Koninginnedag niet lopen waarschijnlijknog steeds last jwz.
@de rest![]()
![]()
dus het kan nog goedkomen?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig moet je ook leren eteneerst was mn ma ook zo
![]()
![]()
WHEHEHEHE LOMPEHORK IS GEHANDICAPT HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede duif dezen.
@de restFuck the EBU.![]()
Dat is best lauw.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede duif dezen.
@de rest
Ik denk dat ik dinsdag gewoon moet arbeiten tegen 0,- euro![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef Olment het volgende:
[..]LEUGENS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Vond je het echt nodig om te Spoilerenquote:
Smakelijk
Lach niet ja! Ziekelijk veel pijn hier, ga zowat door de grond als ik loopquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
WHEHEHEHE LOMPEHORK IS GEHANDICAPT HAHAHAHAHA![]()
![]()
Ik at vroeger heel pittig eten maar kan er steeds slechter tegen!
Ah kak, dan gaat Hoorn niet eens door, stage? Wel beter dan, leer je nog eens wat ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is best lauw.
Ik denk dat ik dinsdag gewoon moet arbeiten tegen 0,- euro![]()
![]()
Maar dan is 't wel erger geworden of niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lach niet ja! Ziekelijk veel pijn hier, ga zowat door de grond als ik loop
Wel dikke pauperzooi, sterkte horkjen
Je zult hierdoor een sterker man worden!Fuck the EBU.![]()
NOOOITquote:
Oke, bijna niet
OKe, best vaakHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, opnieuw gescheurd, ik heb het blijkbaar geforceerdquote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan is 't wel erger geworden of niet?
Wel dikke pauperzooi, sterkte horkjen
Je zult hierdoor een sterker man worden!echt pure kakaids, echt
Dankquote:
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 21:36:11 ]![]()
Precies. Schijnbaar is het wel belangrijk allemaalquote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kak, dan gaat Hoorn niet eens door, stage? Wel beter dan, leer je nog eens wat ofzo![]()
![]()
Tering, da's wel kankah, jaquote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, opnieuw gescheurd, ik heb het blijkbaar geforceerdecht pure kakaids, echt
[..]
DankNu dus gewoon écht voorzichtig doen en helemaal níét belasten en gewoon braaf in bedje blijven liggen en hooguit even naar de plee of pc hinkelen
Knufje voor jou
Zorgt LV wel een beetje goed voor je?
Fuck the EBU.![]()
Naja, als je er een gruwelijke baan aan overhoudtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Schijnbaar is het wel belangrijk allemaaldat is dan wel weer baas.
![]()
banaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Naja, als je er een gruwelijke baan aan overhoudtdat is dan wel weer baas.
Fuck the EBU.![]()
Tuuk, is een schatjequote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering, da's wel kankah, jaNu dus gewoon écht voorzichtig doen en helemaal níét belasten en gewoon braaf in bedje blijven liggen en hooguit even naar de plee of pc hinkelen
Knufje voor jou
Zorgt LV wel een beetje goed voor je?![]()
Maar ik moet het wel een beetje belasten, anders heelt het helemaal niet, maar niet zoveel dat het pijn doet. Mijn leidinggevende bij het bedrijf waar ik nu zit stuurde me naar huis, hij vond het al knap dat ik er een dagje wasmaar veel rust is ook weer goed ja, maar dan niet in bed
![]()
![]()
LVquote:Op woensdag 24 april 2013 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuuk, is een schatje![]()
Maar ik moet het wel een beetje belasten, anders heelt het helemaal niet, maar niet zoveel dat het pijn doet. Mijn leidinggevende bij het bedrijf waar ik nu zit stuurde me naar huis, hij vond het al knap dat ik er een dagje wasmaar veel rust is ook weer goed ja, maar dan niet in bed
Nouja, gewoon doen wat je gezegd wordt danHeb je ook al een stel krukken?
Fuck the EBU.![]()
Ja, gisteren aangeschaft, alleen is nu 1 hand een beetje opgezwollen door die krukken, dus ik doe het maar even rustig aan schuifelen enzoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
LV
Nouja, gewoon doen wat je gezegd wordt danHeb je ook al een stel krukken?
![]()
![]()
Ik zat daar net aan te denkenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Stevenmac nog wel een rolstoel op de kop weet te tikken voor je.![]()
![]()
Whehehe ik ken hetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, gisteren aangeschaft, alleen is nu 1 hand een beetje opgezwollen door die krukken, dus ik doe het maar even rustig aan schuifelen enzoIk had er 2 dikke fluffy zachte washandjes omheen gebonden met een elastiekje, dat scheelt echt al een hoop met hand-pijn die je ervan op loopt
Fuck the EBU.![]()
Moet je nagaan dat ik ook nog een zooi eelt op m'n handen hebquote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe ik ken hetIk had er 2 dikke fluffy zachte washandjes omheen gebonden met een elastiekje, dat scheelt echt al een hoop met hand-pijn die je ervan op loopt
echt magisch die dingen
ik probeer het nu gewoon even zonder krukken en dan heel rustig voortbewegen, gaat ook wel, maar was op het werk niet praktisch (had een belangrijke meeting waar ik persé heen wilde)
Boh nogalquote:nog steeds spijt dat we vroeg weg moesten
![]()
![]()
Ja krukken ook echt alleen maar gebruiken als het nodig is, ik had naderhand nog een maand last van m'n polsen door die kutdingenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik ook nog een zooi eelt op m'n handen hebecht magisch die dingen
ik probeer het nu gewoon even zonder krukken en dan heel rustig voortbewegen, gaat ook wel, maar was op het werk niet praktisch (had een belangrijke meeting waar ik persé heen wilde)
[..]
Boh nogalnog steeds spijt dat we vroeg weg moesten
Een week lang elke dag de hele dag op moeten lopen
Fuck the EBU.![]()
Oh last van m'n polsen krijg ik niet zo snel, ik deed handboogschieten vroeger, dus m'n polsen kunnen wel wat hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja krukken ook echt alleen maar gebruiken als het nodig is, ik had naderhand nog een maand last van m'n polsen door die kutdingenEen week lang elke dag de hele dag op moeten lopen
maar is wel vervelend idd.
![]()
Handboogschietenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh last van m'n polsen krijg ik niet zo snel, ik deed handboogschieten vroeger, dus m'n polsen kunnen wel wat hebbenmaar is wel vervelend idd.
![]()
![]()
Jaja, komt vast van het handboogschieten en niet van het fappenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh last van m'n polsen krijg ik niet zo snel, ik deed handboogschieten vroeger, dus m'n polsen kunnen wel wat hebbenmaar is wel vervelend idd.
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]no rly, ik wil je m'n boog wel eens laten zien.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
save image as .jpg
Boh, deze kan vaak van pas komen![]()
![]()
Ga schooien bij die rijke tatta's, G.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Trollscience het volgende:
zin in ganja maar heb niks meer en ben skeerFuck the EBU.![]()
dan maar een goedenachtpeukje straksquote:Op woensdag 24 april 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga schooien bij die rijke tatta's, G.![]()
![]()
peukjesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan maar een goedenachtpeukje straks
*steekt opFuck the EBU.![]()
Doe ik al, maar de laatste tijd word ik steeds ontvoerd door een groep negers en geblinddoekt verkracht in een rijdend busje.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Niet je kontje verkopen achter station voor drugs_!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 21:53:17 ]![]()
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik al, maar de laatste tijd word ik steeds ontvoerd door een groep negers en geblinddoekt verkracht in rijdend busje.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?![]()
Staan altijd Marokkanen die homo's in elkaar slaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?Dan maar callgirl worden.
![]()
Als een skeere student ga ik water in een pannetje koken en daarmee een bakje Unox Good Pasta Spaghetti Carbonara klaarmaken en nuttigen, brb
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
Als een skeere student ga ik water in een pannetje koken en daarmee een bakje Unox Good Pasta Spaghetti Carbonara klaarmaken en nuttigen, brb
De bob bedoel je, je haalt weer eens termen door elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?
Gewoon mee laten varen met de flow toch? Beetje chillen jwz.![]()
Oh da's wel kickenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon in een groot huis met meer mensen met een grote kelder waar elke Zaterdag mensen komen en op Woensdag ook en ja dan komen er soms bandjes
Nou komt de vraag in welke roomquote:
Doe ik het voorquote:
We zouden een soort plaatje moeten hebben wat we linken voor de TC
Je bent geeneens een student atm wat lullie gij nouquote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
Als een skeere student ga ik water in een pannetje koken en daarmee een bakje Unox Good Pasta Spaghetti Carbonara klaarmaken en nuttigen, brb![]()
![]()
NIet eens op TC komenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent geeneens een student atm wat lullie gij nou
Ben ik weer, weer lekker bebierd na het vergaderen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ah ik ga vanaf volgende week minder smoken. Geen wake 'n bake meer voor mijIk moet gewoon niet vergeten dat elke dag blowen al een luxe op zich is en dat dat dan best wel wat minder kan
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfquote:Op donderdag 25 april 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Ah ik ga vanaf volgende week minder smoken. Geen wake 'n bake meer voor mijIk moet gewoon niet vergeten dat elke dag blowen al een luxe op zich is en dat dat dan best wel wat minder kan
En dan doe je het vanzelf weer een keer een week niet, of een paar weken niet
Fuck the EBU.![]()
GA NIET HATEN! Een skeere burger klinkt zo pauperquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent geeneens een student atm wat lullie gij nou
Fuck the EBU.![]()
Ik hoop het hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfEn dan doe je het vanzelf weer een keer een week niet, of een paar weken niet
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfEn dan doe je het vanzelf weer een keer een week niet, of een paar weken niet
![]()
![]()
![]()
Ik blow maar 2 keer per weekquote:Op donderdag 25 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je je hele leven lang zo veel joints per dag blijft roken, he?quote:Op donderdag 25 april 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
5 joints per week red ik never nooit niet haha
Redt je wel, dus
Fuck the EBU.![]()
Da's netjes, maar toen ik vroeger veel meer blowde vond ik 't er ook niks meer aan aangezien je vrij resistant voor die shit werd, nu is het gewoon dat 'ie er elke keer goed inklapt zonder dat je al te veel gebruiktquote:Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Gezien vanuit een vordering vanaf 5 per dag ofzo, hè?
Nee niet per dagquote:Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je je hele leven lang zo veel joints per dag blijft roken, he?
Redt je wel, dus
Ik rook er nu dus ongeveer 5 per week, en resistent ben ik nog steeds nietquote:Op donderdag 25 april 2013 02:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Da's netjes, maar toen ik vroeger veel meer blowde vond ik 't er ook niks meer aan aangezien je vrij resistant voor die shit werd, nu is het gewoon dat 'ie er elke keer goed inklapt zonder dat je al te veel gebruiktGewoon na een halve joint al stoned genoeg, whehe
en dan later op de avond de andere helft oproken
Maar merkte het een tijdje geleden idd, dat ik een hele joint in 1x op rookte en dan alsnog maar 2 uur stoned was, ipv langer. Toen ben ik mezelf ook vaker in gaan houden en wietloze avondjes in gaan plannen
Fuck the EBU.![]()
Wel een gave jurk.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:11 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4172c0ebd7
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:11 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4172c0ebd7
wat
Ah, en je wil nog verder afbouwen neem ik aan? Die shit is alleen incidenteel leuk imo.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Gezien vanuit een vordering vanaf 5 per dag ofzo, hè?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 02:14:50 ]![]()
In bed liggen is echt de perfecte plek/moment om weer eens na te denken over alle bizarre/leuke (of minder leuke als die er waren) dingen na te denken van die dagYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb het niet over mezelf, ik had het over Ama.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en je wil nog verder afbouwen neem ik aan?
Ik rook er nooit meer dan één per dag. Bij hele gezellige chilldagen ofzo met vrienden wel eens 2, bij uitzondering één keer in het jaar eens 3 op een dag ofzo.
De 5 per week die ik rook bouw ik uiteindelijk uiteraard weer af.Fuck the EBU.![]()
Ik snap niet waarom je dagelijks zou blowen, zelfde als drinken trouwens.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf, ik had het over Ama.
Ik rook er nooit meer dan één per dag. Bij hele gezellige chilldagen ofzo met vrienden wel eens 2, bij uitzondering één keer in het jaar eens 3 op een dag ofzo.
De 5 per week die ik rook bouw ik uiteindelijk uiteraard weer af.Dat is leuk als je 16 bent, daarna had ik het wel gezien om dagelijks (vooral in vakanties e.d.) te blowen en drinken.
![]()
Dat deed ik vroeger altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
In bed liggen is echt de perfecte plek/moment om weer eens na te denken over alle bizarre/leuke (of minder leuke als die er waren) dingen na te denken van die dag
Door gedoe enzo afgelopen half jaar 'bang' geworden van m'n eigen gedachtes omdat ik er gewoon depri van werd/wordtVandaar ook meer gaan blowen enzo omdat ik dan gewoon niet met m'n eigen hersenspinsels geconfronteerd word.
Maar moet wel weer eens wat meer in touch worden gebracht met mezelf en idd gewoon in alle stilte in bed liggen en dingen overdenken en in slaap vallen, en weer meer piano spelen, en weer meer tekenen en schilderen. Meer tijd voor Moira, en alléén Moira, niet de rest van de wereld.Fuck the EBU.![]()
Ik moet dus écht niet na gaan liggen denken als ik in bed ligquote:Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
In bed liggen is echt de perfecte plek/moment om weer eens na te denken over alle bizarre/leuke (of minder leuke als die er waren) dingen na te denken van die dag
Zie post die ik net maaktequote:Op donderdag 25 april 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dagelijks zou blowen, zelfde als drinken trouwens.Dat is leuk als je 16 bent, daarna had ik het wel gezien om dagelijks (vooral in vakanties e.d.) te blowen en drinken.
Plus, het is gewoon een chille afsluiter van de dag. Hard gewerkt, veel gedaan ofzo, of veel gezeik gehad, en dan 's avonds gewoon lekker chill onderuit met de laptop en een jointje
Fuck the EBU.![]()
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dagelijks zou blowen, zelfde als drinken trouwens.Dat is leuk als je 16 bent, daarna had ik het wel gezien om dagelijks (vooral in vakanties e.d.) te blowen en drinken.
Daarom, gewoon alleen 's avonds na 20:00quote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijnHeb je vaak ook iets om naar uit te kijken gedurende de dag, en dan issie des te chiller
Fuck the EBU.![]()
Alleen met leuke dingen maakt me dat niet uitquote:Op donderdag 25 april 2013 02:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik moet dus écht niet na gaan liggen denken als ik in bed ligDat vind ik het wel fijn om er nog even over na te denken ofzo
Je moet zorgen dat 't een soort cadeautje of beloning voor jezelf word, zo blijft het ook leuker, om het niet ontzettend regelmatig te doenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijn
Daar is het dus niet goed voor. Imo gebruik je het dan verkeerd.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie post die ik net maakte
Plus, het is gewoon een chille afsluiter van de dag. Hard gewerkt, veel gedaan ofzo, of veel gezeik gehad, en dan 's avonds gewoon lekker chill onderuit met de laptop en een jointjeWaarom die lat zo laag leggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijn![]()
![]()
Als er er normaal zo'n 5 per dag wegtikt vind ik 't al redelijk watquote:Op donderdag 25 april 2013 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is het dus niet goed voor. Imo gebruik je het dan verkeerd.
[..]
Waarom die lat zo laag leggen.
Ja ik spuit nu fucking veel heroine, zo'n 5 spuitjes per dag. Uiteindelijk wil ik graag 2 of 3 per dag, dat is al heel wat!quote:Op donderdag 25 april 2013 02:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als er er normaal zo'n 5 per dag wegtikt vind ik 't al redelijk wat![]()
Voor veel personen zou dat verkeerd zijn, ja. Daarmee vererger je vaak je problematiek enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is het dus niet goed voor. Imo gebruik je het dan verkeerd.
In mijn geval is het gewoon chill, zit ik mezelf niet zo gek te maken, kan ik weer even onbezorgd over vrolijke dingen denken ipv mijn eigen depressieve gedachtes.
Valt tegenwoordig trouwens wel mee, hoor. Nu blow ik gewoon 's avonds omdat 's avonds een blowtje roken achter de laptop mij een chille avond bezorgtJe beseft je wel dat dit geen goed topic is om kritiek te leveren op mensen hun drugsgebruik enzo hè?quote:[..]
Waarom die lat zo laag leggen.Fuck the EBU.![]()
Hoezo laag? Ik vind het best wel wat voor mezelf aangezien ik al 2 jaar vies veel blow (en jaren ervoor maar sinds 2 jaar echt veel). Daarbij komt dat ik niet de behoefte heb om volledig te stoppen en ik gewoon s'avonds sowieso een jointje wil kunnen rokenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, dat is heel wat om mee te beginnen. Dat is een vrij simpel haalbaar doel op het moment dat je gewend bent om iets (te) vaak te gebruiken. Vanaf daar kun je zien "Hee, ben vrij makkelijk van 5 naar 2 spuitjes per dag gegaan, nu kan ik vast ook met 1 per 2 dagen doen." En zo kun je prettig afbouwen naar steeds minder, en uiteindelijk naar niks.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik spuit nu fucking veel heroine, zo'n 5 spuitjes per dag. Uiteindelijk wil ik graag 2 of 3 per dag, dat is al heel wat!
Zo werkt dat gewoon, hoor.Fuck the EBU.![]()
Ach weetje? Ik doe gewoon zoals ik denk dat het goed is en ik zie het welIk voel me er goed bij
Whehe dat heb ik ook. Vanaf september zal het sowieso beperkt blijven tot in de weekenden, of hooguit de avond voor een vrij dagje ofzo. Maar tot die tijd wil ik gewoon kunnen chillen wanneer ik wil chillen, zolang ik dat voor mezelf niet uit de hand vind lopen.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo laag? Ik vind het best wel wat voor mezelf aangezien ik al 2 jaar vies veel blow (en jaren ervoor maar sinds 2 jaar echt veel). Daarbij komt dat ik niet de behoefte heb om volledig te stoppen en ik gewoon s'avonds sowieso een jointje wil kunnen rokenFuck the EBU.![]()
mIk keur het ook niet af hoor, ik smoke zelf ook wel eens wat. Verbaas mij er soms gewoon over hoe mensen hun drugsgebruik (misbruik?) goed praten.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je beseft je wel dat dit geen goed topic is om kritiek te leveren op mensen hun drugsgebruik enzo hè?![]()
Ik denk wel dat het goed gaat komen.. Als ik me blijf bedenken hoeveel geld ik daar mee ga besparen dan moet ik daar op een gegeven moment blij van worden niet normaal. Geld wat niet in rook op gaat en ik leuke en nuttige shit mee kan doen waar ik wat aan heb haha!Your beauty never ever scared me.![]()
Is niks 'goedpraten' aan. Niemand heeft er last van dat ik vaak 's avonds een jointje rook, ik heb er zelf ook geen last van, niks lijdt eronder. Op het moment dat ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd heb stop/minder ik er weer mee. Dan zie ik er niets in wat überhaupt goedgepraat kan worden, niks mis met wat ik doe.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
m
[..]
Ik keur het ook niet af hoor, ik smoke zelf ook wel eens wat. Verbaas mij er soms gewoon over hoe mensen hun drugsgebruik (misbruik?) goed praten.
In dit topic zitten iig geen drugsmisbruikers, daarvoor is UVT
Fuck the EBU.![]()
Ik had het dan ook meer over Amarantha.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is niks 'goedpraten' aan. Niemand heeft er last van dat ik vaak 's avonds een jointje rook, ik heb er zelf ook geen last van, niks lijdt eronder. Op het moment dat ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd heb stop/minder ik er weer mee. Dan zie ik er niets in wat überhaupt goedgepraat kan worden, niks mis met wat ik doe.
In dit topic zitten iig geen drugsmisbruikers, daarvoor is UVT![]()
![]()
Ah, die heeft verder gewoon geen flikker te doen dus dan maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 25 april 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had het dan ook meer over Amarantha.
Fuck the EBU.![]()
Wil ik wel weerquote:Op donderdag 25 april 2013 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, die heeft verder gewoon geen flikker te doen dus dan maakt het ook niet uitScheelt ook enorm hihi
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, die heeft verder gewoon geen flikker te doen dus dan maakt het ook niet uitPoint taken.
![]()
Gewoon weer gaan studeren en blowen tot paar keer in de week beperkenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik wel weerScheelt ook enorm hihi
Fuck the EBU.![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2013 02:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan studeren en blowen tot paar keer in de week beperkenYour beauty never ever scared me.![]()
Oh en ik heb een nieuwe hobby binnenkort. Yeah! Armbandjes maken. Joint roken en priegelwerk enz gaat toch niet samen
Ff pissen, jointje oproken, sigaretje erachteraan botsen, en slapen.
Het is ook echt alweer half 3, godverdomme
Fuck the EBU.![]()
Bezigheidstherapiequote:Op donderdag 25 april 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb een nieuwe hobby binnenkort. Yeah! Armbandjes maken. Joint roken en priegelwerk enz gaat toch niet samen
Fuck the EBU.![]()
Whehe, bij mij zou dat ongeveer zo gaan:quote:Op donderdag 25 april 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Joint roken en priegelwerk enz gaat toch niet samen
"KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD-GODVERREDOMME WAT EEN BLOEDKANKERDING!"Fuck the EBU.![]()
Jep en ik draag die dingen vaak dus meer redenen hihiquote:Heb echt best veel benodigdheden gekocht voor 'maar' 10 euro. Woppa. 6x paar meter koord, allemaal soorten kraaltjes, sluitingen, verschillende bedels enz.
Ik zit opgesloten in mijn eigen kamer
Door de vochtige warmte zegmaar zitten die oude verrotte deur en de deurklink vastgeplakt ofzo
Mono weet
Maar ik moet pissen
Fuck the EBU.![]()
Ja dat gaat sowieso denk ik gebeurenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, bij mij zou dat ongeveer zo gaan:
"KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD-GODVERREDOMME WAT EEN BLOEDKANKERDING!"Ik heb zo weinig geduld
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:33 schreef Moira. het volgende:
Ik zit opgesloten in mijn eigen kamer
Door de vochtige warmte zegmaar zitten die oude verrotte deur en de deurklink vastgeplakt ofzo
Mono weet
Maar ik moet pissenLelijk
Serieus, wel toffe bezigheid weetje. Daar had/heb ik dus piano spelen en tekenen/schilderen enzo voor, maar daar ben ik gewoon veel te weinig mee bezig geweest de laatste tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en ik draag die dingen vaak dus meer redenen hihiHeb echt best veel benodigdheden gekocht voor 'maar' 10 euro. Woppa. 6x paar meter koord, allemaal soorten kraaltjes, sluitingen, verschillende bedels enz.
Fuck the EBU.![]()
Ja, nog een keer proberenquote:M'n handen doen pijn van het wrikken
Straks zit ik echt opgesloten, godverdomme
Fuck the EBU.![]()
Ah tekenen/schilderen is ook tof als je dat kanquote:Op donderdag 25 april 2013 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus, wel toffe bezigheid weetje. Daar had/heb ik dus piano spelen en tekenen/schilderen enzo voor, maar daar ben ik gewoon veel te weinig mee bezig geweest de laatste tijdIk kan dat helemaal niet hihi. Is ook een goeie bezigheidstherapie ja
Ik zie even voor me dat het met veel geweld ging? *de deur openen*quote:Op donderdag 25 april 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
Jeeej, openM'n vader is wel wakker nu
En ik doe die deur nu ook niet meer dichtYour beauty never ever scared me.![]()
Jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tekenen/schilderen is ook tof als je dat kanIk kan dat helemaal niet hihi. Is ook een goeie bezigheidstherapie ja
Ik studeer daarvoor whehehe (creatieve therapie jwz)
Maar door de studie wordt je enigszins gedwongen om creatief te zijn, dus dat haalt die behoefte om dat soort dingen in je vrije tijd te doen een beetje weg, je moet tenslotte buiten schooltijd ook nog hartstikke veel praktisch werk maken als 'huiswerk'. Dat haalt de lol van je vrije-tijd-kunst er een beetje af, dat is wel jammer
But worth it
Fuck the EBU.![]()
Ja, veel geweld en veel geluidquote:Op donderdag 25 april 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie even voor me dat het met veel geweld ging? *de deur openen*![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik snapquote:Op donderdag 25 april 2013 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
JeweetIk studeer daarvoor whehehe (creatieve therapie jwz)
Maar door de studie wordt je enigszins gedwongen om creatief te zijn, dus dat haalt die behoefte om dat soort dingen in je vrije tijd te doen een beetje weg, je moet tenslotte buiten schooltijd ook nog hartstikke veel praktisch werk maken als 'huiswerk'. Dat haalt de lol van je vrije-tijd-kunst er een beetje af, dat is wel jammer
But worth itIk wil een heel berichtje typen maar ik snap je punt hihi. Ik zou er dan ook niet zoveel lol meer aan hebben na schooltijd
Ik ben best wel benieuwd of ik nou alleen slaap dit weekend of nietYour beauty never ever scared me.![]()
Nehh idd, maar je krijgt wel de kans om supervette dingen te maken en je leert allerlei nieuwe technieken en nieuwe materialen enzo, dat is wel echt heel gaaf. Want als je dan een keer tijd en zin hebt om iets voor jezelf of voor een vriend te maken, kan je daar ook veel beter in uitpakken zegmaar. Dat is wel tofquote:Op donderdag 25 april 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snapIk wil een heel berichtje typen maar ik snap je punt hihi. Ik zou er dan ook niet zoveel lol meer aan hebben na schooltijd
Wat dat betreft heb ik nog lang niet genoeg geleerdStrak plan, ik rook m'n jointje nog ff op en dan zet ik een programmaatje op ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook gewoon nog een peuk en dan ga ik maar wel eens slapen
Fuck the EBU.![]()
Gewoon vanuit gaan dat je alleen slaapt, kan 't alleen maar meevallenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel benieuwd of ik nou alleen slaap dit weekend of niet
Fuck the EBU.![]()
Oh ja dat sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2013 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon vanuit gaan dat je alleen slaapt, kan 't alleen maar meevallenMaar betekend niet dat ik niet nieuwsgierig ben hoe dit weekend loopt haha
Kan ik me voorstellen hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dat sowiesoMaar betekend niet dat ik niet nieuwsgierig ben hoe dit weekend loopt haha
time will tell, alles
Fuck the EBU.![]()
Ik bijt al sinds mensheugnis nagels, maar op miraculeuze wijze ben ik gestopt met het bijten op mijn rechter pinknagel. Nu is dat dus de enige nagel van normaal formaat. Echt wennen nu dat alles wat ik met mijn rechter pink typ nu anders aan voelt omdat de nagel het toetsenbord raakt. Dat gevoel ken ik nietVind het maar irritant
![]()
Mijn obsessief-compulsieve brein heeft de neiging om hem er gewoon weer af te bijten zodat het gevoel weer klopt
Maar ik ga hem laten zitten, als voorbeeld voor de andere nagels. Kan ik wennen aan dat gevoel wat ik over een tijdje aan alle 10 mijn vingers zal voelen.
En over een tijdje weer nagellak op doen zonder dat het er graflelijk uit ziet
Mooie stonerpost dit, al zeg ik het zelf.Fuck the EBU.![]()
ik verveel mequote:en zag dit als AT voorbij stuiteren
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Steek een blowtje op, zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik verveel meen zag dit als AT voorbij stuiteren
whehe
Maar goeie keus om eens langs te struinen
Fuck the EBU.![]()
Dat sowieso. Even spoiler voor mensen (zoals Vasquote:Op donderdag 25 april 2013 02:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hahatime will tell, alles
) die het niet willen lezen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
ik blow niet, voor ieders veiligheidquote:Op donderdag 25 april 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Steek een blowtje op, zou ik zeggenwhehe
Maar goeie keus om eens langs te struinen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dit klinkt als slechte ervaringen die hier gedeeld moeten wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik blow niet, voor ieders veiligheid
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit klinkt als slechte ervaringen die hier gedeeld moeten worden
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: