youtube linkje?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Ze beginnen met spelen.. Wat een oorkanker zeg
Of bandnaam ofzo.. mocht je inet het echt niet doenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga eem zoeken (als dat kan haha!)
http://havitys.bandcamp.comquote:Op woensdag 24 april 2013 21:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Of bandnaam ofzo.. mocht je inet het echt niet doen
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://havitys.bandcamp.comGruwelijke kut herrie
Ik zou zo graag eens een krabburger willen eten, volgens mij zijn die zóóó lekkahquote:
Wat is deze, fatty.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens een krabburger willen eten, volgens mij zijn die zóóó lekkah
Tevens SubwayMcDonalds
Ja sowieso maar ze zingen schijnbaar Fins.. naja zingen. Kan er geen snars van verstaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Olment het volgende:
[..]Thanks... uhmm,, Tja.. wat zullen we dr van zeggen
Normaal kan ik zoiets wel hebben, maar dit klinkt gewoon slecht
Lyrics:
Vihan hedelmiä tippunut
viereen polun ihmisten
Toisiaan tarkkaillen
Paholaista etsien
Burger Kingquote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens een krabburger willen eten, volgens mij zijn die zóóó lekkah
Tevens SubwayMcDonalds
Denk dat dat ook tegenwerkt ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso maar ze zingen schijnbaar fins.. naja zingen. Kan er geen snars van verstaan
Niet zo zeer de taal (versta ik ook niet) maar het klinkt als één en al geschreeuw haha!quote:
Moshen kun je dr iig wel opquote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo zeer de taal (versta ik ook niet) maar het klinkt als één en al geschreeuw haha!
Subwayquote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Broodje krabsalade van de SubwayOf Italian BMT of de Subway Melt. Nomnomnom
Enige lekker van de McDonalds is de McKroket en de McFlurry. Oké alles met kip is lekker maar de Burger King heeft ook lekkere kipburgersquote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Burger King is ook wel oké, maar toch liever McD of SW
Italian BMTquote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Broodje krabsalade van de SubwayOf Italian BMT of de Subway Melt. Nomnomnom
Zo gezond is de Subway niet hoor haha!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Olment het volgende:
Voor een snelle hap ga je toch geen gezond broodje oid eten
Gwoon lekker vette hamburger JWZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |