Oh nee (was al bang dat mensen dat dachten) maar het idee leek me wel gezellig als er ook meer mensen waren gekomenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Olment het volgende:
[..]
En dat terwijl je gister (meen ik) nog weg was van het bandje
Jammer. Vind lokale bandjes meestal wel tofquote:Op woensdag 24 april 2013 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee (was al bang dat mensen dat dachten) maar het idee leek me wel gezellig als er ook meer mensen waren gekomenMaar nu het ook nog eens rustig is hier vind ik het maar niks
Ze komen uit Finlandquote:Op woensdag 24 april 2013 20:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Jammer. Vind lokale bandjes meestal wel tof
HALLO, IS DIT DE BRANDWEER???!!!EINZ!!11!quote:
Geef dan meer info de eerste keerquote:
Maakt nie uit.. Fok is meer dan voldoendequote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb ook echt ruk wifi verbinding hier beneden op de laptop. Alleen FOK! doet het normaalandere site's kan die niet openen omdat ik niet tot nauwelijks bereik heb
Grotendeels waar maar het is ook wel chill om tussendoor op andere site's te kunnen kijkenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Maakt nie uit.. Fok is meer dan voldoende
Geef ik toequote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Grotendeels waar maar het is ook wel chill om tussendoor op andere site's te kunnen kijken
oeh gaan we samen pizza eten so so romantischquote:Op woensdag 24 april 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
DE KROKANTE KRAB PIZZA!
IS DE PIZZA!
VOOR JOU EN MIJ!
Ik verhuis over anderhalf uur wel na boven. Normale internetverbinding, geen takkeherrie en een chille stoelquote:Op woensdag 24 april 2013 21:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef ik toeBen ook op 8 sites bezig ofzo nou xD
Hmm.. curious over Kamertje.nlquote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
Staat bijna altijd open hier in tabbladen
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
Wat houd je in godsnaam dan nog anderhalf uur onder?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verhuis over anderhalf uur wel na boven. Normale internetverbinding, geen takkeherrie en een chille stoel
Weinig bewoners en het is best wel rustig haha ook al zit ik nu achter de laptop en ben ik ook niet erg gezellig bezigquote:Op woensdag 24 april 2013 21:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Wat houd je in godsnaam dan nog anderhalf uur onder?
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op woensdag 24 april 2013 21:01 schreef Olment het volgende:
[..]
HALLO, IS DIT DE BRANDWEER???!!!EINZ!!11!
Oh, ik ga stage lopen in Groningen (en wellicht de laatste helft in Zwolle). Zoek dus een kamer in Zwolle voor een half jaartje max. Op het moment dat ik ga verdienen wil ik een appartementje hebben in Zwolle.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm.. curious over Kamertje.nl
Maar Mono langer kennende dan vandaag... Wat is het Mono? Ik beheerst mezelf door niet erheen te surfen
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Oh.. dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik ga stage lopen in Groningen (en wellicht de laatste helft in Zwolle). Zoek dus een kamer in Zwolle voor een half jaartje max. Op het moment dat ik ga verdienen wil ik een appartementje hebben in Zwolle.
KROKANTE KRAB PIZZAquote:Op woensdag 24 april 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oeh gaan we samen pizza eten so so romantisch
tabbladenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
FOK!
Gmail
Kamertje.nl
Teletekst
Uitzendinggemist
ThePirateBay
Wikipedia
| Forum Opties | |