Sowieso, weet niet. Wijn + sigaren vind ik inderdaad vaak het moment om over van alles te praten en beetje filosoferen inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Ik ben een vervend sigarenroker op bruiloften. Van die monsters. Samen met de bruidegom een kneiter van een sigaar roken en filosoferen over het leven
Ja ik heb ook nog wel moeite met vinden welke ik wel oke vind om te roken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel geprobeerd maar vond het ontzettend smerig juist
Oh dacht dat die allemaal hetzelfde hetenquote:
Oew Oew,, AWESOMEquote:
zat op intenet van vorige bewoonster, daarna op internet van de buurtvrouw, nu eindelijk mijn eigen abboquote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Oew Oew,, AWESOMEWat was dr aan de hand? Had je nie betaald en sloten ze je af?
![]()
whahahha... Slim van je,, eerst profiteren van de rest voordat je zelf betaaldquote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat op intenet van vorige bewoonster, daarna op internet van de buurtvrouw, nu eindelijk mijn eigen abbo
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
betaalde de vorige bewoonster en daarna de onderbuurvrouw.
Had dat nou niet gezegt.. maakt het hele verhaal minderquote:Op woensdag 24 april 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
betaalde de vorige bewoonster en daarna de onderbuurvrouw.
Jij gaf hem ook "internet" ?quote:
Haha hoor ik vaker. Dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jouw UI is echt godsgruwelijk spacend trouwens
nou nou nou... Wat had jij gerooktquote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jouw UI is echt godsgruwelijk spacend trouwens
Avond Ama.. Lekker vrijwillig gewerkt?quote:
Haha ja hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Avond Ama.. Lekker vrijwillig gewerkt?
En dat terwijl je gister (meen ik) nog weg was van het bandjequote:Op woensdag 24 april 2013 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me haha. Er treed hier zo een bandje op en dat is best klote muziek en het is rustig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |