quote:Op donderdag 25 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfEn dan doe je het vanzelf weer een keer een week niet, of een paar weken niet
Ik blow maar 2 keer per weekquote:Op donderdag 25 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfEn dan doe je het vanzelf weer een keer een week niet, of een paar weken niet
Je denkt toch niet dat je je hele leven lang zo veel joints per dag blijft roken, he?quote:Op donderdag 25 april 2013 02:07 schreef Amarantha het volgende:
5 joints per week red ik never nooit niet haha
Da's netjes, maar toen ik vroeger veel meer blowde vond ik 't er ook niks meer aan aangezien je vrij resistant voor die shit werd, nu is het gewoon dat 'ie er elke keer goed inklapt zonder dat je al te veel gebruiktquote:Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Gezien vanuit een vordering vanaf 5 per dag ofzo, hè?
Nee niet per dagquote:Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je je hele leven lang zo veel joints per dag blijft roken, he?
Redt je wel, dus
Ik rook er nu dus ongeveer 5 per week, en resistent ben ik nog steeds nietquote:Op donderdag 25 april 2013 02:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Da's netjes, maar toen ik vroeger veel meer blowde vond ik 't er ook niks meer aan aangezien je vrij resistant voor die shit werd, nu is het gewoon dat 'ie er elke keer goed inklapt zonder dat je al te veel gebruikt
Wel een gave jurk.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:11 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4172c0ebd7
wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:11 schreef Onorgineel het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item4172c0ebd7
wat
Ah, en je wil nog verder afbouwen neem ik aan? Die shit is alleen incidenteel leuk imo.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Gezien vanuit een vordering vanaf 5 per dag ofzo, hè?
Ik heb het niet over mezelf, ik had het over Ama.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en je wil nog verder afbouwen neem ik aan?
Ik snap niet waarom je dagelijks zou blowen, zelfde als drinken trouwens.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mezelf, ik had het over Ama.
Ik rook er nooit meer dan één per dag. Bij hele gezellige chilldagen ofzo met vrienden wel eens 2, bij uitzondering één keer in het jaar eens 3 op een dag ofzo.
De 5 per week die ik rook bouw ik uiteindelijk uiteraard weer af.
Dat deed ik vroeger altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
In bed liggen is echt de perfecte plek/moment om weer eens na te denken over alle bizarre/leuke (of minder leuke als die er waren) dingen na te denken van die dag
Ik moet dus écht niet na gaan liggen denken als ik in bed ligquote:Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
In bed liggen is echt de perfecte plek/moment om weer eens na te denken over alle bizarre/leuke (of minder leuke als die er waren) dingen na te denken van die dag
Zie post die ik net maaktequote:Op donderdag 25 april 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dagelijks zou blowen, zelfde als drinken trouwens.Dat is leuk als je 16 bent, daarna had ik het wel gezien om dagelijks (vooral in vakanties e.d.) te blowen en drinken.
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dagelijks zou blowen, zelfde als drinken trouwens.Dat is leuk als je 16 bent, daarna had ik het wel gezien om dagelijks (vooral in vakanties e.d.) te blowen en drinken.
Daarom, gewoon alleen 's avonds na 20:00quote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijn
Alleen met leuke dingen maakt me dat niet uitquote:Op donderdag 25 april 2013 02:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik moet dus écht niet na gaan liggen denken als ik in bed lig
Je moet zorgen dat 't een soort cadeautje of beloning voor jezelf word, zo blijft het ook leuker, om het niet ontzettend regelmatig te doenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik wil eigenlijk sowieso wel elke dag één joint roken (voor t slapen gaan dan maar). Ik blow nu echt veel maar ik ga vanaf volgende week minder smoken, heb weinig keus i.v.m geld en mijn doel is om echt nog maar 1 of 2 per dag te roken en dat zou voor mijn doen al erg netjes zijn
Daar is het dus niet goed voor. Imo gebruik je het dan verkeerd.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie post die ik net maakte
Plus, het is gewoon een chille afsluiter van de dag. Hard gewerkt, veel gedaan ofzo, of veel gezeik gehad, en dan 's avonds gewoon lekker chill onderuit met de laptop en een jointje
Waarom die lat zo laag leggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |