peukjesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan maar een goedenachtpeukje straks
Doe ik al, maar de laatste tijd word ik steeds ontvoerd door een groep negers en geblinddoekt verkracht in een rijdend busje.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Niet je kontje verkopen achter station voor drugs_!
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik al, maar de laatste tijd word ik steeds ontvoerd door een groep negers en geblinddoekt verkracht in rijdend busje.
Staan altijd Marokkanen die homo's in elkaar slaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
Als een skeere student ga ik water in een pannetje koken en daarmee een bakje Unox Good Pasta Spaghetti Carbonara klaarmaken en nuttigen, brb
De bob bedoel je, je haalt weer eens termen door elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?
Oh da's wel kickenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woon in een groot huis met meer mensen met een grote kelder waar elke Zaterdag mensen komen en op Woensdag ook en ja dan komen er soms bandjes
Nou komt de vraag in welke roomquote:
Doe ik het voorquote:
Je bent geeneens een student atm wat lullie gij nouquote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
Als een skeere student ga ik water in een pannetje koken en daarmee een bakje Unox Good Pasta Spaghetti Carbonara klaarmaken en nuttigen, brb
NIet eens op TC komenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent geeneens een student atm wat lullie gij nou
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfquote:Op donderdag 25 april 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Ah ik ga vanaf volgende week minder smoken. Geen wake 'n bake meer voor mijIk moet gewoon niet vergeten dat elke dag blowen al een luxe op zich is en dat dat dan best wel wat minder kan
GA NIET HATEN! Een skeere burger klinkt zo pauperquote:Op woensdag 24 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent geeneens een student atm wat lullie gij nou
Ik hoop het hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, gewoon sowieso alleen maar 's avonds na 20:00 blowen, en het liefst dan maar 5 per week ofzo weetje, gewoon soms 2 dagen even niet. Dan hou je het ook in toom voor jezelfEn dan doe je het vanzelf weer een keer een week niet, of een paar weken niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |