Ja, gisteren aangeschaft, alleen is nu 1 hand een beetje opgezwollen door die krukken, dus ik doe het maar even rustig aan schuifelen enzoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
LV
Nouja, gewoon doen wat je gezegd wordt danHeb je ook al een stel krukken?
Ik zat daar net aan te denkenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Stevenmac nog wel een rolstoel op de kop weet te tikken voor je.
Whehehe ik ken hetquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, gisteren aangeschaft, alleen is nu 1 hand een beetje opgezwollen door die krukken, dus ik doe het maar even rustig aan schuifelen enzo
Moet je nagaan dat ik ook nog een zooi eelt op m'n handen hebquote:Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe ik ken hetIk had er 2 dikke fluffy zachte washandjes omheen gebonden met een elastiekje, dat scheelt echt al een hoop met hand-pijn die je ervan op loopt
Boh nogalquote:
Ja krukken ook echt alleen maar gebruiken als het nodig is, ik had naderhand nog een maand last van m'n polsen door die kutdingenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik ook nog een zooi eelt op m'n handen hebecht magisch die dingen
ik probeer het nu gewoon even zonder krukken en dan heel rustig voortbewegen, gaat ook wel, maar was op het werk niet praktisch (had een belangrijke meeting waar ik persé heen wilde)
[..]
Boh nogalnog steeds spijt dat we vroeg weg moesten
Oh last van m'n polsen krijg ik niet zo snel, ik deed handboogschieten vroeger, dus m'n polsen kunnen wel wat hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja krukken ook echt alleen maar gebruiken als het nodig is, ik had naderhand nog een maand last van m'n polsen door die kutdingenEen week lang elke dag de hele dag op moeten lopen
Handboogschietenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh last van m'n polsen krijg ik niet zo snel, ik deed handboogschieten vroeger, dus m'n polsen kunnen wel wat hebbenmaar is wel vervelend idd.
Jaja, komt vast van het handboogschieten en niet van het fappenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh last van m'n polsen krijg ik niet zo snel, ik deed handboogschieten vroeger, dus m'n polsen kunnen wel wat hebbenmaar is wel vervelend idd.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]no rly, ik wil je m'n boog wel eens laten zien.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
save image as .jpg
Boh, deze kan vaak van pas komen
Ga schooien bij die rijke tatta's, G.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:49 schreef Trollscience het volgende:
zin in ganja maar heb niks meer en ben skeer
dan maar een goedenachtpeukje straksquote:Op woensdag 24 april 2013 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga schooien bij die rijke tatta's, G.
peukjesquote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan maar een goedenachtpeukje straks
Doe ik al, maar de laatste tijd word ik steeds ontvoerd door een groep negers en geblinddoekt verkracht in een rijdend busje.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Niet je kontje verkopen achter station voor drugs_!
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik al, maar de laatste tijd word ik steeds ontvoerd door een groep negers en geblinddoekt verkracht in rijdend busje.
Staan altijd Marokkanen die homo's in elkaar slaanquote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
Als een skeere student ga ik water in een pannetje koken en daarmee een bakje Unox Good Pasta Spaghetti Carbonara klaarmaken en nuttigen, brb
De bob bedoel je, je haalt weer eens termen door elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig, Hork weet hier alles van. Hij is regelmatig de bok in Noord-Holland.
Wellicht parkeerplekken opzoeken ten behoeve van je eigen veiligheid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |