Als er er normaal zo'n 5 per dag wegtikt vind ik 't al redelijk watquote:Op donderdag 25 april 2013 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is het dus niet goed voor. Imo gebruik je het dan verkeerd.
[..]
Waarom die lat zo laag leggen.
Ja ik spuit nu fucking veel heroine, zo'n 5 spuitjes per dag. Uiteindelijk wil ik graag 2 of 3 per dag, dat is al heel wat!quote:Op donderdag 25 april 2013 02:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Als er er normaal zo'n 5 per dag wegtikt vind ik 't al redelijk wat
Voor veel personen zou dat verkeerd zijn, ja. Daarmee vererger je vaak je problematiek enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is het dus niet goed voor. Imo gebruik je het dan verkeerd.
Je beseft je wel dat dit geen goed topic is om kritiek te leveren op mensen hun drugsgebruik enzo hè?quote:[..]
Waarom die lat zo laag leggen.
Hoezo laag? Ik vind het best wel wat voor mezelf aangezien ik al 2 jaar vies veel blow (en jaren ervoor maar sinds 2 jaar echt veel). Daarbij komt dat ik niet de behoefte heb om volledig te stoppen en ik gewoon s'avonds sowieso een jointje wil kunnen rokenquote:
Ja, dat is heel wat om mee te beginnen. Dat is een vrij simpel haalbaar doel op het moment dat je gewend bent om iets (te) vaak te gebruiken. Vanaf daar kun je zien "Hee, ben vrij makkelijk van 5 naar 2 spuitjes per dag gegaan, nu kan ik vast ook met 1 per 2 dagen doen." En zo kun je prettig afbouwen naar steeds minder, en uiteindelijk naar niks.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik spuit nu fucking veel heroine, zo'n 5 spuitjes per dag. Uiteindelijk wil ik graag 2 of 3 per dag, dat is al heel wat!
Whehe dat heb ik ook. Vanaf september zal het sowieso beperkt blijven tot in de weekenden, of hooguit de avond voor een vrij dagje ofzo. Maar tot die tijd wil ik gewoon kunnen chillen wanneer ik wil chillen, zolang ik dat voor mezelf niet uit de hand vind lopen.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo laag? Ik vind het best wel wat voor mezelf aangezien ik al 2 jaar vies veel blow (en jaren ervoor maar sinds 2 jaar echt veel). Daarbij komt dat ik niet de behoefte heb om volledig te stoppen en ik gewoon s'avonds sowieso een jointje wil kunnen roken
Ik keur het ook niet af hoor, ik smoke zelf ook wel eens wat. Verbaas mij er soms gewoon over hoe mensen hun drugsgebruik (misbruik?) goed praten.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Je beseft je wel dat dit geen goed topic is om kritiek te leveren op mensen hun drugsgebruik enzo hè?
Is niks 'goedpraten' aan. Niemand heeft er last van dat ik vaak 's avonds een jointje rook, ik heb er zelf ook geen last van, niks lijdt eronder. Op het moment dat ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd heb stop/minder ik er weer mee. Dan zie ik er niets in wat überhaupt goedgepraat kan worden, niks mis met wat ik doe.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:26 schreef Typisch het volgende:
m
[..]
Ik keur het ook niet af hoor, ik smoke zelf ook wel eens wat. Verbaas mij er soms gewoon over hoe mensen hun drugsgebruik (misbruik?) goed praten.
Ik had het dan ook meer over Amarantha.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is niks 'goedpraten' aan. Niemand heeft er last van dat ik vaak 's avonds een jointje rook, ik heb er zelf ook geen last van, niks lijdt eronder. Op het moment dat ik belangrijkere zaken aan mijn hoofd heb stop/minder ik er weer mee. Dan zie ik er niets in wat überhaupt goedgepraat kan worden, niks mis met wat ik doe.
In dit topic zitten iig geen drugsmisbruikers, daarvoor is UVT
Ah, die heeft verder gewoon geen flikker te doen dus dan maakt het ook niet uitquote:Op donderdag 25 april 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had het dan ook meer over Amarantha.
Wil ik wel weerquote:Op donderdag 25 april 2013 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, die heeft verder gewoon geen flikker te doen dus dan maakt het ook niet uit
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, die heeft verder gewoon geen flikker te doen dus dan maakt het ook niet uit
Gewoon weer gaan studeren en blowen tot paar keer in de week beperkenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik wel weerScheelt ook enorm hihi
Sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2013 02:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon weer gaan studeren en blowen tot paar keer in de week beperken
Bezigheidstherapiequote:Op donderdag 25 april 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb een nieuwe hobby binnenkort. Yeah! Armbandjes maken. Joint roken en priegelwerk enz gaat toch niet samen
Whehe, bij mij zou dat ongeveer zo gaan:quote:Op donderdag 25 april 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Joint roken en priegelwerk enz gaat toch niet samen
Jep en ik draag die dingen vaak dus meer redenen hihiquote:
Ja dat gaat sowieso denk ik gebeurenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, bij mij zou dat ongeveer zo gaan:
"KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD-GODVERREDOMME WAT EEN BLOEDKANKERDING!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |