quote:Op donderdag 25 april 2013 02:33 schreef Moira. het volgende:
Ik zit opgesloten in mijn eigen kamer
Door de vochtige warmte zegmaar zitten die oude verrotte deur en de deurklink vastgeplakt ofzo
Mono weet
Maar ik moet pissen
Serieus, wel toffe bezigheid weetje. Daar had/heb ik dus piano spelen en tekenen/schilderen enzo voor, maar daar ben ik gewoon veel te weinig mee bezig geweest de laatste tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en ik draag die dingen vaak dus meer redenen hihiHeb echt best veel benodigdheden gekocht voor 'maar' 10 euro. Woppa. 6x paar meter koord, allemaal soorten kraaltjes, sluitingen, verschillende bedels enz.
Ja, nog een keer proberenquote:
Ah tekenen/schilderen is ook tof als je dat kanquote:Op donderdag 25 april 2013 02:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus, wel toffe bezigheid weetje. Daar had/heb ik dus piano spelen en tekenen/schilderen enzo voor, maar daar ben ik gewoon veel te weinig mee bezig geweest de laatste tijd
Ik zie even voor me dat het met veel geweld ging? *de deur openen*quote:Op donderdag 25 april 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
Jeeej, openM'n vader is wel wakker nu
En ik doe die deur nu ook niet meer dicht
Jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tekenen/schilderen is ook tof als je dat kanIk kan dat helemaal niet hihi. Is ook een goeie bezigheidstherapie ja
Ja, veel geweld en veel geluidquote:Op donderdag 25 april 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie even voor me dat het met veel geweld ging? *de deur openen*
Ik snapquote:Op donderdag 25 april 2013 02:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
JeweetIk studeer daarvoor whehehe (creatieve therapie jwz)
Maar door de studie wordt je enigszins gedwongen om creatief te zijn, dus dat haalt die behoefte om dat soort dingen in je vrije tijd te doen een beetje weg, je moet tenslotte buiten schooltijd ook nog hartstikke veel praktisch werk maken als 'huiswerk'. Dat haalt de lol van je vrije-tijd-kunst er een beetje af, dat is wel jammer
But worth it
Nehh idd, maar je krijgt wel de kans om supervette dingen te maken en je leert allerlei nieuwe technieken en nieuwe materialen enzo, dat is wel echt heel gaaf. Want als je dan een keer tijd en zin hebt om iets voor jezelf of voor een vriend te maken, kan je daar ook veel beter in uitpakken zegmaar. Dat is wel tofquote:Op donderdag 25 april 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snapIk wil een heel berichtje typen maar ik snap je punt hihi. Ik zou er dan ook niet zoveel lol meer aan hebben na schooltijd
Strak plan, ik rook m'n jointje nog ff op en dan zet ik een programmaatje op ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook gewoon nog een peuk en dan ga ik maar wel eens slapen
Gewoon vanuit gaan dat je alleen slaapt, kan 't alleen maar meevallenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel benieuwd of ik nou alleen slaap dit weekend of niet
Oh ja dat sowiesoquote:Op donderdag 25 april 2013 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon vanuit gaan dat je alleen slaapt, kan 't alleen maar meevallen
Kan ik me voorstellen hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dat sowiesoMaar betekend niet dat ik niet nieuwsgierig ben hoe dit weekend loopt haha
ik verveel mequote:
Steek een blowtje op, zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik verveel meen zag dit als AT voorbij stuiteren
Dat sowieso. Even spoiler voor mensen (zoals Vasquote:Op donderdag 25 april 2013 02:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hahatime will tell, alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik blow niet, voor ieders veiligheidquote:Op donderdag 25 april 2013 02:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Steek een blowtje op, zou ik zeggenwhehe
Maar goeie keus om eens langs te struinen
Dit klinkt als slechte ervaringen die hier gedeeld moeten wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 02:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik blow niet, voor ieders veiligheid
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit klinkt als slechte ervaringen die hier gedeeld moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |