HET WORDT NOOIT WAT TUSSEN ONSquote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: scheurtjes.
Pittig eten kan lekker zijn, zolang de balans tussen smaak en pittig goed is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2013 21:34:13 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Goede duif dezen.quote:
dus het kan nog goedkomen?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pittig moet je ook leren eteneerst was mn ma ook zo
WHEHEHEHE LOMPEHORK IS GEHANDICAPT HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede duif dezen.
Oja, ik kan met Koninginnedag niet lopen waarschijnlijknog steeds last jwz.
@de rest
Dat is best lauw.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goede duif dezen.
Oja, ik kan met Koninginnedag niet lopen waarschijnlijknog steeds last jwz.
@de rest
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:33 schreef Olment het volgende:
[..]LEUGENS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Vond je het echt nodig om te Spoilerenquote:
Lach niet ja! Ziekelijk veel pijn hier, ga zowat door de grond als ik loopquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
WHEHEHEHE LOMPEHORK IS GEHANDICAPT HAHAHAHAHA
Ah kak, dan gaat Hoorn niet eens door, stage? Wel beter dan, leer je nog eens wat ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is best lauw.
Ik denk dat ik dinsdag gewoon moet arbeiten tegen 0,- euro
Maar dan is 't wel erger geworden of niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lach niet ja! Ziekelijk veel pijn hier, ga zowat door de grond als ik loop
NOOOITquote:
Nee, opnieuw gescheurd, ik heb het blijkbaar geforceerdquote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan is 't wel erger geworden of niet?
Wel dikke pauperzooi, sterkte horkjen
Je zult hierdoor een sterker man worden!
Dankquote:
Precies. Schijnbaar is het wel belangrijk allemaalquote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kak, dan gaat Hoorn niet eens door, stage? Wel beter dan, leer je nog eens wat ofzo
Tering, da's wel kankah, jaquote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, opnieuw gescheurd, ik heb het blijkbaar geforceerdecht pure kakaids, echt
[..]
Dank
Naja, als je er een gruwelijke baan aan overhoudtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Schijnbaar is het wel belangrijk allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |