Werd ook tijd ookquote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Onorgineel het volgende:
Zeau ik ben de aankomende tijd weer wat actiever
Tja... Merk dat je al tijdje niet hebt gesmoked ^^quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Onorgineel het volgende:
>in een wiettopic suggereren dat je actiever bent
met?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Onorgineel het volgende:
Zeau ik ben de aankomende tijd weer wat actiever
Mwah, doe het sowieso altijd rustig anquote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja... Merk dat je al tijdje niet hebt gesmoked ^^
Ik vind jou helemaal mooi.quote:
Dan steek ik een joint op.quote:
Steek er nu maar eentje opquote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan steek ik een joint op.
En anders ook.
Moet ik 'em eerst uitdrukken.quote:
Ik weet nog steeds niet of er geneukt gaat worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb het voor je geprobeerd, Ugjerk
Boefjequote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of er geneukt gaat worden.
[ afbeelding ]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of er geneukt gaat worden.
[ afbeelding ]
Of een gat in een meloen makenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Lach maar over piemel donuts grappen maar ik was de enige op de nudistencamping die 4 koppen koffie én 12 donuts zonder dienblad mee kon nemen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
proestquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lach maar over piemel donuts grappen maar ik was de enige op de nudistencamping die 4 koppen koffie én 12 donuts zonder dienblad mee kon nemen.
Wat deed je met de koppen koffie?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lach maar over piemel donuts grappen maar ik was de enige op de nudistencamping die 4 koppen koffie én 12 donuts zonder dienblad mee kon nemen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen koffie vast hadquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Drinken?? Moet je snoep es proberenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
Gadver, wat is suikervrije meuk smerig.
Zoals suikervrije energydrankquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
Gadver, wat is suikervrije meuk smerig.
Bij energydrank gaat het toch ook juist om de suikerquote:
Ja, dat probeer ik nu dus weg te zuipen. Heel lief dat m'n moeder dacht "Kom, laat ik wat energydrank voor die jongen meenemen". Maar liever niet als het zo moet.quote:
NEE Suiker + frisdrank ist keine goot ideaquote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moet ik er wat suikerklontjes ingooien.
Ja maar mensen liegen tegen zichzelf dat suikervrij opeens wel healthy is en dan krijg je zo'n domme hypequote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij energydrank gaat het toch ook juist om de suiker
Wut?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Olment het volgende:
[..]
NEE Suiker + frisdrank ist keine goot idea
alles moet groen duurzaam en lightquote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar mensen liegen tegen zichzelf dat suikervrij opeens wel healthy is en dan krijg je zo'n domme hype
REN AND STIMPYquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben er meer zo een:
[ afbeelding ]
Wel opletten he.. E8 en E100357339 zijn gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Onorgineel het volgende:
hallo wat hebben jullie aan e-nummers in jullie producten? .boehoe![]()
![]()
Ik zie er geen E-nummers opstaan. Wel B's met nummers.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Onorgineel het volgende:
hallo wat hebben jullie aan e-nummers in jullie producten? .boehoe![]()
![]()
Idd, als mensen meer zouden bewegen dan zouden ze ook niet zo hoeven klagenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
alles moet groen duurzaam en light
Of meer fappen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, als mensen meer zouden bewegen dan zouden ze ook niet zo hoeven klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |