Werd ook tijd ookquote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Onorgineel het volgende:
Zeau ik ben de aankomende tijd weer wat actiever
Tja... Merk dat je al tijdje niet hebt gesmoked ^^quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef Onorgineel het volgende:
>in een wiettopic suggereren dat je actiever bent
met?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:26 schreef Onorgineel het volgende:
Zeau ik ben de aankomende tijd weer wat actiever
Mwah, doe het sowieso altijd rustig anquote:Op woensdag 24 april 2013 19:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja... Merk dat je al tijdje niet hebt gesmoked ^^
Ik vind jou helemaal mooi.quote:
Dan steek ik een joint op.quote:
Steek er nu maar eentje opquote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan steek ik een joint op.
En anders ook.
Moet ik 'em eerst uitdrukken.quote:
Ik weet nog steeds niet of er geneukt gaat worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb het voor je geprobeerd, Ugjerk
Boefjequote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of er geneukt gaat worden.
[ afbeelding ]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of er geneukt gaat worden.
[ afbeelding ]
Of een gat in een meloen makenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |