Lach maar over piemel donuts grappen maar ik was de enige op de nudistencamping die 4 koppen koffie én 12 donuts zonder dienblad mee kon nemen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, met je linker of rechterhand. Weet niet waar je voorkeur aan geeft, en ze hebben nu oranje donuts bij de albert heijn daar kan je 'm ook in steken.
proestquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lach maar over piemel donuts grappen maar ik was de enige op de nudistencamping die 4 koppen koffie én 12 donuts zonder dienblad mee kon nemen.
Wat deed je met de koppen koffie?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lach maar over piemel donuts grappen maar ik was de enige op de nudistencamping die 4 koppen koffie én 12 donuts zonder dienblad mee kon nemen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen koffie vast hadquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Drinken?? Moet je snoep es proberenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
Gadver, wat is suikervrije meuk smerig.
Zoals suikervrije energydrankquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Ugjerke het volgende:
Gadver, wat is suikervrije meuk smerig.
Bij energydrank gaat het toch ook juist om de suikerquote:
Ja, dat probeer ik nu dus weg te zuipen. Heel lief dat m'n moeder dacht "Kom, laat ik wat energydrank voor die jongen meenemen". Maar liever niet als het zo moet.quote:
NEE Suiker + frisdrank ist keine goot ideaquote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moet ik er wat suikerklontjes ingooien.
Ja maar mensen liegen tegen zichzelf dat suikervrij opeens wel healthy is en dan krijg je zo'n domme hypequote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij energydrank gaat het toch ook juist om de suiker
Wut?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Olment het volgende:
[..]
NEE Suiker + frisdrank ist keine goot idea
alles moet groen duurzaam en lightquote:Op woensdag 24 april 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar mensen liegen tegen zichzelf dat suikervrij opeens wel healthy is en dan krijg je zo'n domme hype
REN AND STIMPYquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben er meer zo een:
[ afbeelding ]
Wel opletten he.. E8 en E100357339 zijn gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Onorgineel het volgende:
hallo wat hebben jullie aan e-nummers in jullie producten? .boehoe![]()
![]()
Ik zie er geen E-nummers opstaan. Wel B's met nummers.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Onorgineel het volgende:
hallo wat hebben jullie aan e-nummers in jullie producten? .boehoe![]()
![]()
Idd, als mensen meer zouden bewegen dan zouden ze ook niet zo hoeven klagenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
alles moet groen duurzaam en light
Of meer fappen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, als mensen meer zouden bewegen dan zouden ze ook niet zo hoeven klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |