Ik heb een khaki-pak, en die wordt al ranzig.quote:Op zondag 21 april 2013 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je binnen 2 ritjes een zwart/grijze jas
Ghehe, de reden ook dat ik geen lichte kleding koopquote:Op zondag 21 april 2013 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een khaki-pak, en die wordt al ranzig.
Pas geleden mijn broek weer eens in de was geflikkerd, liep ik van de week in mijn pak, zag ik dat mijn jas nu wel érg grijzig is in verhouding met mijn broek (die ook nog steeds niet schoon-schoon is. die moet dus op korte termijn ook maar weer in de was.
Hanekammen ook; die engelsen vallen nu eenmaal graag op, deny itquote:Op zondag 21 april 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Fluor is hier overigens wel een stuk populairder.
Voordelen wegen op tegen de nadelen, en ik vind het niet erg om in een pak te lopen/rijden wat er gebruikt uitziet; da's nog altijd beter als die White Knights op een veel te schone brommer.quote:Op zondag 21 april 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehe, de reden ook dat ik geen lichte kleding koop
Als ik beroepsmatig engelsen tegenkom, loopt er bijna altijd minimaal ééntje bij die opvalt door zijn debiele kapselquote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hanenkammen zie ik eigenlijk zelden hier
gaat dit over mickeys?quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
En wit-wit op een gepoetste motor en niet meer durven rijden zodra er een wolkje aan de hemel verschijnt..._!
quote:
2001 belde, ze willen de hanekammen terug.quote:Op zondag 21 april 2013 14:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hanekammen ook; die engelsen vallen nu eenmaal graag op, deny it
Kwam er gister ook wel een paar tegen hoor, incl smetteloos race-pakquote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef JK het volgende:
[..]
2001 belde, ze willen de hanekammen terug.
Ziet er toch niet uit joh op je helm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Bijpassende broek erbij jaquote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Vrieskist het volgende:
Dat lijkt mij ook nog wel fijn, heb je ook een speciale broek oid?
Die hebben dat telefoontje van 2001 nooit gehoord zeker.quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kwam er gister ook wel een paar tegen hoor, incl smetteloos race-pak
Haha, dit heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef JK het volgende:
[..]
Die hebben dat telefoontje van 2001 nooit gehoord zeker.
Dat soort dingen moeten ook gewoon uit de 'mode' gaan, 13 jaar terug reden ze al zo rond, dat kan nu echt niet meer. Ik heb nog ergens van die beren-oortjes liggen. Die heb ik er voor het laatst 10 jaar geleden opgeplakt. Wel geinige reacties toen van andere weggebruikers. Maar die dingen plak ik er ook niet meer op.
[ afbeelding ]
Zoiets als hierboven, al zie ik die ik heb er niet tussen staan.
Ach het is een manier om misschien stoer over te komen (die hanekam), tot ze de helm af doen en er een nerd onder vandaan komt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, dit heb ik nog nooit gezien
Ik vind het ook geen gezicht trouwens, maar ieder zijn meug natuurlijk.
Skipulli, longsleeve, doorwaai jack -> perfectoquote:
Ik had Een sjaal om moeten doenquote:Op zondag 21 april 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Skipulli, longsleeve, doorwaai jack -> perfecto![]()
Net effe een route gereden met de Garmin saampies met Anne, prima weertje
Ik had een colletje aanquote:
Ik ben mijne kwijtquote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had een colletje aan. Lekker over m'n halve smoel heen.
Nu heb ik tenminste niet weer een loopneus + dat morgen mijn keel niet weer nóg verrotter is dan ie al is.
Ik heb er ook geen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben mijne kwijtdus ik met mijn post sjaal om..
Ik blijf dat ding van jou zo hard vindenquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet van de week effe aan de klus met mijn voorrempomp; ergens lekt het daar een beetje. Ik dénk dat het de ringetjes tussen de banjobout zijn, maar ik weet het niet helemaal zeker
Die heb je gekregen, dus je hoeft niks te pikken. Heb dat ding gekocht bij mijn vorige AT omdat ik ermee naar huis moest hartje winter, en dat was ook de enige keer dat ik hem gebruikt heb ookquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen.
Ik pik die van SD gewoon.
Pardon?quote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik blijf dat ding van jou zo hard vinden
Dan had 'ie geld moeten biedenquote:
Ik hoop dat 't over SD zijn brommert gaatquote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik blijf dat ding van jou zo hard vinden
Mooie dingenquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Rondje Ooijpolder gedaanEen stuk van wat we hebben gereden zit geloof ik ook in de newbierit
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Salatrel het volgende:
je mag wel eens een soppie over je achtervelg heengooien hoor Anne
Maar inderdaad. Lijkt wel zwart.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motor is ook nog nooit gewassen![]()
_!
Van veraf ziet hij er best goed uitquote:
De hele vorm van dat stuur, met dan de handkappen en kuip vind ik echt heel gaaf.quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van veraf ziet hij er best goed uit![]()
ach alleen de helm is verplichtquote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
Ik vandaag een ritje doen met een vriendin, komt die meid aan in der korte broekje en topje![]()
![]()
altijd mooi die voorjaarsronde met nieuwe vrijwillige bijna-donorenquote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
Ik vandaag een ritje doen met een vriendin, komt die meid aan in der korte broekje en topje![]()
![]()
Maarja, die was meteen helemaal verliefd op mijn motor en op de kick. Die zit als een klein kind achterop te schreeuwen dat ik harder moet en te zwaaien naar iedereen
Geef d'r voor d'r verjaardag een proefles. Hoef je ook niet meer met zo'n rugzak te rijden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
![]()
Maarja, die was meteen helemaal verliefd op mijn motor en op de kick. Die zit als een klein kind achterop te schreeuwen dat ik harder moet en te zwaaien naar iedereen
quote:Op zondag 21 april 2013 17:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hele vorm van dat stuur, met dan de handkappen en kuip vind ik echt heel gaaf.
Ik moet heel eerlijk toegeven van welquote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, heb je d'r zo meegenomen? Zonder beschermende kleding?
Gewoon niet meenemen. Bij mij kom je dan op zéker niet achterop..quote:Op zondag 21 april 2013 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik had zo gezegd. TREK STEVIGE KLEDING AAN
Die 2dequote:Op zondag 21 april 2013 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of in functie als koffietafel;
[ afbeelding ]
Maar het is wel echt een hele mooie meid die een aanzienlijke stuk had gereden om met de motor mee te gaan..quote:Op zondag 21 april 2013 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon niet meenemen. Bij mij kom je dan op zéker niet achterop..
Ja, was lachen, was op weg naar mijn werk toen mijn achterrem het niet meer deed, meteen de pomp opgereden om te checken, was de hele zooi verzopen van de olie; uitgaande as keerring eruit;quote:
Ze was een stuk minder mooi geweest met een shitload aan road rash.quote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar het is wel echt een hele mooie meid die een aanzienlijke stuk had gereden om met de motor mee te gaan..
Slecht, vreselijk slecht. I know. Maar als ik had gezegd, opbokken, zo neem ik je niet mee waren mijn kansen totaal verkeken.
Als ik haar kapot had gereden ook overigens.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 21 april 2013 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze was een stuk minder mooi geweest met een shitload aan road rash.
Als je d'r weigert ben je een klootzak; als er iets mis gaat ook, en zit je met een meid met 2 kilometer verband en lelijke benen opgescheept.quote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar het is wel echt een hele mooie meid die een aanzienlijke stuk had gereden om met de motor mee te gaan..
Slecht, vreselijk slecht. I know. Maar als ik had gezegd, opbokken, zo neem ik je niet mee waren mijn kansen totaal verkeken.
Maar als het goed gaat...quote:Op zondag 21 april 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je d'r weigert ben je een klootzak; als er iets mis gaat ook, en zit je met een meid met 2 kilometer verband en lelijke benen opgescheept.
Make your pick.
Bij mij komen ze er niet op in strand/boulevard tenue
Zit je weer op FOK! achteraf, dus zó goed ging het nou ook weer nietquote:
Touche, touchequote:Op zondag 21 april 2013 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit je weer op FOK! achteraf, dus zó goed ging het nou ook weer niet
aanraderquote:Op zondag 21 april 2013 13:21 schreef Anne het volgende:
[...]
Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een (licht van kleur) doorwaai-jack.
Maar dat blijkt nogal lastig te vinden voor kleine meisjes. En via internet bestellen doe ik liever niet.
Die heb ik gepast op de motorbeurs.quote:
Als hij een uitneembaar membraam heeft, kun je hem ook nog iets laten aanpassen. Staat niet eens bij of hij erbij/in zit helaas.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik gepast op de motorbeurs.
Maar een REV'IT in maat 34 is helaas nog net iets te groot voor mij.
misschien in Tyre? als je een linkje geeft wil ik em wel handmatig overzetten, ben er best rap mee gewordenquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Anne het volgende:
Oh, vraagje! Weet jij toevallig hoe je een route van Google Maps om kunt zetten in een GPX-bestand? Of kan dat niet? Danger.Mouse heeft de newbierit namelijk in Google Maps gemaakt en zodoende kan ik er niet veel mee met mijn Garmin, zover ik weet...
heeft ie niet, puur een doorwaai jas (een heul goeiequote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij een uitneembaar membraam heeft, kun je hem ook nog iets laten aanpassen. Staat niet eens bij of hij erbij/in zit helaas.
linkje? Dan gooi ik hem wel even door Basecamp heenquote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Anne het volgende:
Oh, vraagje! Weet jij toevallig hoe je een route van Google Maps om kunt zetten in een GPX-bestand? Of kan dat niet? Danger.Mouse heeft de newbierit namelijk in Google Maps gemaakt en zodoende kan ik er niet veel mee met mijn Garmin, zover ik weet...
ik zwaaide nog maar je negeerde me compleetquote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef JK1982 het volgende:
Zeker, was een mooie rit!
Had alleen op het eind zoiets van: nou, ik ga er maar vandoor.. Iedereen stond maar een beetje te hangen verder, hahaha!
Heb ik nu de slotspeech gemist?
Sorry..quote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
ik zwaaide nog maar je negeerde me compleet
Mijn doorwaai-unit heeft wel een membraam wat je ook binnenin onderop de rug in een zakkie kunt proppen. Toch wel prettigquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef Mirgeam het volgende:
heeft ie niet, puur een doorwaai jas (een heul goeie)
je hebt niks gemistquote:Op zondag 21 april 2013 18:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry..![]()
![]()
![]()
Ik dacht: ik sneak er stil tussenuit
trui eroverheenquote:Op zondag 21 april 2013 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn doorwaai-unit heeft wel een membraam wat je ook binnenin onderop de rug in een zakkie kunt proppen. Toch wel prettigJe zit in de zomer vaak met dat het in de ochtend frisser is, en dan is dat membraam met een longsleeve eronder precies genoeg
Mooie fiets, gefeliciteerd! Dat is 'nen echte!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van internet bij gebrek aan beter:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 21 april 2013 18:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooie fiets, gefeliciteerd! Dat is 'nen echte!
Dat wordt dan een 6XL ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
je hebt niks gemist
[..]
trui eroverheen
de gpx is af... zit wel 1 afwijking in omdat google maps over een paadje gaat wat volgens de zumo geen doorlopende weg in... maar met automatisch herbereken uit zou dat geen probleem moeten zijn.....quote:Op zondag 21 april 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
Dit is het tot nu toe:
https://maps.google.nl/ma(...)604e0b3bdaf799&msa=0
Jullie zijn de beste.
omdat het geen bmw is zeker hequote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Afgrijselijke fiets! Maar gefeliciteerd!![]()
Ja, hij is nog niet af. Danger.Mouse heeft gevraagd of ik wilde helpenquote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de gpx is af... zit wel 1 afwijking in omdat google maps over een paadje gaat wat volgens de zumo geen doorlopende weg in... maar met automatisch herbereken uit zou dat geen probleem moeten zijn.....
de afstand is ook maar 71km kan dat kloppen?
Jaloers kreng..quote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon totaal mijn smaak nietquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haar kapotrijden kan je nu alsnogquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
zelfde bocht? En wat hebben jullie met sloten?quote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Tijdens een ritje vandaag, het ritje waar het voorrijden 2 week geleden voor was (waar ik bij uit de bocht ben gegaan) is een dame uit de bocht gevlogen.![]()
Motor de sloot in en zij de berm..
Daarmee verlies je inderdaad uitzicht op een goeie klassering.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Niet in de routerol erbij zetten van levensgevaarlijke teerstrepen: -1
Niet nat dus?quote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Tijdens een ritje vandaag, het ritje waar het voorrijden 2 week geleden voor was (waar ik bij uit de bocht ben gegaan) is een dame uit de bocht gevlogen.![]()
Greppelsletquote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Ik dacht dat het ging om het vastzetten van een wiel aan een lantaarnpaal of iets dergelijks. Dan zou ik achterwiel doen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe eigenlijk standaard voorwiel, dat is lastiger op te tillen, achterwiel kun je makkelijker tillen en dan door voorkant te sturen lijkt me eitje. Maar voorwiel is meer gewicht en maakt het sturen ook wat lastiger.
Edit: ik heb mijn voorwiel vast aan het achterwiel van de motor van de vriendin.
Ik heb deze: http://www.tenkateshop.com/motorhoes-normaal-58-900quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik mij meer afvraag is hoeveel verschil er in de hoezen zit? Want mijn fiets past helaas niet in de schuur, en ik wil hem graag gaaf houden.
Ik moet nog opzoek naar een hoes.
Nouja als je 10 hoog woont is dat wel kut, maar is bij mij gelukkig niet het geval. Mijn probleem is meer 3 motoren en een schuur van 1,5 bij 2 meter :Squote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou hem gewoon af en toe schoonmaken als ik jou was.
Verkleumd thuis komen, heel die kuthoes nog van binnen gaan halen, half eroverheen frotten, achterna rennen omdat ie wegwaait, poging twee, hoes er weer af omdat er nog iets in de buddy zat, hoes weer terug. Volgende dag, half verslapen, kut hoes er weer af, blijft weer hangen achter het stuur, naar binnen, hele gang drijfnat omdat het geregend heeft, ergens op zien te bergen, weer naar buiten..
Nee, laat maar zitten. Ondingen.
Ik woonde toen nog op de begane grond. Maar dat was ook gewoon echt kut.quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja als je 10 hoog woont is dat wel kut, maar is bij mij gelukkig niet het geval. Mijn probleem is meer 3 motoren en een schuur van 1,5 bij 2 meter :S
Ja, precies. Lijkt een goed idee, maar het is niet veel.quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die hoes is handig in 't begin, en daarna denk je steeds vaker 'meh, gebruik 'm morgen toch weer, laat maar zitten', gevolgd door 'meh, overmorgen moet ik alweer weg... daarna zet ik 'm er wel onder', weer veel later gevolgd door [verhuizen en inpakken] oh ja, die motorhoes, maar even op FOK!/MF/Marktplaats vragen of iemand er nog wat aan heeft [/verhuizen en inpakken]
Ik heb een motor in bruikleen en woon in t centrum van een aardig grote stad (dus kans op bezopen volk is redelijk aanwezig), dus ik zet 'm vanaf nu altijd er onder.quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die hoes is handig in 't begin, en daarna denk je steeds vaker 'meh, gebruik 'm morgen toch weer, laat maar zitten', gevolgd door 'meh, overmorgen moet ik alweer weg... daarna zet ik 'm er wel onder', weer veel later gevolgd door [verhuizen en inpakken] oh ja, die motorhoes, maar even op FOK!/MF/Marktplaats vragen of iemand er nog wat aan heeft [/verhuizen en inpakken]
Ohw der staat echt zand.quote:Op zondag 21 april 2013 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag wel gelachen, was met de vriendin even stukje rijden. Toen we bij mijn werk wegreden was beetje een zandpad en ze reed met visier nog op en achter me, dus ik de nopjes even flink laten spinnenstaat ze daarna stil omdat dr helm vol zat met zand
Glaswol??quote:Op zondag 21 april 2013 22:06 schreef BlackLining het volgende:
Lekker trouwens, paar van die ijzer puntjes van dat uitlaat pakking of hoe dat ook heet in mijn vinger. Wat een kutspul zeg. Dat stukje wat de collector en de linkpijp afsluit
Nee, gelukkig nietquote:
Aah oke, beter scheelt weer, die glas steenwol raak ik ook nooit meer aan ook niet met handschoenen, wat een k*tzooi even jeuk gezicht ofzo aanraken, ben je mooi de lul.quote:Op zondag 21 april 2013 22:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietDat heb ik één keer geprobeerd, zo'n demper met glaswol met blote handen fixen. Nóóit meer
Na een week was ik klaar voor het gesticht
Soort van metaalwol was het. Prikt hard, maar blijft niet zo lullig zitten gelukkig. Het is niet de demperwol he, die is er mooi in gebleven. Dit was gewoon een soort pakking tussen uitlaatbochten/collector en linkpijp/demper.
Kon het trouwens niet laten hem even te starten en te revven toen de demper en linkpijp eraf lagen. Dat geluid, bohh![]()
Stuurslot is zo kapot, paar seconden zonder gereedschap.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb een stuurslot en een schijfremslot. Als we het toch over stallen hebben. Dat ettertje met de scooter heeft hem weer op mijn plaats gezet!
Dat schijfremslot heb ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb dit (schijfrem/kettingslot): http://www.motorcorner.nl(...)lus-120-p-14950.html
Ik was hem al aan het opzoekenquote:
140 euro volgens mij is dat ding van goud ipv gehard staalquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb dit (schijfrem/kettingslot): http://www.motorcorner.nl(...)lus-120-p-14950.html
Jeej! Ik heb hem op het circuit heel gehoudenquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
April
Einschtein (sloot)
Yreal (vangrail)
Vinnie (snelweg, total loss)
Juicyhil (omver gedonderd)
Deka (evenwicht kwijt)
SD (teveel willen posen)
motorbloempje (iets met wind en auto)
picodealion (niet opletten)
Bij de bochten afgestapt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Jeej! Ik heb hem op het circuit heel gehouden
Haha nee dat nietquote:
Maakt geen fuck uit, als je maar lekker gereden hebt!! Haarspeld bocht is klote, op de rotonde heb ik mijn kisten al aan de grond zitten dus snel voor ff in recht de motor zich weer maar in principe maak je me dan een bocht om te janken.quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha nee dat nietZelfs wat bochten met 100 km/u genomen. Anderen zoals die verdomde haarspeldbocht een stuk zachter. Werd wel constant ingehaald.
Het eerste rondje ging vooral dit door m'n hoofd: fuck, fuck, fuck waar ben ik aan begonnen!?! Tof was het zeker! Zit er wel aan te denken om zo'n VRO cursus te doen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit, als je maar lekker gereden hebt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen action pic van me gevonden helaas. Dus maar een foto van m'n startnummer. Wel een foto met twee pitspoezen gevonden trouwens. Die hou ik lekker voor mezelfAnders krijgen we dat YReal verhaal weer...
quote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Anders krijgen we dat YReal verhaal weer...
Waarom? Is toch mooi vrij rijden,quote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Het eerste rondje ging vooral dit door m'n hoofd: fuck, fuck, fuck waar ben ik aan begonnen!?!
[ afbeelding ]
Nog geen action pic van me gevonden helaas. Dus maar een foto van m'n startnummer. Wel een foto met twee pitspoezen gevonden trouwens. Die hou ik lekker voor mezelfAnders krijgen we dat YReal verhaal weer...
Eerste keer wel eng hoor. Zeker als er nog een hoop andere zitten, kan me de druk best voorstellen om harder te rijden dan je aankunt.quote:
Toeren is toch wel vol in pak, naar het werk toe wil ik weleens in de werkbroek motorjas, die is nog dunner dan een spijker.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Skv het volgende:
Wat doen jullie met kleding in de zomer? Spijkerbroek voor korte ritjes of altijd motorbroek met laarzen?
Ik woon 10km van het strand en het is een heel geklooi om steeds on te kleden. Vandaag ook op de veluwe gereden met chick achterop met gewone schoenen en spijkerbroek. Wel handschoenen, jas en helm natuurlijk.
Jij niet neequote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Yreal het volgende:
Waarom sta ik op de lijst met crashes? Ik heb er geen krasje aan over gehouden?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef BlackLining het volgende:
Mja, jij hoort er ook niet bij inderdaad
Juicyhil trouwens ook niet. Zijn motor was toch omgeduwd door JK1982 die met voorkennis handelde in de poule?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
Ik zou juicy's motor ook omduwen als ik hem ergens zag
Nee, dit was puur een inschattingsfout van de dame. Ik bedoel: tijdens het insturen van de bocht zat ze al met haar voorband in de berm.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfde bocht? En wat hebben jullie met sloten?
Dan was haar timing niet echt je-van-het nee..quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, dit was puur een inschattingsfout van de dame. Ik bedoel: tijdens het insturen van de bocht zat ze al met haar voorband in de berm.
2 gebroken vingers. Waarvan één op twee plaatsen was gebroken was en opnieuw moest worden gezet.quote:Op maandag 22 april 2013 07:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan was haar timing niet echt je-van-het nee..
Heeft ze er zelf geen nare (ghehe, autocorrect op de telefoon maakte hier 'natte' van...) dingen aan overgehouden?
Gisteren voorjaarsrit van MF gehad. Ben er gelukkig op blijven zitten
* JK1982 klopt af..
onderhandelen hequote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef lipjes het volgende:
inruil zou 1000 euro zijn, toch niet slecht voor een motor van 15 jaar oud
Je wordt gewoon oud jongen...quote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef lipjes het volgende:
Pff, het gaat steeds slechter met mijn lichaam om de 1 of andere reden.
Merkte het gisteravond al toen ik op de motor stapte en vanochtend weer.
Kon op een gegeven moment amper mijn stuur rechtzetten.
en nee, ik ben niet gevallen
Tevens, ff bij korteland geinformeerd wat ik nog voor mijn motor zou krijgen, inruil zou 1000 euro zijn, toch niet slecht voor een motor van 15 jaar oud
Ai, da's minder... Het had veel erger af kunnen lopen natuurlijk, dus al met al mag ze natuurlijk niet klagen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
2 gebroken vingers. Waarvan één op twee plaatsen was gebroken was en opnieuw moest worden gezet.
Even een quote uit het vorige topic, want ehm..quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee een topkoffer, dat is je van het
Maar 't is zo'n gedoe. Als ik even naar het strand wil:quote:Op zondag 21 april 2013 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toeren is toch wel vol in pak, naar het werk toe wil ik weleens in de werkbroek motorjas, die is nog dunner dan een spijker.
Of pak ik de auto met airco,
<Open deur intrappen modus aan>quote:Op maandag 22 april 2013 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar 't is zo'n gedoe. Als ik even naar het strand wil:
-Schoenen uit, motorbroek aan
-Laarzen aan
-Jas aan
-Handschoenen aan
-Helm op
-Tas mee met normale schoenen
-Slot van de hoes af
-Hoes van de motor af
-Kettingslot van de motor
-Hele zooi naar binnen
-Starten en wegrijden
Hoewel het 'schoenen-broek'-verhaal nou ook niet echt het verschil maakt..
quote:Op maandag 22 april 2013 10:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud jongen...
Ga je ook een Alp kopen?
Oud en lelijk, maar het blijft rijden.quote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
Honda Transalp, de Starlet van motorland
Ja, alleen zie je die Starlets gelukkig steeds minder.quote:Op maandag 22 april 2013 11:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Oud en lelijk, maar het blijft rijden.
Alpjes nemen de wereld over! Alu hoedjes! Snel!quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, alleen zie je die Starlets gelukkig steeds minder.
Die TransAlps in dit topic daarentegen
Ik denk dat het gewoon de mooiweerrijders zijn die weer naar buiten komenquote:Op maandag 22 april 2013 11:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alpjes nemen de wereld over! Alu hoedjes! Snel!
nee ik heb een 1cilinderquote:Op maandag 22 april 2013 11:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Iemand onlangs 2takt olie gehaald?
http://www.castrol.com/ca(...)58&contentId=7085605
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 22 april 2013 11:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon de mooiweerrijders zijn die weer naar buiten komen
Nee ik zag een mooie kwaakquote:Op maandag 22 april 2013 10:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud jongen...
Ga je ook een Alp kopen?
Waar? In de sloot?quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze je dan niet zelfstandig genoeg vindenquote:Op maandag 22 april 2013 12:37 schreef handboek het volgende:
Veel wouten op de motor vandaag... En vanavond moet ik naar het hol van de leeuw... De politieacademie te Ossendrecht. Gaat er nog iemand mee om mij te steunen tegenover de ME?
Ik zag gister van die freestyle stunts bij de landelijke motordagen. Eén van die pitspoezen (hoge haken, plus jurkje) mocht ook even meerijden. Ik wil niet weten wat er zou zijn gebeurd als hij was gevallen met haar erop...quote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Gisteren zag ik nog zo'n gast op een teveel opgepoetste Shadow met teveel bling bling en het onvermijdelijke raffelige spijkerjack. Daarachterop moeders de vrouw met pothelmpje op en een hippe legging aan.
Het wegrijden bij een verkeerslicht ging erg moeizaam en nogal slingerend.
quote:Op maandag 22 april 2013 12:37 schreef handboek het volgende:
Veel wouten op de motor vandaag... En vanavond moet ik naar het hol van de leeuw... De politieacademie te Ossendrecht. Gaat er nog iemand mee om mij te steunen tegenover de ME?
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de natuurlijke habitat... daarom zijn de meeste ook groenig
Ziet er netjes uit wel..quote:Op maandag 22 april 2013 12:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Haha nee, bij korteland
ZR 7 S uit 2002
Hij heeft alleen wel iets minder vermogen dan mijn 600
[ afbeelding ]
Nee, jij trekt volle zalen...quote:
Niet meer, te weinig ruimte. Tegenwoordig meestal Goffertpark of het TT circuit ofzo. Al begint dat ook alweer aardig uit de voegen te barsten.quote:
Lijkt me wel wat voor mij om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Mirgeam het volgende:
heb wat kilometers op een zr7 gemaakt, saai ding
quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet meer, te weinig ruimte. Tegenwoordig meestal Goffertpark of het TT circuit ofzo. Al begint dat ook alweer aardig uit de voegen te barsten.
Is voor mij een dagelijkse woon-werk fiets hequote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit wel..
Niet de meest spannende fiets inderdaad, maar wel netjes. Degelijk..
Pssst.. Raptor kopen?
[..]
Nee, jij trekt volle zalen...
Deze is ook leuk....quote:Op maandag 22 april 2013 14:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is voor mij een dagelijkse woon-werk fiets he
Oeh, i like.quote:Op maandag 22 april 2013 14:59 schreef JK1982 het volgende:
Een ZRX lijkt mij trouwens ook nog wel een keertje tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto is wel erg bruutquote:Op maandag 22 april 2013 14:59 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reed er gisteren eentje mee, chromen velgen enzo, blonk aan alle kantenquote:Op maandag 22 april 2013 14:59 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, Louis.de valt mij een keertje tegen...quote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Salatrel het volgende:
wat zijn die duitsers toch een heerlijk efficient volkje.
het pakketje is er voor de verzendbevestiging
mjah maar nu meneer louis dood is zal er wel 1 of andere ossi aan het roer staanquote:Op maandag 22 april 2013 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, Louis.de valt mij een keertje tegen...
13 april iets besteld, 15 april pas de betalingsgegevens-mail ontvangen en direct betaalt en vandaag pas de mail ontvangen dat het verzonden is (en heel toevallig een uur nadat ik een mail had gestuurd met de vraag om de status van de bestelling).
Klopt, heb hem wel ergens zien staan inderdaad. Heb hem overigens niet uitgebreid bekeken ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
reed er gisteren eentje mee, chromen velgen enzo, blonk aan alle kanten
Ja. Eerst Stephan (zoon), daarna dé Detlev Louis en nu staat volgens mij de dochter (ik weet alleen niet van welke Louis) aan 't roer.quote:Op maandag 22 april 2013 15:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah maar nu meneer louis dood is zal er wel 1 of andere ossi aan het roer staan
Arm Alpje..quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo even afreageren op de motor na kutnieuws gehoord te heben.Verstandig is het niet, maar het moet gebeuren.
Kak man sterkte iig geen pijn meer .quote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
Ai, dat zijn kl*teberichten inderdaad..quote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
En wáár...quote:Op maandag 22 april 2013 15:28 schreef Anne het volgende:
Tja.. de vraag is ook niet of je kanker krijgt, de vraag is wanneer je dat krijgt.
Tenzij je inmiddels al de pijp uit bent vanwege iets anders, dan krijg je het natuurlijk niet (meer).
Nou, goeie rit dan maar Gummie!quote:Op maandag 22 april 2013 15:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Het zat eraan te komen, dat wist iedereen. Maar toch komt het altijd rauw op je dak als het zover is.
Deze rit wordt mijn eerbetoon aan haar.
Bedankt voor de steun medebikers! Nu maar weer snel ontopic.
Niet eens op de brommert?quote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
Mochten er trouwens nog motorrijders hier een ritje over de ring willen doen, we hebben op 30 juni een meet:
PTA / Touristen Fahrten deel 3 [30 juni PTA-SC meet!]
misschien als ik de gsr nog had gehadquote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
Mochten er trouwens nog motorrijders hier een ritje over de ring willen doen, we hebben op 30 juni een meet:
Wil zoon cupra beetje van zijn plek??quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik niet nee. Ik ga liever met mijn auto de ring over.
Ik vind van welquote:
een cupra heeft ook een motorquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind van wel. De vorige Cupra was sneller (met 235 pk) in tegenstelling tot mijn huidige (met de standaard 156 pk), maar snel zat. Volgens de specificaties: acceleratie 0-100 km/h: 7,9 s
Maar dit is eigenlijk offtopic.
Aah oke ja dan is het wel laggen, om nou met een gezinsbak 1.6 85 pk der over heen te gaan is ook niksquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind van wel. De vorige Cupra was sneller (met 235 pk) in tegenstelling tot mijn huidige (met de standaard 156 pk), maar snel zat. Volgens de specificaties: acceleratie 0-100 km/h: 7,9 s
Maar dit is eigenlijk offtopic.
Nee en nee, komop zegquote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk....
Of deze anders?
[ afbeelding ]
Juh Ik kandidaatnummerquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeker weer laatste woensdag vd maand
Valt nog mee. Hier hebben ze het idee opgevat dat de stoep voor mijn huis opnieuw aangelegd moet wordenquote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juh Ik kandidaatnummer
Godver zit er hier eentje op een midwinterhoorn te blazen![]()
![]()
Oh godver, dat is wel ongelofelijk vet zegquote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
Binnen Amsterdam ga ik gewoon met het OV, is me teveel gedoe vanaf Haarlem met files etc.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef Juicyhil het volgende:
Binnen Amsterdam doe ik geen pak aan. Ook ik vind dat dan teveel gedoe. Maar buiten Amsterdam wel altijd gewoon sjiek in pak.
Had vanochtend overigens wel laarzen aan mogen trekken. Koud
Waarom niet, meteen iets om over te vertellen, kleine kans is die ook motorrijder.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Sterkte Gummiebeer!
Man, ik weet weer waarom ik een hekel heb aan autorijden in de spits... Helaas moest het dit keer wel, want je kan nou eenmaal niet in een motorpak gaan solliciteren.
Hmm, niet overal worden motorrijders gewaardeerd.quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom niet, meteen iets om over te vertellen, kleine kans is die ook motorrijder.
Hoezo? Ik ga altijd met de motor naar dat soort dingen. Geeft wat om over jezelf te vertellen en als je geluk hebt tref je een medemotorrijderquote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Sterkte Gummiebeer!
Man, ik weet weer waarom ik een hekel heb aan autorijden in de spits... Helaas moest het dit keer wel, want je kan nou eenmaal niet in een motorpak gaan solliciteren.
Als ze motorrijders er niet waarderen hoef ik er ook niet te werkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm, niet overal worden motorrijders gewaardeerd.
Ah, ik heb niet de luxe dat ik me kan conformeren aan dit soort wensen van werkgevers.quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ze motorrijders er niet waarderen hoef ik er ook niet te werken
Ik heb echt een diepgewortelde hekel aan het OV. Daarnaast is het rond half 9 nog wel vrij rustig op de ring.quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam ga ik gewoon met het OV, is me teveel gedoe vanaf Haarlem met files etc.
Ik heb bij beiden gewoon gezegd dat ik motorrijder was. De laatste vroeg: Heb je hem bij je?quote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet de luxe dat ik me kan conformeren aan dit soort wensen van werkgevers.Mijn huurbaas wilde me ook al bijna niet hebben omdat ik een motor heb. Geeft toch een slecht beeld af soms.
waarrrrrrquote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef WhiteJoker het volgende:
De eerste was in Nijmegen in de ochtend. Nou dat is sowieso een ramp om daar binnen te komen. Dus de auto op een P+R terrein geparkeerd en vervolgens de bus gepakt. De tweede was 's middags bij Amersfoort. Toffe locatie, maar ik zou hem niet zonder TomTom gevonden hebben.
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik heb bij beiden gewoon gezegd dat ik motorrijder was. De laatste vroeg: Heb je hem bij je?
Motortopic --> files?quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam ga ik gewoon met het OV, is me teveel gedoe vanaf Haarlem met files etc.
Uh daar schat ik haar wel op...quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.
Ja dat kan ook natuurlijk. Ik vind het voor mezelf niet zo representatief.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen op mijn CV staan, daar staat de motor ook bij.
Ben ook gewoon met dat ding gaan solliciteren. Even nette schoenen mee in een rugzak, zorgen dat de jas en helm er even fatsoenlijk uitzien, en dat je er zelf verzorgd uitziet is belangrijker. Als je als plakkerige leernicht op een Harley komt aanrammelen heb je weinig kans ja..
Wat vreemd.quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb zelfs eens bij de KNMV gesolliciteerd en daar staat juist als pré bij dat je een motorrijder bent.
Sterkte goosquote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen op mijn CV staan, daar staat de motor ook bij.
Ben ook gewoon met dat ding gaan solliciteren. Even nette schoenen mee in een rugzak, zorgen dat de jas en helm er even fatsoenlijk uitzien, en dat je er zelf verzorgd uitziet is belangrijker. Als je als plakkerige leernicht op een Harley komt aanrammelen heb je weinig kans ja..
Brazzers.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.
sterkte hequote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Ze was een 1200 GS rijdster.
ze gaven de voorkeur aan mannelijke kandidaten? of mochten rijdsters ook?quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Anne het volgende:
en daar staat juist als pré bij dat je een motorrijder bent.
tip voor de toekomst 99.9% van de motorzaken is op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef klawie het volgende:
[..]
sterkte he
vandaag 3 motorzaken langs geweest voor koelvloeistof maar er was er geen 1 die open was![]()
![]()
was wel een leuk ritje
Zondag meestal ook trouwens.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Salatrel het volgende:
tip voor de toekomst 99.9% van de motorzaken is op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijn
Er zijn wel een kleine 10.000 automaterialen zaken open, waar ze dezelfde koelvloeistof hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef klawie het volgende:
[..]
sterkte he
vandaag 3 motorzaken langs geweest voor koelvloeistof maar er was er geen 1 die open was![]()
![]()
was wel een leuk ritje
lol daar heb ik het uiteindelijk ook gehaaldquote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn wel een kleine 10.000 automaterialen zaken open, waar ze dezelfde koelvloeistof hebben
Ja, dan was je idd mooi de lul geweest, want dat hebben ze niet overalquote:
Elke benzinepomp hier in de buurt verkoopt gewoon olie hoorquote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dan was je idd mooi de lul geweest, want dat hebben ze niet overal
die motorquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe ruit en chainguard trouwens
De meeste ook wel. Maar dan nog, een beetje opletten op welke additieven er wel of niet inzitten, dan kan er ook gewoon 10w40 in. In mijn motor zit ook Shell HX7. Eigenlijk blikolie, maar dat gaat prima. Zeker als het wat warmer weer is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Motorspec ook? geloof ik geen reet van.
Bij BP weleens gekocht.quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Motorspec ook? geloof ik geen reet van.
Nicequote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een hanenkamkuifquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
was wel in zwart verkrijgbaarmaar ik vond zelf dat het contrast (met name voor de letters) zo beter wasquote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
@ Sala; Doe es een before pic? weet niet of het mooi vind, dat hoge scherm; lijkt een beetje uit verhouding zo![]()
En chainguard niet in zwart verkrijgbaar? of heb je die expres in RVS genomen voor het accent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |