Haar kapotrijden kan je nu alsnogquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
Als ik haar kapot had gereden ook overigens.
zelfde bocht? En wat hebben jullie met sloten?quote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Tijdens een ritje vandaag, het ritje waar het voorrijden 2 week geleden voor was (waar ik bij uit de bocht ben gegaan) is een dame uit de bocht gevlogen.![]()
Motor de sloot in en zij de berm..
Daarmee verlies je inderdaad uitzicht op een goeie klassering.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Niet in de routerol erbij zetten van levensgevaarlijke teerstrepen: -1
Niet nat dus?quote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Tijdens een ritje vandaag, het ritje waar het voorrijden 2 week geleden voor was (waar ik bij uit de bocht ben gegaan) is een dame uit de bocht gevlogen.![]()
Greppelsletquote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Ik dacht dat het ging om het vastzetten van een wiel aan een lantaarnpaal of iets dergelijks. Dan zou ik achterwiel doen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe eigenlijk standaard voorwiel, dat is lastiger op te tillen, achterwiel kun je makkelijker tillen en dan door voorkant te sturen lijkt me eitje. Maar voorwiel is meer gewicht en maakt het sturen ook wat lastiger.
Edit: ik heb mijn voorwiel vast aan het achterwiel van de motor van de vriendin.
Ik heb deze: http://www.tenkateshop.com/motorhoes-normaal-58-900quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik mij meer afvraag is hoeveel verschil er in de hoezen zit? Want mijn fiets past helaas niet in de schuur, en ik wil hem graag gaaf houden.
Ik moet nog opzoek naar een hoes.
Nouja als je 10 hoog woont is dat wel kut, maar is bij mij gelukkig niet het geval. Mijn probleem is meer 3 motoren en een schuur van 1,5 bij 2 meter :Squote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou hem gewoon af en toe schoonmaken als ik jou was.
Verkleumd thuis komen, heel die kuthoes nog van binnen gaan halen, half eroverheen frotten, achterna rennen omdat ie wegwaait, poging twee, hoes er weer af omdat er nog iets in de buddy zat, hoes weer terug. Volgende dag, half verslapen, kut hoes er weer af, blijft weer hangen achter het stuur, naar binnen, hele gang drijfnat omdat het geregend heeft, ergens op zien te bergen, weer naar buiten..
Nee, laat maar zitten. Ondingen.
Ik woonde toen nog op de begane grond. Maar dat was ook gewoon echt kut.quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja als je 10 hoog woont is dat wel kut, maar is bij mij gelukkig niet het geval. Mijn probleem is meer 3 motoren en een schuur van 1,5 bij 2 meter :S
Ja, precies. Lijkt een goed idee, maar het is niet veel.quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die hoes is handig in 't begin, en daarna denk je steeds vaker 'meh, gebruik 'm morgen toch weer, laat maar zitten', gevolgd door 'meh, overmorgen moet ik alweer weg... daarna zet ik 'm er wel onder', weer veel later gevolgd door [verhuizen en inpakken] oh ja, die motorhoes, maar even op FOK!/MF/Marktplaats vragen of iemand er nog wat aan heeft [/verhuizen en inpakken]
Ik heb een motor in bruikleen en woon in t centrum van een aardig grote stad (dus kans op bezopen volk is redelijk aanwezig), dus ik zet 'm vanaf nu altijd er onder.quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
Die hoes is handig in 't begin, en daarna denk je steeds vaker 'meh, gebruik 'm morgen toch weer, laat maar zitten', gevolgd door 'meh, overmorgen moet ik alweer weg... daarna zet ik 'm er wel onder', weer veel later gevolgd door [verhuizen en inpakken] oh ja, die motorhoes, maar even op FOK!/MF/Marktplaats vragen of iemand er nog wat aan heeft [/verhuizen en inpakken]
Ohw der staat echt zand.quote:Op zondag 21 april 2013 22:07 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag wel gelachen, was met de vriendin even stukje rijden. Toen we bij mijn werk wegreden was beetje een zandpad en ze reed met visier nog op en achter me, dus ik de nopjes even flink laten spinnenstaat ze daarna stil omdat dr helm vol zat met zand
Glaswol??quote:Op zondag 21 april 2013 22:06 schreef BlackLining het volgende:
Lekker trouwens, paar van die ijzer puntjes van dat uitlaat pakking of hoe dat ook heet in mijn vinger. Wat een kutspul zeg. Dat stukje wat de collector en de linkpijp afsluit
Nee, gelukkig nietquote:
Aah oke, beter scheelt weer, die glas steenwol raak ik ook nooit meer aan ook niet met handschoenen, wat een k*tzooi even jeuk gezicht ofzo aanraken, ben je mooi de lul.quote:Op zondag 21 april 2013 22:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietDat heb ik één keer geprobeerd, zo'n demper met glaswol met blote handen fixen. Nóóit meer
Na een week was ik klaar voor het gesticht
Soort van metaalwol was het. Prikt hard, maar blijft niet zo lullig zitten gelukkig. Het is niet de demperwol he, die is er mooi in gebleven. Dit was gewoon een soort pakking tussen uitlaatbochten/collector en linkpijp/demper.
Kon het trouwens niet laten hem even te starten en te revven toen de demper en linkpijp eraf lagen. Dat geluid, bohh![]()
Stuurslot is zo kapot, paar seconden zonder gereedschap.quote:Op zondag 21 april 2013 22:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb een stuurslot en een schijfremslot. Als we het toch over stallen hebben. Dat ettertje met de scooter heeft hem weer op mijn plaats gezet!
Dat schijfremslot heb ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb dit (schijfrem/kettingslot): http://www.motorcorner.nl(...)lus-120-p-14950.html
Ik was hem al aan het opzoekenquote:
140 euro volgens mij is dat ding van goud ipv gehard staalquote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Skv het volgende:
Ik heb dit (schijfrem/kettingslot): http://www.motorcorner.nl(...)lus-120-p-14950.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |