Haar kapotrijden kan je nu alsnogquote:Op zondag 21 april 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
Als ik haar kapot had gereden ook overigens.
zelfde bocht? En wat hebben jullie met sloten?quote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Tijdens een ritje vandaag, het ritje waar het voorrijden 2 week geleden voor was (waar ik bij uit de bocht ben gegaan) is een dame uit de bocht gevlogen.![]()
Motor de sloot in en zij de berm..
Daarmee verlies je inderdaad uitzicht op een goeie klassering.quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Niet in de routerol erbij zetten van levensgevaarlijke teerstrepen: -1
Niet nat dus?quote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Tijdens een ritje vandaag, het ritje waar het voorrijden 2 week geleden voor was (waar ik bij uit de bocht ben gegaan) is een dame uit de bocht gevlogen.![]()
Greppelsletquote:Op zondag 21 april 2013 19:48 schreef einschtein het volgende:
Ik dacht dat het ging om het vastzetten van een wiel aan een lantaarnpaal of iets dergelijks. Dan zou ik achterwiel doen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik doe eigenlijk standaard voorwiel, dat is lastiger op te tillen, achterwiel kun je makkelijker tillen en dan door voorkant te sturen lijkt me eitje. Maar voorwiel is meer gewicht en maakt het sturen ook wat lastiger.
Edit: ik heb mijn voorwiel vast aan het achterwiel van de motor van de vriendin.
Ik heb deze: http://www.tenkateshop.com/motorhoes-normaal-58-900quote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik mij meer afvraag is hoeveel verschil er in de hoezen zit? Want mijn fiets past helaas niet in de schuur, en ik wil hem graag gaaf houden.
Ik moet nog opzoek naar een hoes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |