Ik heb zo'n vermoeden dat ze je dan niet zelfstandig genoeg vindenquote:Op maandag 22 april 2013 12:37 schreef handboek het volgende:
Veel wouten op de motor vandaag... En vanavond moet ik naar het hol van de leeuw... De politieacademie te Ossendrecht. Gaat er nog iemand mee om mij te steunen tegenover de ME?
Ik zag gister van die freestyle stunts bij de landelijke motordagen. Eén van die pitspoezen (hoge haken, plus jurkje) mocht ook even meerijden. Ik wil niet weten wat er zou zijn gebeurd als hij was gevallen met haar erop...quote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Gisteren zag ik nog zo'n gast op een teveel opgepoetste Shadow met teveel bling bling en het onvermijdelijke raffelige spijkerjack. Daarachterop moeders de vrouw met pothelmpje op en een hippe legging aan.
Het wegrijden bij een verkeerslicht ging erg moeizaam en nogal slingerend.
quote:Op maandag 22 april 2013 12:37 schreef handboek het volgende:
Veel wouten op de motor vandaag... En vanavond moet ik naar het hol van de leeuw... De politieacademie te Ossendrecht. Gaat er nog iemand mee om mij te steunen tegenover de ME?
quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de natuurlijke habitat... daarom zijn de meeste ook groenig
Ziet er netjes uit wel..quote:Op maandag 22 april 2013 12:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Haha nee, bij korteland
ZR 7 S uit 2002
Hij heeft alleen wel iets minder vermogen dan mijn 600
[ afbeelding ]
Nee, jij trekt volle zalen...quote:
Niet meer, te weinig ruimte. Tegenwoordig meestal Goffertpark of het TT circuit ofzo. Al begint dat ook alweer aardig uit de voegen te barsten.quote:
Lijkt me wel wat voor mij om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Mirgeam het volgende:
heb wat kilometers op een zr7 gemaakt, saai ding
quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet meer, te weinig ruimte. Tegenwoordig meestal Goffertpark of het TT circuit ofzo. Al begint dat ook alweer aardig uit de voegen te barsten.
Is voor mij een dagelijkse woon-werk fiets hequote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit wel..
Niet de meest spannende fiets inderdaad, maar wel netjes. Degelijk..
Pssst.. Raptor kopen?
[..]
Nee, jij trekt volle zalen...
Deze is ook leuk....quote:Op maandag 22 april 2013 14:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is voor mij een dagelijkse woon-werk fiets he
Oeh, i like.quote:Op maandag 22 april 2013 14:59 schreef JK1982 het volgende:
Een ZRX lijkt mij trouwens ook nog wel een keertje tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto is wel erg bruutquote:Op maandag 22 april 2013 14:59 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
reed er gisteren eentje mee, chromen velgen enzo, blonk aan alle kantenquote:Op maandag 22 april 2013 14:59 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, Louis.de valt mij een keertje tegen...quote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Salatrel het volgende:
wat zijn die duitsers toch een heerlijk efficient volkje.
het pakketje is er voor de verzendbevestiging
mjah maar nu meneer louis dood is zal er wel 1 of andere ossi aan het roer staanquote:Op maandag 22 april 2013 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, Louis.de valt mij een keertje tegen...
13 april iets besteld, 15 april pas de betalingsgegevens-mail ontvangen en direct betaalt en vandaag pas de mail ontvangen dat het verzonden is (en heel toevallig een uur nadat ik een mail had gestuurd met de vraag om de status van de bestelling).
Klopt, heb hem wel ergens zien staan inderdaad. Heb hem overigens niet uitgebreid bekeken ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:06 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
reed er gisteren eentje mee, chromen velgen enzo, blonk aan alle kanten
Ja. Eerst Stephan (zoon), daarna dé Detlev Louis en nu staat volgens mij de dochter (ik weet alleen niet van welke Louis) aan 't roer.quote:Op maandag 22 april 2013 15:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah maar nu meneer louis dood is zal er wel 1 of andere ossi aan het roer staan
Arm Alpje..quote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Zo even afreageren op de motor na kutnieuws gehoord te heben.Verstandig is het niet, maar het moet gebeuren.
Kak man sterkte iig geen pijn meer .quote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
Ai, dat zijn kl*teberichten inderdaad..quote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
En wáár...quote:Op maandag 22 april 2013 15:28 schreef Anne het volgende:
Tja.. de vraag is ook niet of je kanker krijgt, de vraag is wanneer je dat krijgt.
Tenzij je inmiddels al de pijp uit bent vanwege iets anders, dan krijg je het natuurlijk niet (meer).
Nou, goeie rit dan maar Gummie!quote:Op maandag 22 april 2013 15:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Het zat eraan te komen, dat wist iedereen. Maar toch komt het altijd rauw op je dak als het zover is.
Deze rit wordt mijn eerbetoon aan haar.
Bedankt voor de steun medebikers! Nu maar weer snel ontopic.
Niet eens op de brommert?quote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
Mochten er trouwens nog motorrijders hier een ritje over de ring willen doen, we hebben op 30 juni een meet:
PTA / Touristen Fahrten deel 3 [30 juni PTA-SC meet!]
misschien als ik de gsr nog had gehadquote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
Mochten er trouwens nog motorrijders hier een ritje over de ring willen doen, we hebben op 30 juni een meet:
PTA / Touristen Fahrten deel 3 [30 juni PTA-SC meet!]
Wil zoon cupra beetje van zijn plek??quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik niet nee. Ik ga liever met mijn auto de ring over.
Ik vind van welquote:
een cupra heeft ook een motorquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind van wel. De vorige Cupra was sneller (met 235 pk) in tegenstelling tot mijn huidige (met de standaard 156 pk), maar snel zat. Volgens de specificaties: acceleratie 0-100 km/h: 7,9 s
Maar dit is eigenlijk offtopic.
Aah oke ja dan is het wel laggen, om nou met een gezinsbak 1.6 85 pk der over heen te gaan is ook niksquote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind van wel. De vorige Cupra was sneller (met 235 pk) in tegenstelling tot mijn huidige (met de standaard 156 pk), maar snel zat. Volgens de specificaties: acceleratie 0-100 km/h: 7,9 s
Maar dit is eigenlijk offtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |