Jeej! Ik heb hem op het circuit heel gehoudenquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
April
Einschtein (sloot)
Yreal (vangrail)
Vinnie (snelweg, total loss)
Juicyhil (omver gedonderd)
Deka (evenwicht kwijt)
SD (teveel willen posen)
motorbloempje (iets met wind en auto)
picodealion (niet opletten)
Bij de bochten afgestapt?quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Jeej! Ik heb hem op het circuit heel gehouden
Haha nee dat nietquote:
Maakt geen fuck uit, als je maar lekker gereden hebt!! Haarspeld bocht is klote, op de rotonde heb ik mijn kisten al aan de grond zitten dus snel voor ff in recht de motor zich weer maar in principe maak je me dan een bocht om te janken.quote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha nee dat nietZelfs wat bochten met 100 km/u genomen. Anderen zoals die verdomde haarspeldbocht een stuk zachter. Werd wel constant ingehaald.
Het eerste rondje ging vooral dit door m'n hoofd: fuck, fuck, fuck waar ben ik aan begonnen!?! Tof was het zeker! Zit er wel aan te denken om zo'n VRO cursus te doen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit, als je maar lekker gereden hebt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen action pic van me gevonden helaas. Dus maar een foto van m'n startnummer. Wel een foto met twee pitspoezen gevonden trouwens. Die hou ik lekker voor mezelfAnders krijgen we dat YReal verhaal weer...
quote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Anders krijgen we dat YReal verhaal weer...
Waarom? Is toch mooi vrij rijden,quote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Het eerste rondje ging vooral dit door m'n hoofd: fuck, fuck, fuck waar ben ik aan begonnen!?!
[ afbeelding ]
Nog geen action pic van me gevonden helaas. Dus maar een foto van m'n startnummer. Wel een foto met twee pitspoezen gevonden trouwens. Die hou ik lekker voor mezelfAnders krijgen we dat YReal verhaal weer...
Eerste keer wel eng hoor. Zeker als er nog een hoop andere zitten, kan me de druk best voorstellen om harder te rijden dan je aankunt.quote:
Toeren is toch wel vol in pak, naar het werk toe wil ik weleens in de werkbroek motorjas, die is nog dunner dan een spijker.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef Skv het volgende:
Wat doen jullie met kleding in de zomer? Spijkerbroek voor korte ritjes of altijd motorbroek met laarzen?
Ik woon 10km van het strand en het is een heel geklooi om steeds on te kleden. Vandaag ook op de veluwe gereden met chick achterop met gewone schoenen en spijkerbroek. Wel handschoenen, jas en helm natuurlijk.
Jij niet neequote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Yreal het volgende:
Waarom sta ik op de lijst met crashes? Ik heb er geen krasje aan over gehouden?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef BlackLining het volgende:
Mja, jij hoort er ook niet bij inderdaad
Juicyhil trouwens ook niet. Zijn motor was toch omgeduwd door JK1982 die met voorkennis handelde in de poule?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
Ik zou juicy's motor ook omduwen als ik hem ergens zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |