quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen op mijn CV staan, daar staat de motor ook bij.
Ben ook gewoon met dat ding gaan solliciteren. Even nette schoenen mee in een rugzak, zorgen dat de jas en helm er even fatsoenlijk uitzien, en dat je er zelf verzorgd uitziet is belangrijker. Als je als plakkerige leernicht op een Harley komt aanrammelen heb je weinig kans ja..
Brazzers.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.
sterkte hequote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
Ze was een 1200 GS rijdster.
ze gaven de voorkeur aan mannelijke kandidaten? of mochten rijdsters ook?quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Anne het volgende:
en daar staat juist als pré bij dat je een motorrijder bent.
tip voor de toekomst 99.9% van de motorzaken is op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef klawie het volgende:
[..]
sterkte he
vandaag 3 motorzaken langs geweest voor koelvloeistof maar er was er geen 1 die open was![]()
![]()
was wel een leuk ritje
Zondag meestal ook trouwens.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Salatrel het volgende:
tip voor de toekomst 99.9% van de motorzaken is op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijn
Er zijn wel een kleine 10.000 automaterialen zaken open, waar ze dezelfde koelvloeistof hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef klawie het volgende:
[..]
sterkte he
vandaag 3 motorzaken langs geweest voor koelvloeistof maar er was er geen 1 die open was![]()
![]()
was wel een leuk ritje
lol daar heb ik het uiteindelijk ook gehaaldquote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn wel een kleine 10.000 automaterialen zaken open, waar ze dezelfde koelvloeistof hebben
Ja, dan was je idd mooi de lul geweest, want dat hebben ze niet overalquote:
Elke benzinepomp hier in de buurt verkoopt gewoon olie hoorquote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dan was je idd mooi de lul geweest, want dat hebben ze niet overal
die motorquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe ruit en chainguard trouwens
De meeste ook wel. Maar dan nog, een beetje opletten op welke additieven er wel of niet inzitten, dan kan er ook gewoon 10w40 in. In mijn motor zit ook Shell HX7. Eigenlijk blikolie, maar dat gaat prima. Zeker als het wat warmer weer is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Motorspec ook? geloof ik geen reet van.
Bij BP weleens gekocht.quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Motorspec ook? geloof ik geen reet van.
Nicequote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een hanenkamkuifquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
was wel in zwart verkrijgbaarmaar ik vond zelf dat het contrast (met name voor de letters) zo beter wasquote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
@ Sala; Doe es een before pic? weet niet of het mooi vind, dat hoge scherm; lijkt een beetje uit verhouding zo![]()
En chainguard niet in zwart verkrijgbaar? of heb je die expres in RVS genomen voor het accent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |