Nee en nee, komop zegquote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Deze is ook leuk....
Of deze anders?
[ afbeelding ]
Juh Ik kandidaatnummerquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeker weer laatste woensdag vd maand
Valt nog mee. Hier hebben ze het idee opgevat dat de stoep voor mijn huis opnieuw aangelegd moet wordenquote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juh Ik kandidaatnummer
Godver zit er hier eentje op een midwinterhoorn te blazen![]()
![]()
Oh godver, dat is wel ongelofelijk vet zegquote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Anne het volgende:
Mochten er trouwens nog motorrijders hier een ritje over de ring willen doen, we hebben op 30 juni een meet:
PTA / Touristen Fahrten deel 3 [30 juni PTA-SC meet!]
Binnen Amsterdam ga ik gewoon met het OV, is me teveel gedoe vanaf Haarlem met files etc.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef Juicyhil het volgende:
Binnen Amsterdam doe ik geen pak aan. Ook ik vind dat dan teveel gedoe. Maar buiten Amsterdam wel altijd gewoon sjiek in pak.
Had vanochtend overigens wel laarzen aan mogen trekken. Koud
Waarom niet, meteen iets om over te vertellen, kleine kans is die ook motorrijder.quote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Sterkte Gummiebeer!
Man, ik weet weer waarom ik een hekel heb aan autorijden in de spits... Helaas moest het dit keer wel, want je kan nou eenmaal niet in een motorpak gaan solliciteren.
Hmm, niet overal worden motorrijders gewaardeerd.quote:Op maandag 22 april 2013 16:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom niet, meteen iets om over te vertellen, kleine kans is die ook motorrijder.
Hoezo? Ik ga altijd met de motor naar dat soort dingen. Geeft wat om over jezelf te vertellen en als je geluk hebt tref je een medemotorrijderquote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Sterkte Gummiebeer!
Man, ik weet weer waarom ik een hekel heb aan autorijden in de spits... Helaas moest het dit keer wel, want je kan nou eenmaal niet in een motorpak gaan solliciteren.
Als ze motorrijders er niet waarderen hoef ik er ook niet te werkenquote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm, niet overal worden motorrijders gewaardeerd.
Ah, ik heb niet de luxe dat ik me kan conformeren aan dit soort wensen van werkgevers.quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ze motorrijders er niet waarderen hoef ik er ook niet te werken
Ik heb echt een diepgewortelde hekel aan het OV. Daarnaast is het rond half 9 nog wel vrij rustig op de ring.quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam ga ik gewoon met het OV, is me teveel gedoe vanaf Haarlem met files etc.
Ik heb bij beiden gewoon gezegd dat ik motorrijder was. De laatste vroeg: Heb je hem bij je?quote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ah, ik heb niet de luxe dat ik me kan conformeren aan dit soort wensen van werkgevers.Mijn huurbaas wilde me ook al bijna niet hebben omdat ik een motor heb. Geeft toch een slecht beeld af soms.
waarrrrrrquote:Op maandag 22 april 2013 16:44 schreef WhiteJoker het volgende:
De eerste was in Nijmegen in de ochtend. Nou dat is sowieso een ramp om daar binnen te komen. Dus de auto op een P+R terrein geparkeerd en vervolgens de bus gepakt. De tweede was 's middags bij Amersfoort. Toffe locatie, maar ik zou hem niet zonder TomTom gevonden hebben.
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.quote:Op maandag 22 april 2013 16:46 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik heb bij beiden gewoon gezegd dat ik motorrijder was. De laatste vroeg: Heb je hem bij je?
Motortopic --> files?quote:Op maandag 22 april 2013 16:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam ga ik gewoon met het OV, is me teveel gedoe vanaf Haarlem met files etc.
Uh daar schat ik haar wel op...quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.
Ja dat kan ook natuurlijk. Ik vind het voor mezelf niet zo representatief.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen op mijn CV staan, daar staat de motor ook bij.
Ben ook gewoon met dat ding gaan solliciteren. Even nette schoenen mee in een rugzak, zorgen dat de jas en helm er even fatsoenlijk uitzien, en dat je er zelf verzorgd uitziet is belangrijker. Als je als plakkerige leernicht op een Harley komt aanrammelen heb je weinig kans ja..
Wat vreemd.quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb zelfs eens bij de KNMV gesolliciteerd en daar staat juist als pré bij dat je een motorrijder bent.
Sterkte goosquote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb mijn rijbewijzen op mijn CV staan, daar staat de motor ook bij.
Ben ook gewoon met dat ding gaan solliciteren. Even nette schoenen mee in een rugzak, zorgen dat de jas en helm er even fatsoenlijk uitzien, en dat je er zelf verzorgd uitziet is belangrijker. Als je als plakkerige leernicht op een Harley komt aanrammelen heb je weinig kans ja..
Brazzers.quote:Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmhm, maar als je gesprekspartner een vrouw van middelbare leeftijd is dan zou ik het voor de zekerheid achterwege laten.
sterkte hequote:Op maandag 22 april 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanavond wordt bij mijn tante euthanasie uitgevoerd....ze lijdt een jaar aan kanker..
Ze was een 1200 GS rijdster.
ze gaven de voorkeur aan mannelijke kandidaten? of mochten rijdsters ook?quote:Op maandag 22 april 2013 16:57 schreef Anne het volgende:
en daar staat juist als pré bij dat je een motorrijder bent.
tip voor de toekomst 99.9% van de motorzaken is op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijnquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef klawie het volgende:
[..]
sterkte he
vandaag 3 motorzaken langs geweest voor koelvloeistof maar er was er geen 1 die open was![]()
![]()
was wel een leuk ritje
Zondag meestal ook trouwens.quote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef Salatrel het volgende:
tip voor de toekomst 99.9% van de motorzaken is op maandag dicht omdat ze zaterdags open zijn
Er zijn wel een kleine 10.000 automaterialen zaken open, waar ze dezelfde koelvloeistof hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 17:09 schreef klawie het volgende:
[..]
sterkte he
vandaag 3 motorzaken langs geweest voor koelvloeistof maar er was er geen 1 die open was![]()
![]()
was wel een leuk ritje
lol daar heb ik het uiteindelijk ook gehaaldquote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn wel een kleine 10.000 automaterialen zaken open, waar ze dezelfde koelvloeistof hebben
Ja, dan was je idd mooi de lul geweest, want dat hebben ze niet overalquote:
Elke benzinepomp hier in de buurt verkoopt gewoon olie hoorquote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dan was je idd mooi de lul geweest, want dat hebben ze niet overal
die motorquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe ruit en chainguard trouwens
De meeste ook wel. Maar dan nog, een beetje opletten op welke additieven er wel of niet inzitten, dan kan er ook gewoon 10w40 in. In mijn motor zit ook Shell HX7. Eigenlijk blikolie, maar dat gaat prima. Zeker als het wat warmer weer is.quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Motorspec ook? geloof ik geen reet van.
Bij BP weleens gekocht.quote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Motorspec ook? geloof ik geen reet van.
Nicequote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een hanenkamkuifquote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
was wel in zwart verkrijgbaarmaar ik vond zelf dat het contrast (met name voor de letters) zo beter wasquote:Op maandag 22 april 2013 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
@ Sala; Doe es een before pic? weet niet of het mooi vind, dat hoge scherm; lijkt een beetje uit verhouding zo![]()
En chainguard niet in zwart verkrijgbaar? of heb je die expres in RVS genomen voor het accent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |