Bijpassende broek erbij jaquote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Vrieskist het volgende:
Dat lijkt mij ook nog wel fijn, heb je ook een speciale broek oid?
Die hebben dat telefoontje van 2001 nooit gehoord zeker.quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kwam er gister ook wel een paar tegen hoor, incl smetteloos race-pak
Haha, dit heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 21 april 2013 15:35 schreef JK het volgende:
[..]
Die hebben dat telefoontje van 2001 nooit gehoord zeker.
Dat soort dingen moeten ook gewoon uit de 'mode' gaan, 13 jaar terug reden ze al zo rond, dat kan nu echt niet meer. Ik heb nog ergens van die beren-oortjes liggen. Die heb ik er voor het laatst 10 jaar geleden opgeplakt. Wel geinige reacties toen van andere weggebruikers. Maar die dingen plak ik er ook niet meer op.
[ afbeelding ]
Zoiets als hierboven, al zie ik die ik heb er niet tussen staan.
Ach het is een manier om misschien stoer over te komen (die hanekam), tot ze de helm af doen en er een nerd onder vandaan komt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, dit heb ik nog nooit gezien
Ik vind het ook geen gezicht trouwens, maar ieder zijn meug natuurlijk.
Skipulli, longsleeve, doorwaai jack -> perfectoquote:
Ik had Een sjaal om moeten doenquote:Op zondag 21 april 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Skipulli, longsleeve, doorwaai jack -> perfecto![]()
Net effe een route gereden met de Garmin saampies met Anne, prima weertje
Ik had een colletje aanquote:
Ik ben mijne kwijtquote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had een colletje aan. Lekker over m'n halve smoel heen.
Nu heb ik tenminste niet weer een loopneus + dat morgen mijn keel niet weer nóg verrotter is dan ie al is.
Ik heb er ook geen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben mijne kwijtdus ik met mijn post sjaal om..
Ik blijf dat ding van jou zo hard vindenquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet van de week effe aan de klus met mijn voorrempomp; ergens lekt het daar een beetje. Ik dénk dat het de ringetjes tussen de banjobout zijn, maar ik weet het niet helemaal zeker
Die heb je gekregen, dus je hoeft niks te pikken. Heb dat ding gekocht bij mijn vorige AT omdat ik ermee naar huis moest hartje winter, en dat was ook de enige keer dat ik hem gebruikt heb ookquote:Op zondag 21 april 2013 17:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen.
Ik pik die van SD gewoon.
Pardon?quote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik blijf dat ding van jou zo hard vinden
Dan had 'ie geld moeten biedenquote:
Ik hoop dat 't over SD zijn brommert gaatquote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik blijf dat ding van jou zo hard vinden
Mooie dingenquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef Anne het volgende:
Rondje Ooijpolder gedaanEen stuk van wat we hebben gereden zit geloof ik ook in de newbierit
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef Salatrel het volgende:
je mag wel eens een soppie over je achtervelg heengooien hoor Anne
Maar inderdaad. Lijkt wel zwart.quote:Op zondag 21 april 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motor is ook nog nooit gewassen![]()
_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |