[Upd] Bomaanslag op Marathon in Bostonquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef OppClone het volgende:
>Local News: http://www1.whdh.com/video/7newslive
>Local News 2:
http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon
>CNN:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
>Fox News:
http://www.zahipedia.info(...)-fox-news-live-free/
>MSNBC:
http://www.wwhdtv.com/watch-msnbc-live-streaming/
>CBS:
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
>BBC International:
http://www.fancystreems.com/default.asp@pageId=6.php
>BBC Special Report:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22213651
quote:Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."
Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
bronquote:Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.
Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.
WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.
Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
quote:Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.
Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.
Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.
Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.
De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.
Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.
De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.
Speech van Obama:quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Live streamsquote:Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.
The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.
We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.
I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.
I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.
I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.
Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.
We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.
Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.
You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.
Thank you very much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 20-04-2013 00:59:37 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mocht deze tweede verdachte ook komen te overlijden is Peter degene welke alle vragen wegneemt. Je moet niet vergeten dat het ook hij was welke de Kennedy moord 50 jaar na dato alsnog wist op te lossen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of dat Peter R. de Vries hem over 20 jaar, terwijl hij op een warm eiland woont, komt confronteren met zijn daden
Maar jij maakt ongetwijfeld meer progressie neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:38 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt iemand achtervolgd door heel amerika en ik zit hier maar te fappen
dan halen we de 1 miljoen viewsquote:
Dan blijft hij eeuwig verdachtequote:
Wordt echt wel gepakt hoor Ted Kaczynski (de UnaBomber) is uiteindelijk ook gepakt.quote:
Je gaat het hem bijna gunnen ook nogquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:39 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon kalm tussen de fbi/politie/swat ect doorlopen en ontsnappen. Die zit nu lekker in een restaurantje naar het nieuws te kijken :p
Dan zal McBacon geen Medal of Honor krijgenquote:
Zo laten, da's juist heel sexy!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn haar is nog steeds niet droog
Ik gun het hem als hij nooit meer iets kwaad zal doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat het hem bijna gunnen ook nog![]()
![]()
![]()
Als ik het zo bekijk is hij van de 2 wie je het minste gunt, onder invloed van de grote broer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat het hem bijna gunnen ook nog![]()
![]()
![]()
Mijnes ook niet!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn haar is nog steeds niet droog
Als je dit leest dan lijkt het alsof de ouders ook niet helemaal 100 zijn... Zit een beetje in de familie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt echt wel gepakt hoor Ted Kaczynski (de UnaBomber) is uiteindelijk ook gepakt.
Ik ben eerlijk gezegd nu meer nieuwsgierig naar motieven, en of het waar is wat de ouders zeggen dat het een 'setup' is.
Je bent er weerquote:
ja maar jij hebt een paar uur onder de douche gestaanquote:
Houd je dat bij dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een paar uur onder de douche gestaan
Echt hoor...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
INTERPOL vanuit frankrijk: global security alert: All lawenforment should keep a lookout for a similar device (bomb)
Natuurlijk is dat niet waar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt echt wel gepakt hoor Ted Kaczynski (de UnaBomber) is uiteindelijk ook gepakt.
Ik ben eerlijk gezegd nu meer nieuwsgierig naar motieven, en of het waar is wat de ouders zeggen dat het een 'setup' is.
Dat wordt een latertje voor McBaconquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
INTERPOL vanuit frankrijk: global security alert: All lawenforment should keep a lookout for a similar device (bomb)
Hmm, er is achterlijk weinig bewijs eigenlijkquote:
Oh ik heb wat gemist blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was vrij opvallend, in dit geval.
Nederland nu dus ook in oorlog!!!1!1!1!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:43 schreef Dawnbreaker het volgende:
Jah, ik zat als een gek tig topics door te lezen tot ik weer bij was.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En het toeval wil dat ik ook mijn haar heb gewassen toenstraks
Zo zeg!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je dit leest dan lijkt het alsof de ouders ook niet helemaal 100 zijn... Zit een beetje in de familie.
* Strani snuift alle natteharen-vrouwen langs.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
bij shmoopy?quote:
Bijna droog hier en trustenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook!!
Hier wel droog, dus slapen. Trusten!
Gekkie, je weet toch dat er niks gebeurd was?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, ik zat als een gek tig topics door te lezen tot ik weer bij was.
Ik krijg zin om Jahar naar z'n kamer te sturen, nondedju, ik krijg slaap.
hehehehehehehehehehehequote:
nou ik vraag me dan niet af of ze iets vermoeden over nog meerdere bommen of copycats etcquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland nu dus ook in oorlog!!!1!1!1!
Die zijn er dus nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo zeg!
Maar evengoed, ik wil feiten dat deze twee echt ook de daders zijn en niet 'slechts' verdachten.
Volgens mij ook schrammen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, die gewonden blijven opmerkelijk, tellen ze ook schrammen mee of onderschat ik de bom?
Zat ook allemaal troep in die bommen hequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, die gewonden blijven opmerkelijk, tellen ze ook schrammen mee of onderschat ik de bom?
Trustequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook!!
Hier wel droog, dus slapen. Trusten!
Goede vraag ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nou ik vraag me dan niet af of ze iets vermoeden over nog meerdere bommen of copycats etc
Toch wel benieuwd naar z'n motiefquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop dat ze die tweede verdachte vinden en op tijd hartstikke dood schieten, voordat het "recht" zijn beloop kan hebben. Dit soort terroristen verdient geen rechtsgang, maar een pijnlijke en snelle dood.
Hmmm, even gechecked, maar security level in Nederland is zover ik zo snel kan zien sinds 13 maart 2013 niet verder verhoogd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland nu dus ook in oorlog!!!1!1!1!
Snelle dood nogwel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop dat ze die tweede verdachte vinden en op tijd hartstikke dood schieten, voordat het "recht" zijn beloop kan hebben. Dit soort terroristen verdient geen rechtsgang, maar een pijnlijke en snelle dood.
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervanquote:
Dat, en ik zou graag vanuit de eerste hand meer horen over de beweegredenen. Daarnaast zou een snelle dood te veel eer zijn.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Dit dus!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil een motief + wil een rechtsgang ipv een doodstraf
Ja, dat snap ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervan
Gekke sadist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).
Zijn er de afgelopen 4 uur nog noemenswaardige dingen gebeurd?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Aan alles komt een eind, truste mensen.
Dan geef je hem alleen maar wat ie wilde bereiken voordat hij hiermee begon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
ik schaam me nooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen niet zo stil meer. Nu weet jij het en ik en iedereen hier
Dan wil ik zelfs niet weten wat jij de makers van het Koningslied toewenst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Truequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen niet zo stil meer. Nu weet jij het en ik en iedereen hier
Bovendien kunnen we nog niet uitsluiten dat ze gedwongen zijn door een organisatie. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar zonder rechtsgang kom je nergens achter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).
maar er staan daar toch gewoon niet zoveel mensen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zat ook allemaal troep in die bommen he
BB pallets, metaal shrapnel en allemaal zooi
Interessant stukquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je dit leest dan lijkt het alsof de ouders ook niet helemaal 100 zijn... Zit een beetje in de familie.
Zover ik weet wordt iedereen meegeteld die medische verzorging nodig heeft gehad die geregisteerd word. Dus nee een pleistertje plakken over een schram niet, maar verbandje aanleggen omdat iemand een stuk schrapnel in zijn arm had wel.quote:
Nee dat weet ikquote:
Oke!quote:
Shmooopy en Whiskers hebben gedouched en zijn nog natquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snel is meestal niet zo pijnlijk hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Oh, dan blijf ik nog even hangenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Shmooopy en Whiskers hebben gedouched en zijn nog nat
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar we hebben het nu over natte haren dus ontopic blijven aub
zolang er niets gebeurt mag het van mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weet ik
Je kunt wel merken trouwens dat er niet zoveel meer gebeurt he? Het gaat helemaal off topic hier.
Ja heb jij je haar wel gewassen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar we hebben het nu over natte haren dus ontopic blijven aub
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er niets gebeurt mag het van mij
fok! is vooral voor de lol
Mwah, was een pipe-bomb achtig device met spijkers en zo, mensen op de plaats van de impact hebben hele vervelende verwondingen en de schrapnel kan echt tot vele meters hele nare verwondingen opleveren. Is ook wel te zien op de foto's van maandagavond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:49 schreef fespo het volgende:
[..]
maar er staan daar toch gewoon niet zoveel mensen?
en die beveiliging en hardlopers 10 meter verder ziet er niet gewond uit.
Hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja twee keer al zelfs vandaag (bij de kapper en net onder de douche)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja twee keer al zelfs vandaag (bij de kapper en net onder de douche)
Is gewoon gelulquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:54 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een kutstuk van Alyss, Amerikaans drama overal :
During this facial session she started quoting conspiracy theories, telling me that she thought 9-11 was purposefully created by the American government to make America hate muslims. “It’s real,” she said, “My son knows all about it. You can read on the internet.” I have to say I felt kind of scared and vulnerable when she said this, as I am distinctly American, and was lying practically naked in her living room
Ik heb haar nog niet gewassen, nee...quote:
ik lees maar twee woorden, facial en nakedquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:54 schreef RetRy32 het volgende:
Wat een kutstuk van Alyss, Amerikaans drama overal :
During this facial session she started quoting conspiracy theories, telling me that she thought 9-11 was purposefully created by the American government to make America hate muslims. “It’s real,” she said, “My son knows all about it. You can read on the internet.” I have to say I felt kind of scared and vulnerable when she said this, as I am distinctly American, and was lying practically naked in her living room
Had ik die stream nou maar aangezetquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik lees maar twee woorden, facial en naked
Nee, gewoon neequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.reddit.com/r/n(...)pdate_thread_part_7/
Zijn ze daar pas bij deel 7?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.reddit.com/r/n(...)pdate_thread_part_7/
Gaat nu misschien weer druk worden. Succesquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Nemephis het volgende:
Het wordt eindelijk rustiger.. zit al een uurtje mee te lezen maar kon er niet tegen F5'en
Autoupdate aanzetten man.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Nemephis het volgende:
Het wordt eindelijk rustiger.. zit al een uurtje mee te lezen maar kon er niet tegen F5'en
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef StateOfMind het volgende:
Wilde ik net naar bed gaan, gaan ze schieten. Doe dat dan eerder
Auto-refresch aanzetten als je niet mobiel zitquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Nemephis het volgende:
Same here.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef StateOfMind het volgende:
Wilde ik net naar bed gaan, gaan ze schieten. Doe dat dan eerder
Een mobiel heeft geen F5.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auto-refresch aanzetten als je niet mobiel zit
Alex Jonesquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef Shawn het volgende:
Alex Jones flipt vanwege de gebeurtenissen in Boston.
En dat vindt ze helemaal niet verontrustend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervan
Ow,quote:
naar het schieten vrouwmens!!!quote:
Nou man gewoon op CNN.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
naar het schieten vrouwmens!!!
wat denk je dan
ik wel maar heb oordoppen inquote:
dat is meestal zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:59 schreef AMDB het volgende:
Zette net wat muziek op, tv uit. Begint het.
linkjequote:
Mensen die nu net naar bed zijn gegaan, voelen zich morgen als mensen die bij 0-3 zijn vertrokken en de 4-3 overwinning hebben gemist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:59 schreef hijweer het volgende:
Denk je dat het afgelopen is, begint het weer opnieuwNog maar even wakker blijven dan. Action!
Echt wel, op CNNquote:
Hahahah jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen die nu net naar bed zijn gegaan, voelen zich morgen als mensen die bij 0-3 zijn vertrokken en de 4-3 overwinning hebben gemist.
Nee, een onschuldige ofzoquote:
neuh vind ik irritantquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auto-refresch aanzetten als je niet mobiel zit
winquote:
ik lig in bed, geen zin om terug naar de tv te banjerenquote:
Laat dat alsjeblieft niet zo zijn.quote:
Luiwammes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lig in bed, geen zin om terug naar de tv te banjeren
die is gestopt met uitzendenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef BoefB2 het volgende:
iemand link nu van die politie radio scanner?
quote:
Hey, ik wens dat ook niet hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef BoefB2 het volgende:
Is weer up: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:
ieloemienatiequote:
Lintje voor die manquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Is weer up: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Dat, of iemand heeft een heel raar moment uitgekozen om met knalerwten te gaan spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef DeParo het volgende:
Ze hebben schijnbaar iemand neergeschoten ergens in Watertown.
Thanks man you're the best, want deze is spannender !quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef BoefB2 het volgende:
Doet t weer: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:
OMG!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
kopje naast de pcquote:
Ik luister luid en duidelijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[..]
Doet t weer: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Download de uStream app en zoek CNN in appstore.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Bestaat er ook een stream voor op de iPhone?lig net in bed
Maar daar heb je helemaal geen beeldquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Thanks man you're the best, want deze is spannender !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
no officer should fire unless fired upon
swagquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
OMG!
Dankzij die reclames aan de zijkant hebt ik swaggshop.nl ontdekt
boooom heasdshotquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef venomsnake het volgende:
Vast iemand neergepaft die er op lijkt.. Arme jongen
Ja nee !!! Ik luister die scanner, en ik kijk beeld van die streamquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar heb je helemaal geen beeld
uh oké?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef GGMM het volgende:
Het gaat hier opeens wel heel snel. [ afbeelding ]
im on a boat!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef mouzzer het volgende:
Multiple shots fired in Watertown. Body found on a boat in a backyard. #wcvb
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Download de uStream app en zoek CNN in appstore.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Palomar het volgende:
Hij moet hier nog zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.ustream.tv/cbsnewsquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar heb je helemaal geen beeld
lmkkquote:
Zal ook wel gedaan worden... maar bomgevaar hè..quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef marcodej het volgende:
Waarom schieten en niet langzaam maar zeker insluiten.
Zo groot is Watertown niet, man of 32,000.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:05 schreef meth1745 het volgende:
Hij zal niet de enige misdadiger zijn in de stad...
liesquote:
Omdat 't kneuzen zijn blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom gebruikt CNN niet die scanner? Hun hebben geen idee wat er aan de hand is
Die achtervolging was totaal iets anders, ergens in LAquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:05 schreef _Joy_ het volgende:
Ik val even binnen hier, excuses!
Ik heb n kort vraagje: rond 18.00 uur zag ik een achtervolging en er werd iemand aangehouden. Toen moest ik weg eb kom net terug. Nu lees ik dat de verdachte nog voortvluchtig is, wie is dan die persoon die aangehouden is? Uiteraard kan ik wel even teruglezen maar daar ben ik wel even zoet mee.
Alvast bedankt!!!
Waarschijnlijk omdat ze niet mogen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat 't kneuzen zijn blijkbaar.
Indeedquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die achtervolging was totaal iets anders, ergens in LA
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ergens een POV streampje van een FBI agent te vinden?
Niemand aangehouden. Een 21-jarige verdacht is doodgeschoten, nog niet duidelijk of dat door de politie was of door zijn inmiddels voortvluchtige 19e jarige broertje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:05 schreef _Joy_ het volgende:
Ik val even binnen hier, excuses!
Ik heb n kort vraagje: rond 18.00 uur zag ik een achtervolging en er werd iemand aangehouden. Toen moest ik weg eb kom net terug. Nu lees ik dat de verdachte nog voortvluchtig is, wie is dan die persoon die aangehouden is? Uiteraard kan ik wel even teruglezen maar daar ben ik wel even zoet mee.
Alvast bedankt!!!
Het resultaat van meer blauw op straat!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat de crimerate in Boston historisch laag ligt vandaag. Misschien moeten ze vaker 9000 man de straten opsturen
Ik ook. Like a bossquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Ja nee !!! Ik luister die scanner, en ik kijk beeld van die stream
Wat denkje wat dit allemaal kostquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat de crimerate in Boston historisch laag ligt vandaag. Misschien moeten ze vaker 9000 man de straten opsturen
Iewl.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ergens een POV streampje van een FBI agent te vinden?
dit jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Nee, had er niks mee te makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niemand aangehouden. Een 21-jarige verdacht is doodgeschoten, nog niet duidelijk of dat door de politie was of door zijn inmiddels voortvluchtige 19e jarige broertje.
O haha dank je wel!! Zal volgende keer beter oplettenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die achtervolging was totaal iets anders, ergens in LA
Meer dan zn bailoutquote:
Mag waarschijnlijk niet in tactisch opzichtquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom gebruikt CNN niet die scanner? Hun hebben geen idee wat er aan de hand is
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind hem eigenlijk een beetje zielig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |