Volgens mij ook schrammen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, die gewonden blijven opmerkelijk, tellen ze ook schrammen mee of onderschat ik de bom?
Zat ook allemaal troep in die bommen hequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, die gewonden blijven opmerkelijk, tellen ze ook schrammen mee of onderschat ik de bom?
Trustequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook!!
Hier wel droog, dus slapen. Trusten!
Goede vraag ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nou ik vraag me dan niet af of ze iets vermoeden over nog meerdere bommen of copycats etc
Toch wel benieuwd naar z'n motiefquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop dat ze die tweede verdachte vinden en op tijd hartstikke dood schieten, voordat het "recht" zijn beloop kan hebben. Dit soort terroristen verdient geen rechtsgang, maar een pijnlijke en snelle dood.
Hmmm, even gechecked, maar security level in Nederland is zover ik zo snel kan zien sinds 13 maart 2013 niet verder verhoogd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland nu dus ook in oorlog!!!1!1!1!
Snelle dood nogwel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop dat ze die tweede verdachte vinden en op tijd hartstikke dood schieten, voordat het "recht" zijn beloop kan hebben. Dit soort terroristen verdient geen rechtsgang, maar een pijnlijke en snelle dood.
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervanquote:
Dat, en ik zou graag vanuit de eerste hand meer horen over de beweegredenen. Daarnaast zou een snelle dood te veel eer zijn.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Dit dus!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil een motief + wil een rechtsgang ipv een doodstraf
Ja, dat snap ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervan
Gekke sadist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).
Zijn er de afgelopen 4 uur nog noemenswaardige dingen gebeurd?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Aan alles komt een eind, truste mensen.
Dan geef je hem alleen maar wat ie wilde bereiken voordat hij hiermee begon.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
ik schaam me nooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen niet zo stil meer. Nu weet jij het en ik en iedereen hier
Dan wil ik zelfs niet weten wat jij de makers van het Koningslied toewenst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Truequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen niet zo stil meer. Nu weet jij het en ik en iedereen hier
Bovendien kunnen we nog niet uitsluiten dat ze gedwongen zijn door een organisatie. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar zonder rechtsgang kom je nergens achter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).
maar er staan daar toch gewoon niet zoveel mensen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zat ook allemaal troep in die bommen he
BB pallets, metaal shrapnel en allemaal zooi
Interessant stukquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je dit leest dan lijkt het alsof de ouders ook niet helemaal 100 zijn... Zit een beetje in de familie.
Zover ik weet wordt iedereen meegeteld die medische verzorging nodig heeft gehad die geregisteerd word. Dus nee een pleistertje plakken over een schram niet, maar verbandje aanleggen omdat iemand een stuk schrapnel in zijn arm had wel.quote:
Nee dat weet ikquote:
Oke!quote:
Shmooopy en Whiskers hebben gedouched en zijn nog natquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snel is meestal niet zo pijnlijk hèquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Oh, dan blijf ik nog even hangenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Shmooopy en Whiskers hebben gedouched en zijn nog nat
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar we hebben het nu over natte haren dus ontopic blijven aub
zolang er niets gebeurt mag het van mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat weet ik
Je kunt wel merken trouwens dat er niet zoveel meer gebeurt he? Het gaat helemaal off topic hier.
Ja heb jij je haar wel gewassen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja maar we hebben het nu over natte haren dus ontopic blijven aub
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang er niets gebeurt mag het van mij
fok! is vooral voor de lol
Mwah, was een pipe-bomb achtig device met spijkers en zo, mensen op de plaats van de impact hebben hele vervelende verwondingen en de schrapnel kan echt tot vele meters hele nare verwondingen opleveren. Is ook wel te zien op de foto's van maandagavond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:49 schreef fespo het volgende:
[..]
maar er staan daar toch gewoon niet zoveel mensen?
en die beveiliging en hardlopers 10 meter verder ziet er niet gewond uit.
Hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja twee keer al zelfs vandaag (bij de kapper en net onder de douche)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |