Volgens mij ook schrammen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, die gewonden blijven opmerkelijk, tellen ze ook schrammen mee of onderschat ik de bom?
Zat ook allemaal troep in die bommen hequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens, die gewonden blijven opmerkelijk, tellen ze ook schrammen mee of onderschat ik de bom?
Trustequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook!!
Hier wel droog, dus slapen. Trusten!
Goede vraag ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nou ik vraag me dan niet af of ze iets vermoeden over nog meerdere bommen of copycats etc
Toch wel benieuwd naar z'n motiefquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop dat ze die tweede verdachte vinden en op tijd hartstikke dood schieten, voordat het "recht" zijn beloop kan hebben. Dit soort terroristen verdient geen rechtsgang, maar een pijnlijke en snelle dood.
Hmmm, even gechecked, maar security level in Nederland is zover ik zo snel kan zien sinds 13 maart 2013 niet verder verhoogd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederland nu dus ook in oorlog!!!1!1!1!
Snelle dood nogwel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Ik hoop dat ze die tweede verdachte vinden en op tijd hartstikke dood schieten, voordat het "recht" zijn beloop kan hebben. Dit soort terroristen verdient geen rechtsgang, maar een pijnlijke en snelle dood.
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervanquote:
Dat, en ik zou graag vanuit de eerste hand meer horen over de beweegredenen. Daarnaast zou een snelle dood te veel eer zijn.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Dit dus!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil een motief + wil een rechtsgang ipv een doodstraf
Ja, dat snap ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben shmoopy dr stille aanbidder ... ze weet ervan
Gekke sadist.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Boldface het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hem doodschieten zou jammer zijn, dan sta je daar zonder enig informatie (doel, motief etc.).
Zijn er de afgelopen 4 uur nog noemenswaardige dingen gebeurd?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:48 schreef Proxzor het volgende:
Aan alles komt een eind, truste mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |