quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan..
ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.
Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.
Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
Oh, men! Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, maar zulke dingen zijn gewoon not done.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan..
Maar dat is dan weer gewoon normaal. Daar kun je niet echt wat aan doen. Iets niet willen proeven omdat 'de structuur je niet aanstaat' vind ik dan weer wat anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Ynske het volgende:
ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.
ooit een relatie gehad die dat niet accepteerde![]()
![]()
Het is gewoon lastig. Zeker als het veel dingen zijn. En dan is het maar net hoe belangrijk je eten vindt en alles of je het in je eigen leven wil terugvinden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.
ooit een relatie gehad die dat niet accepteerde![]()
![]()
Jeetje wat een irritant type zeg. Alhoewel een ex wel eens een "liefdes" liedje voor me schreef waarvan ik dacht: eh... hoe is dit romantisch? lol.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dezelfde band zou ik nooit doen
Maar ook die vragen als ik weer een nummer had opgenomen waar toevallig een niet zo'n positieve tekst in zat (ja sorry, maar muziek over ellende is vaak gewoon beterJohnny Cash enzo
)
Elke keer de vraag: waarom speel je dit? waarom wil je dit opnemen? gaat dit over ons
blablabla ik wil dat (die gevoelens) niet uitdiepen, op het moment heb ik het nodig, waarom? zal vast een goede reden achter zitten, maar daar wil ik niet over nadenken
Geloof het of niet, dat soort berichten kreeg ik dan ookquote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jeetje wat een irritant type zeg. Alhoewel een ex wel eens een "liefdes" liedje voor me schreef waarvan ik dacht: eh... hoe is dit romantisch? lol.
Dat is net zoiets als dat je een nummer op facebook post en dat een vriendin gelijk stuurt: Gaat alles wel goed? Eh ja, ik ben lekker muziek aan het luisteren? ha ha
De meeste mensen nemen Facebook helaas veel te serieus.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dat soort berichten kreeg ik dan ook
"waarom post je dat liedje?"
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dat soort berichten kreeg ik dan ook
"waarom post je dat liedje?"
Aaah..mensen die denken dat alles altijd over hun gaat...erg vervelend ja. Als ik iets van je vind dan zeg ik het wel gewoon.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen Facebook helaas veel te serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Dat idd.. maar dat heb ik ook als ze het hier op fok doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap de behoefte nooit zo om liedjes op facebook te posten die je luistert. Vind het vrij spammerig.
Als je met je kut pingpongballen door een hoepeltje kunt schieten vind ik dat wel interessant hoor. Dat mag iemand rustig posten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.. maar dat heb ik ook als ze het hier op fok doen
Maargoed bijna alles op FB is onder het mom van "kijk mij interessant doen"
Daarom is er ook de functie om dat te blokkerenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap de behoefte nooit zo om liedjes op facebook te posten die je luistert. Vind het vrij spammerig.
Die verwijder ik meestal van facebook. Of ik zet hun updates op onzichtbaar. Verschrikkelijk is dat. Erger dan liedjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom is er ook de functie om dat te blokkeren
Heb ik bijvoorbeeld weer met luierupdates van moederende vriendinnen. Liedjes van anderen vind ik juist leuk omdat ik zo nieuwe muziek ontdek.
Mwa, soms zit er wel toffe muziek tussen die je nog niet kent. Dat is dan altijd mooi meegenomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het dik irritant als mensen hun gerechten op facebook plaatsen. Zie je plotseling een paar hoopjes verwilderd zeewier met rijst en vis en dan vol trots op facebook zetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die verwijder ik meestal van facebook. Of ik zet hun updates op onzichtbaar. Verschrikkelijk is dat. Erger dan liedjes.
Maar dat is 1 op de 20 ofzo. Vind ik het niet waardquote:Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
Mwa, soms zit er wel toffe muziek tussen die je nog niet kent. Dat is dan altijd mooi meegenomen.
Ligt er ook aan wie het post. Ken een tweetal mensen die er hele recensies bijschrijven. Het is vaak ook terecht goede muziek. Maar is maar net wat je smaak is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is 1 op de 20 ofzo. Vind ik het niet waard
Foto's zegt toch niet alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Maar om het OT te houden. Mijn mailmeneer, is toegevoegd op skype, wantja msn is oud
Hij heeft me een verzoek tot toevoegen op facebook gestuurd. Nog niet geaccepteerd.
En hij heeft z'n nummer ook gegeven om te whatsappen.
Weet t niet, hij komt wel gezellig over. Heb twee foto's gezien, ziet er niet super verkeerd uit, maar niet iemand waarvan ik denk "Nice!"
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Maar je wordt er ook niet enthousiaster van.. dat je denkt "die wil ik wel eens meeten"
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?
Volgens mij kijk jij teveel andere filmpjesquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgt
Maar goed, sommige mensen zien er in real life stukken beter uit dan op een foto
Welke beelden danquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgt
Maar goed, sommige mensen zien er in real life stukken beter uit dan op een foto
Southpark met Chatroullettequote:
Te dikquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?
"dude, was that your mom?"quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Southpark met Chatroullette
"another dude wanking..."
Ah..die is lastig ja. Want "te dik" kan van alles zijn. Misschien is het alleen zijn hoofdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te dik![]()
Al is ie wel sportief, dus probeer niet te snel te oordelen .. Hoop altijd dat ze dat bij mij ook niet doen.. dusja
Nee heb een fullbody image gekregen zeg maarquote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef eefje801 het volgende:
Ah..die is lastig ja. Want "te dik" kan van alles zijn. Misschien is het alleen zijn hoofdZo'n halve bodybuilder
Verrassend.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee heb een fullbody image gekregen zeg maar
Dat zegt opzich niks. Als ik single ben kom ik wat aan en als ik een relatie heb, val ik juist alleen maar af.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ahquote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Southpark met Chatroullette
"another dude wanking..."
Ja dat neuk je er dan van afquote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zegt opzich niks. Als ik single ben kom ik wat aan en als ik een relatie heb, val ik juist alleen maar af.
Echter, echt dik is wel killing.
Beetje kip-ei verhaalquote:
Slanke mannen ookquote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Sannne het volgende:
Mannen die een beetje dik zijn knuffelen en sexen heeeeeeeeeeeerlijk![]()
Dikkere trui aan trekkenquote:
Wat dat je er van om te doen waar JIJ je prettig en goed bij voelt? Is maar een idee hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef freshy98 het volgende:
En zij die er tussen inzitten dan? Zit nu te twijfelen. Verder gaan met de sportschool en afvallen, of weer aankomen... hmmm word wel lastig zo hoor!
Ik zie een leuk verhaal aankomenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, wie van jullie is Roseroyce trouwens?
Oh ja! Dat ben jij. Ik krijg je username maar niet aan je persoon gekoppeldquote:Op woensdag 17 april 2013 16:55 schreef freshy98 het volgende:
Niet te serieus nemen. Je kent me uit de kroeg ;-)
Dank jequote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Sannne het volgende:
Ik kreeg gisteren op een datingssite een bericht; hallo sanne
Ik laat weten niet geinteresseerd te zijn
Hij vandaag: Bij nader inzien heb ik geen interesse meer.
Even wat DancingPhoebe jagen op Paiq. Someday...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al een hele tijd vrij regelmatig een man tussen mijn fotobewonderaars, met een vrij lage matchscore...
Kreeg ik weer die spammy GA NU BETALEN VOOR PAIQ balk vol in beeld, met die kerel als de match van vandaag als ik een betalend abonnement zou nemen
TwoBoobs Johnson is mn nick. GoodLuck.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even wat DancingPhoebe jagen op Paiq. Someday...
Ja dat had ik inderdaad gezien. Maar met die match kun je niet chatten. Als je op 'toevoegen aan contacten' klikt, wordt er gevraagd of je lid wilt worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
Je wordt gemachted. Speeddates kan je zelf initieren
Wat Hungry_Joe zegt.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef Rosado het volgende:
[..]
Ja dat had ik inderdaad gezien. Maar met die match kun je niet chatten. Als je op 'toevoegen aan contacten' klikt, wordt er gevraagd of je lid wilt worden.
Dat had ik ook, maar nu is het weer iets drukker. Zal de lente wel zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 21:31 schreef Kreator het volgende:
Gaat wel traag, die matches. Krijg er 1 per zoveel weken geloof ik.
Dacht altijd dat het najaar/winter de drukste periode was.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar nu is het weer iets drukker. Zal de lente wel zijn
Dan krijg je de types die de feestdagen niet alleen willen doorbrengen of de donkere dagen samen tegen elkaar op de bank willen kruipenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dacht altijd dat het najaar/winter de drukste periode was.
o jaaa, een beetje een buikje is geen probleem! als ie maar wel breed en lang is hihi.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Sannne het volgende:
Aahhhh zo iemand ben ik ookquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
of de donkere dagen samen tegen elkaar op de bank willen kruipen
Nog geen whatsapp of bel contact gehad?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Digi_Djeff het volgende:
Morgen na 6 jaar weer een date... Zouden eigenlijk naar het dolfinarium gaan maar die is schijnbaar nog dicht. Dan maar wat dichter bij huis zoeken en midgetgolf spelen. Via Paiq praten we al twee weken non-stop en in heel veel dingen zitten we op de zelfde lijn. Voelt een beetje als op sollicitatie gaan, ben benieuwd hoe het gaat worden!
Waarom laat je geen leuke foto's maken? Of bedoel je dat juist?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef Andromache het volgende:
ik ga mijn zusje binnenkort nou eens om leuke foto's van mij vragen
Ik wist niet dat wij gedate haddenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef Linguine het volgende:
En hij zoent zo lekker dat ik dacht dat ik uit elkaar zou barsten haha.
Dus gevoel weer goed?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:45 schreef Linguine het volgende:
Veel plezier idd!
Ik zag mn date vanavond eindelijk weer en het was zo leeeeeuuk. Had m echt gemist. En hij zoent zo lekker dat ik dacht dat ik uit elkaar zou barsten haha. Hoop dat er nu minder lang tussen zit voor we elkaar weer zien.
Vrouw zijn heeft ook wel voordelen, zie ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:45 schreef Sannne het volgende:
Ik heb ook weer zin in een date. Eens gaan kijken wat ik kan regelen
Want?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouw zijn heeft ook wel voordelen, zie ik.
Je kunt 'even wat gaan regelen' als je zin hebt in een date.quote:
Heb meerdere contacten lopen. Moet ik ook gewoon moeite voor doen hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt 'even wat gaan regelen' als je zin hebt in een date.
(voor de rest zie ik ook alleen maar nadelen hoor)
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Heb meerdere contacten lopen. Moet ik ook gewoon moeite voor doen hoor
Leg me geen woorden in de mond, kneus.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef -Splash- het volgende:
Oh my... dat 'vrouwen hebben bosjes met mannen beschikbaar en ik kan maar geen vrouwelijke date vinden booohooo' geleuter is er weer. Leuk!
met buikje?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:23 schreef -Splash- het volgende:
Ik ben het er uiteraard wel mee eens dat lange brede mannen gewoon te gek zijn.
Helaas, voordat ik daar enig invloed op had was het al gezegd en de schade al gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond, kneus.
Klein beetje.quote:
Nee, je legt me woorden in de mond door even stoer te komen vertellen dat ik een huilie ben die geen date kan krijgen. Dat zei ik niet, dat impliceerde ik niet. Bovendien is het niet waar.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Helaas, voordat ik daar enig invloed op had was het al gezegd en de schade al gedaan.
Het zit je blijkbaar dwars genoeg om erop in te gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, je legt me woorden in de mond door even stoer te komen vertellen dat ik een huilie ben die geen date kan krijgen. Dat zei ik niet, dat impliceerde ik niet. Bovendien is het niet waar.
Omdat je als een mongool reageert. Niet omdat het me raakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het zit je blijkbaar dwars genoeg om erop in te gaan.
Maar daar is niks uit gekomen? Zo niet, is dat weer perfecte voer voor verdere aanvallen door mogelijke users uit dit topic.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
Precies, ik sprak een tijdje terug op paiq iemand die een prominente fokster is (niet in dit topic) en me verklapte dat ze oa met Kreator had gedate. Stelling dus ongegrond: Kreator kan dates regelen.
Je gaat wel erg tekeer voor iemand die niet geraakt is.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat je als een mongool reageert. Niet omdat het me raakt.. Kutnewbie.
Dit was mijn vriendelijke response.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:51 schreef -Splash- het volgende:
Je gaat wel erg tekeer voor iemand die niet geraakt is.
quote:Maar ik zal je geruststellen, ik doelde niet specifiek op jou.
Werk aan je 'people skills'.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit was mijn vriendelijke response.
[..]. Faalhaas.
Ik heb dat zelf ook. Na een paar keer chatten gaat me de lol eraf. Dan moet er een volgende stap komen. Kan dat het niet gewoon zijn?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:
hmm degene waar ik al een tijdje veel contact mee heb reageert bijna niet meer...
Het moet wel interessant blijven, anders houd het op. Bij mij wel tenminste. Niet eindeloos door gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:
hmm degene waar ik al een tijdje veel contact mee heb reageert bijna niet meer...
Ik ben oud genoeg om je vader te zijn. Sterker nog. Ik moet je wat vertellen...quote:
Als t klik waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Op een middag een gesprek met iemand beginnen op Paiq via een speeddate en dezelfde avond nog afspreken.. zouden jullie dat doen?
Waarom niet? Ik heb wel eens binnen het uur afgesproken, direct na afloop van de speeddate. (Maar als het iemand is die uit de andere kant van het land moet komen zou ik nog even wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Op een middag een gesprek met iemand beginnen op Paiq via een speeddate en dezelfde avond nog afspreken.. zouden jullie dat doen?
Tuurlijk! "Lekker gek".quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
als het goed voelt en zo uitkomt.. waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Waarom niet? Als het gesprek goed loopt en je bent allebei in de gelegenheid dat in het echt voort te zetten, waarom zou je dan nog een paar dagen om elkaar heen blijven draaien?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook. Na een paar keer chatten gaat me de lol eraf. Dan moet er een volgende stap komen. Kan dat het niet gewoon zijn?
nee dat gaat wel erg rapquote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Voor een date kan je altijd wel tijd maken mits je in het land bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastig
nou ja goed, wat niet is dat is dan maar niet he
Je was op je 2de levensjaar al vruchtbaar ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om je vader te zijn. Sterker nog. Ik moet je wat vertellen...
Weinig discussie, zie alleen maar iemand die graag even wilt tentoonstellen hoe "direct en grof" hij kan reageren zodat de ander hopelijk daar boos om gaat worden.quote:En er is niks mis met wat discussie. Vooral niet als eoa kutnewbie op z'n plek moet worden gezet.
Als het gezellig is en het klikt, zeker wel hoor. Wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
Grappig dat de mannen allemaal roepen 'waarom niet' en de vrouwen (behalve Cue, maar da's toch meer one of the guys![]()
) het veel te snel vinden.
tja, duidelijk dusquote:Op donderdag 18 april 2013 10:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor een date kan je altijd wel tijd maken mits je in het land bent.
Kostbare uurtjes van je leven omdat blijkt dat die kerel die helemaal uit Groningen naar Venlo is gereden uiteindelijk toch een of andere levenloze LARP-nerd blijkt te zijn. Of nog erger, als je in het midden afspreekt en ook nog eens 50 euro kwijtbent en drank en reiskosten.quote:
Daarom heeft de man het ook voorgesteld en de vrouw nietquote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
Grappig dat de mannen allemaal roepen 'waarom niet' en de vrouwen (behalve Cue, maar da's toch meer one of the guys![]()
Ik ben ondertussen wel zo ver dat als iemand niet echt enthousiast is, dat ik vrij snel afhaak. Kennelijk vinden ze het dan niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastig
nou ja goed, wat niet is dat is dan maar niet he
dat is t stomme, hij was juist wel steeds enthousiast.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel zo ver dat als iemand niet echt enthousiast is, dat ik vrij snel afhaak. Kennelijk vinden ze het dan niet interessant genoeg.
Jawel, maar dan moet het wel ok voelen en er geen sprake zijn van maar 5 minuten chatten oid.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Haha ben je lekker meequote:Op donderdag 18 april 2013 10:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Binnenkort ws. een date, geregeld via mijn beste vriendin. Ze hangt (blijkbaar) al een tijd verhalen over me op tegen een ex-date van haar (inmiddels een goede vriend van haar). Elke keer als ik haar zie/spreek krijg ik te horen dat hij wil weten wanneer ik af wil spreken. En dat gaat al maanden zo. Vasthoudend type dus en ik wil niet weten wat ze over me heeft zitten lullen.
Denk overigens niet dat het mijn type is (zo had hij zichzelf een tijdje terug als haar cadeau aan mij voor mijn verjaardag gepresenteerd.
![]()
), maar goed, we hebben wel wat leuke overeenkomsten als ik mijn vriendin moet geloven en aangezien zij vrienden zijn geworden, moet het vast ook wel een ok-man zijn. Gisteren heeft ze me overgehaald. Ben ook wel benieuwd en ben ik tegelijkertijd eindelijk van dat gezeur af
Zo is datquote:Op donderdag 18 april 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ben je lekker mee
Maar goed, misschien pakt het leuk uit
En anders weer een ervaring rijker
Leg het bij hem neer dan. "hoi, lijkt me nog steeds leuk om wat af te spreken. Als dat nog wederzijds is, dan hoor ik het wel/graag."quote:Op donderdag 18 april 2013 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is t stomme, hij was juist wel steeds enthousiast.
dr stond een afspraak maar door werk kon t niet doorgaan, daarna issie ziek geworden
Ga gewoon naar de Zwarte Ruiter... ga ik wel op de hoek van de bar zitten en kan je altijd naar mij vluchtenquote:
Nou er zijn ook aardig wat vrouwen die je uitnodigen op dezelfde avond (al dan niet thuis, ze stellen dan wel vaker voor om eerst een drankje in de stad te doen).quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom heeft de man het ook voorgesteld en de vrouw niet
t spijt me maar dan lach ik, en ga door met mn boodschappenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Als je als vrouw in de supermarkt wordt aangesproken door iemand die interessant overkomt en die vraagt je om wat te gaan drinken, dan ga je toch ook niet voorstellen om eerst nog twee weken te gaan SMS'en?
Zo zie ik dit ook, gewoon op een openbare plek afspreken en wat gaan drinken. Het is niet alsof hij je thuis uitnodigt.
donequote:Op donderdag 18 april 2013 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leg het bij hem neer dan. "hoi, lijkt me nog steeds leuk om wat af te spreken. Als dat nog wederzijds is, dan hoor ik het wel/graag."
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
t spijt me maar dan lach ik, en ga door met mn boodschappen
Blijkbaar niet de vrouwen van hierquote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Silenus het volgende:
Nou er zijn ook aardig wat vrouwen die je uitnodigen op dezelfde avond (al dan niet thuis, ze stellen dan wel vaker voor om eerst een drankje in de stad te doen).
Tijdje terug zelfs iemand uit Groningen die het om 23u voorstelde.Nou, die wil vast niet gaan praten over de crisis.
Ik zal nooit zo een stuk rijden voor een vrouwquote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kostbare uurtjes van je leven omdat blijkt dat die kerel die helemaal uit Groningen naar Venlo is gereden uiteindelijk toch een of andere levenloze LARP-nerd blijkt te zijn.
Daar heb je een puntje, maar zonder risico is het leven ook maar zo saai.quote:Of nog erger, als je in het midden afspreekt en ook nog eens 50 euro kwijtbent en drank en reiskosten.
Ergens heen gaan waar niemand je kent is een oplossing.quote:En je waardigheid als je met zo'n n00b gezien wordt in public.
Ah joh, je kan straks ook dood gereden worden door een auto.quote:En misschien je leven als het een moordenaar is. Of je maagdelijkheid als het een verkrachter is.
Je wilt van Joysa af jaquote:Ik kan zo nog wel even doorgaan. Maar Joysa, gewoon doen!
Dat vind ik echt iets heel andersquote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Als je als vrouw in de supermarkt wordt aangesproken door iemand die interessant overkomt en die vraagt je om wat te gaan drinken, dan ga je toch ook niet voorstellen om eerst nog twee weken te gaan SMS'en?
Zo zie ik dit ook, gewoon op een openbare plek afspreken en wat gaan drinken. Het is niet alsof hij je thuis uitnodigt.
omdat ik dan denk die wil me in de zeik nemenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom?Alsof dat heel gek is.
Ik heb op e-matching een verhaaltje staan over vrouwen die heel graag in de supermarkt een leuke vent willen tegenkomen ipv op een of andere internetsite, krijg ik heel veel leuke reacties op. (Meestal in de trant van: 'wanneer kom jij naar mijn supermarkt?')
Al geef ik toe dat het vooral het 'idee' is dat je een woest aantrekkelijke man in de Appie tegenkomt die iets uit de hoge schappen pakt en je dan veelbetekenend aankijkt met een bockworst in zijn hand. In werkelijkheid zullen vrouwen vaak denken: 'wat moet deze creep van me, rot op'
Je ziet elkaar ook op het moment dat je die gast in het echt tegenkomt. Langer chatten gaat zijn uiterlijk echt niet beter maken. Op persoonlijkheid kan je na kort chatten net zo min een oordeel vormen als bij een toevallige ontmoeting in de kroeg of supermarkt.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat vind ik echt iets heel anders
Dan zie je elkaar toch al?
Ja maar dan zit je meteen aan een date vast.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je ziet elkaar ook op het moment dat je die gast in het echt tegenkomt. Langer chatten gaat zijn uiterlijk echt niet beter maken. Op persoonlijkheid kan je na kort chatten net zo min een oordeel vormen als bij een toevallige ontmoeting in de kroeg of supermarkt.
dat heb ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je meteen aan een date vast.
Als ik iemand zie dan heb ik vaak wel een idee, is diegene te vertrouwen, klikt het, etc.
Bij chatten heb je dat niet meteen, dus zou ik eerst iets langer chatten voor ik me aan een date waag.
kwestie van vertrouwen denk ik..... zijn wij wat makkelijker in. (als in dat we niet bang zijn ineens een geblindeerd busje in te worden getrokken oid)quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Zwarte Ruiter... ga ik wel op de hoek van de bar zitten en kan je altijd naar mij vluchten![]()
Je kan ook een drankje doen uit beleefdheid, en na een half uurtje zeggen dat hij toch niet zo interessant is. Ik zie daar het probleem niet in.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je meteen aan een date vast.
Als ik iemand zie dan heb ik vaak wel een idee, is diegene te vertrouwen, klikt het, etc.
Bij chatten heb je dat niet meteen, dus zou ik eerst iets langer chatten voor ik me aan een date waag.
Haha, ik zie je daar al zitten om 16.00 u smiddags met allemaal sneeuwresten in je haar en een volle tas boodschappen. Net de chocomel op en dan 'als je maar niet denkt dat we nu gaan neuken!!'quote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
maar ik heb haar wel na de chocolademelk gemeld dat ik al bezet ben dus als ze iets meer van plan was, dat hem niet gaat worden.
een bockworst? tsss wat moet je daar nou mee? dan toch op zijn minst een Stegeman-salamiworst. of voor de vegetarische vrouwen een pak winterwortelsquote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Al geef ik toe dat het vooral het 'idee' is dat je een woest aantrekkelijke man in de Appie tegenkomt die iets uit de hoge schappen pakt en je dan veelbetekenend aankijkt met een bockworst in zijn hand. In werkelijkheid zullen vrouwen vaak denken: 'wat moet deze creep van me, rot op'
*proest* choco over de barquote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik zie je daar al zitten om 16.00 u smiddags met allemaal sneeuwresten in je haar en een volle tas boodschappen. Net de chocomel op en dan 'als je maar niet denkt dat we nu gaan neuken!!'
Ja duim omhoog en middelvingerquote:Op donderdag 18 april 2013 10:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt een teken/signaal afspreken, zodat je me kan komen redden als het nodig is
Kun je een beetje gebarentaal?![]()
"Ja godver, mijn melk staat hier binnen een beetje op te warmen dus sorry, volgende keer beter"quote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik zie je daar al zitten om 16.00 u smiddags met allemaal sneeuwresten in je haar en een volle tas boodschappen. Net de chocomel op en dan 'als je maar niet denkt dat we nu gaan neuken!!'
Stond een keer te praten met een jongen op het station van Amersfoort. Komt de trein eraan, dus ik: "sorry, heb eerste klas, maar was gezellig"quote:Op donderdag 18 april 2013 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ja godver, mijn melk staat hier binnen een beetje op te warmen dus sorry, volgende keer beter"
Ik kijk graag All you need is love met Silenus.quote:
Haha, ik zie al leuke taferelen voor mequote:Op donderdag 18 april 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja duim omhoog en middelvingerverder kom ik niet
En wat moet ik dan gebruiken om jou weg te krijgen (of die gozer weg te jagen)?
Nog nooit eerder gedaan, lijkt me leuk
Goudquote:Op donderdag 18 april 2013 11:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, ik zie al leuke taferelen voor me![]()
Dat je op hem afloopt en stennis gaat schoppen, omdat je zogenaamd mijn vriend bent en wat hij in zijn hoofd haalt. Dat alles het liefst op zijn plat Haags! Je draagt al een aardige gouden ketting toch? Dus dat moet goed komen!![]()
Wel een roos meenemen dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GoudNooit....
Heb een vrij dunne zilveren ketting, maar goed, is geen probleem verder hoor
![]()
Of ik doe alsof ik je volgende date ben:
"Sorry, ik ben wat vroeg"
En een doos chocolaatjes in de vorm van een hart.quote:
zondequote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een doos chocolaatjes in de vorm van een hart.
(ik heb ooit 1x chocola gekocht voor mijn toenmalige vriendin. Heeft 2 jaar in de kast gestaan 'omdat het zonde was om aan te breken'.)
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
Heeft 2 jaar in de kast gestaan 'omdat het zonde was om aan te breken'.)
Dan regel je maar een gouden kettingquote:Op donderdag 18 april 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GoudNooit....
Heb een vrij dunne zilveren ketting, maar goed, is geen probleem verder hoor
![]()
Of ik doe alsof ik je volgende date ben:
"Sorry, ik ben wat vroeg"
Dit!quote:
Op haar 75e nog zo'n doos gefossilleerde chocolaatjes in de kast als 'goede herinnering'.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een doos chocolaatjes in de vorm van een hart.
(ik heb ooit 1x chocola gekocht voor mijn toenmalige vriendin. Heeft 2 jaar in de kast gestaan 'omdat het zonde was om aan te breken'.)
Viel me nog mee dat ik die niet terugkreeg toen de relatie over was. Kreeg wel een wifi-router, een fles champagne en een ketting terug die ik haar had gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op haar 75e nog zo'n doos gefossilleerde chocolaatjes in de kast als 'goede herinnering'.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef Kreator het volgende:
Viel me nog mee dat ik die niet terugkreeg toen de relatie over was. Kreeg wel een wifi-router, een fles champagne en een ketting terug die ik haar had gegeven..
en teruggeeft op het moment dat het uit gaatquote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Dat is zo'n type dat op haar slaapkamer een hele bos gedroogde rozen heeft hangen..
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je met je kut pingpongballen door een hoepeltje kunt schieten vind ik dat wel interessant hoor. Dat mag iemand rustig posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct. En het was er 1 van een 1-eiige tweeling. Ik heb ooit haar zus speels op de kont geslagen en een zoen gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Dat is zo'n type dat op haar slaapkamer een hele bos gedroogde rozen heeft hangen..
Nicequote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Correct. En het was er 1 van een 1-eiige tweeling. Ik heb ooit haar zus speels op de kont geslagen en een zoen gegeven.
Nee bedankt. Al heb ik wel altijd het gevoel gehad dat haar moeder me leuker dan gemiddeld vond. Vaak aanraken op momenten dat je denkt van 'nou, was dit nou echt een aanraakmoment?' of met haar massive boobies tegen me aan gaan staan enzo. Nu ja. Genoeg signalen zeg maar.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice
Een trio zou nog leuker zijn
Ik heb vanaf vanochtend pas contact via WhatsApp ( ze was niet zo happig om meteen via mobiel verder te gaan ). Vervolgens kwam ze wel met het bericht dat er iets tussen is gekomen en vandaag niet gaat lukkenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog geen whatsapp of bel contact gehad?
Oh en veel plezier natuurlijk!
Forget it maat, dit wordt geen date met haar dit jaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:26 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vanochtend pas contact via WhatsApp ( ze was niet zo happig om meteen via mobiel verder te gaan ). Vervolgens kwam ze wel met het bericht dat er iets tussen is gekomen en vandaag niet gaat lukken. Afijn, gezegd dat als ze niet wilt het gewoon eerlijk moet zeggen maar dat was het probleem echt niet. Afijn ik geloof haar ook wel ( twee weken lang super leuk contact en nu via WhatsApp ook nog steeds ), maar in plaats van vandaag hebben we pas volgende week de date
Er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Forget it maat, dit wordt geen date met haar dit jaar.
Haha wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Casos het volgende:
Zo kut altijd als dates afgezegd worden. Of nog erger, als je een uur van te voren telefoontje krijgt met de vraag of het goed is als haar vriend ook mee gaat(echt meegemaakt, meer dan 10 jaar geleden alweer)
Maar dan komt zij zelf direct met een andere dag, als jij hier zelf achteraan moet, niet teveel aandacht meer aan schenken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.
Er zullen vast mensen zijn die dan "ja" zeggen ookquote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Casos het volgende:
Zo kut altijd als dates afgezegd worden. Of nog erger, als je een uur van te voren telefoontje krijgt met de vraag of het goed is als haar vriend ook mee gaat(echt meegemaakt, meer dan 10 jaar geleden alweer)
Hoe liep dit af?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Casos het volgende:
Ja, leuk meisje, al een keer mee gepraat. Werkte in een winkel, daar heen gegaan op rustig moment. Even kletsen, mee uitgevraagd, telefoonnr gekregen (vaste lijn toen, nog geen mobiel). 's Avonds afgesproken wat te gaan drinken een keer. De dag zelf, uurtje voor ik weg wilde gaan, telefoon. Of ik het erg vond als haar vriend ook mee zou gaan. Ik ben dus niet op date gegaan die avond. Stom wijf. Was daar toen goed ziek van.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Het ging vast onder het mom van "gezellig wat drinken"
Wist zij veel dat ze op date ging
Of ze gelooft gewoon in man-vrouw vriendschappenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dan ben je trouwens wel heel naïef
Hangt er van af. Ik heb ook wel eens een date afgezegd zonder vervolg afspraak. Daar ben ik 2 dagen later op terug gekomen en toen wel direct een datum geprikt en gegaan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar dan komt zij zelf direct met een andere dag, als jij hier zelf achteraan moet, niet teveel aandacht meer aan schenken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja, leuk meisje, al een keer mee gepraat. Werkte in een winkel, daar heen gegaan op rustig moment. Even kletsen, mee uitgevraagd, telefoonnr gekregen (vaste lijn toen, nog geen mobiel). 's Avonds afgesproken wat te gaan drinken een keer. De dag zelf, uurtje voor ik weg wilde gaan, telefoon. Of ik het erg vond als haar vriend ook mee zou gaan. Ik ben dus niet op date gegaan die avond. Stom wijf. Was daar toen goed ziek van.
Ik vond dat het duidelijk genoeg was, gezien mijn gedrag rond haar. Ze vond het vast zielig om nee te zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Het ging vast onder het mom van "gezellig wat drinken"
Wist zij veel dat ze op date ging
Dat was denk ik wel het belangrijkste dat ik daarvan geleerd heb jaquote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
Daarom eerst controleren of ze een vriend heeft
Zij gaf dat op zich ook aan, ik heb een voorstel gedaan van welke dagen ik zou kunnen waarna we er binnen 1 minuut uit waren dat wij beide volgende week Donderdag kunnen. In die zin denk ik ook dat ze echt verhinderd is, maar kut blijft het wel natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar dan komt zij zelf direct met een andere dag, als jij hier zelf achteraan moet, niet teveel aandacht meer aan schenken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja, leuk meisje, al een keer mee gepraat. Werkte in een winkel, daar heen gegaan op rustig moment. Even kletsen, mee uitgevraagd, telefoonnr gekregen (vaste lijn toen, nog geen mobiel). 's Avonds afgesproken wat te gaan drinken een keer. De dag zelf, uurtje voor ik weg wilde gaan, telefoon. Of ik het erg vond als haar vriend ook mee zou gaan. Ik ben dus niet op date gegaan die avond. Stom wijf. Was daar toen goed ziek van.
Niet teveel bij stil staan/over nadenken...quote:Op donderdag 18 april 2013 14:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Zij gaf dat op zich ook aan, ik heb een voorstel gedaan van welke dagen ik zou kunnen waarna we er binnen 1 minuut uit waren dat wij beide volgende week Donderdag kunnen. In die zin denk ik ook dat ze echt verhinderd is, maar kut blijft het wel natuurlijk.
Gewoon lekker donderdag afwachten nu, klinkt iig niet als een excuus om er onderuit te komen zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Zij gaf dat op zich ook aan, ik heb een voorstel gedaan van welke dagen ik zou kunnen waarna we er binnen 1 minuut uit waren dat wij beide volgende week Donderdag kunnen. In die zin denk ik ook dat ze echt verhinderd is, maar kut blijft het wel natuurlijk.
Omdat jequote:Op donderdag 18 april 2013 14:44 schreef Ynske het volgende:
waarom sturen mannen tijdens een chat meteen op sex aan?
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je
A) een lekker wijf bent
B) een te laag truitje aanhebt op je foto
C) mannen eigenlijk altijd hitsig zijn
D)oet elke man dat dan?
Ik heb dat nooit begrepen inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 14:44 schreef Ynske het volgende:
waarom sturen mannen tijdens een chat meteen op sex aan?
Precies, als een vrouw alleen wil neuken merk je dat echt zelf binnen de kortste keren wel. Verder is de snelste manier om in een bed te raken altijd gewoon leuk en grappig zijn. Of je niet eens de geile bennie voor uit te hangen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Nou is het wel zo dat je misschien eens in de honderd keer dus eentje tegenkomt waarmee je wel zo'n gesprek kan hebben, maar je kan beter subtiel zijn en tijd investeren als het je zo nodig om de seks gaat
Mannen
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Silenus het volgende:
Tsja, bekend euvel natuurlijk. Uiteindelijk wil elke man gewoon neuken, al snap ik dat je liever hebt dat het een beetje subtiel gaat.
En misschien worden ze geil van je onderschrift. Je vraagt er ook gewoon om!![]()
Zoals gezegd ligt het een beetje aan de manier waarop. Ik ben van mening dat als je direct een nieuwe afspraak maakt, het inderdaad geen probleem is. Wanneer je een opmerking krijgt als "ik bel je volgende week nog wel" heb ik er niet veel verwachtingen meer van.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef mr-green het volgende:
Een date afzeggen hoeft niet 123 negatief te zijn of uit te pakken hoor. Ik zou bijvoorbeeld vanavond een date hebben maar die is afgelopen maandag al gecancelled omdat mevrouw vrijdag een presentatie op werk heeft. Stelde wel gelijk voor om vrijdag of zaterdag wat te gaan drinken maar dan heb ik al afspraken. Dus stel ik voor om volgende week te meeten. Geen probleem lijkt mij
Ja, maar hier zit dus het verschil in andere 'afzeggingen'.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef mr-green het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld vanavond een date hebben maar die is afgelopen maandag al gecancelled omdat mevrouw vrijdag een presentatie op werk heeft. Stelde wel gelijk voor om vrijdag of zaterdag wat te gaan drinken maar dan heb ik al afspraken
Dit betekent:quote:Ha! Sorry, maar ik ga de date niet redden! Heb het heel druk met m'n werk.x
Dat is een constructieve afzegging. Dan weet je: die wil evengoed wel. Die is raaaazend enthousiast!quote:Ha! Even over die date, ik heb de dag erna een belangrijke meeting en daar moet ik dan nog heel wat voor voorbereiden. Kun je ook zaterdag? Of zondag? Zeg maar wat je anders het beste uitkomt!x
eens als er een reactie is van: ''bel je volgende week'' dan weet je vaak genoegquote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef Casos het volgende:
[..]
Zoals gezegd ligt het een beetje aan de manier waarop. Ik ben van mening dat als je direct een nieuwe afspraak maakt, het inderdaad geen probleem is. Wanneer je een opmerking krijgt als "ik bel je volgende week nog wel" heb ik er niet veel verwachtingen meer van.
niets denk ikquote:Op donderdag 18 april 2013 15:09 schreef Silenus het volgende:
Wat is daarin anders dan als een man dat zegt dan?
"We kunnen bij mij thuis nog wel een drankje doen"quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef mr-green het volgende:
Ik vind trouwens dat de meeste vrouwen vaak wel duidelijk zijn in hun communicatie als ze op zoek zijn naar seks. Vaak zeggen ze: kom laten we naar je huis gaan. Dat is tenminste duidelijk
Dat valt nog mee... Slik je?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
maar ik heb wel zoiets van als je elkaar in de ogen kijkt dan is t iig voor mij anders wanneer t gesprek die kant uitgaat dan wanneer je in een chat van 20 zinnen binnen 5 regels zit op pijp je?
dan krijg je terug: alleen als jij donkerbier drinktquote:Op donderdag 18 april 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat valt nog mee... Slik je?
was een betere vraag geweest
Maar idd, in het echt is het ook veel leuker/spannender als je zo tegenover elkaar staat en je ziet het aan elkaars blik
wie vraagt dat nou?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
maar ik heb wel zoiets van als je elkaar in de ogen kijkt dan is t iig voor mij anders wanneer t gesprek die kant uitgaat dan wanneer je in een chat van 20 zinnen binnen 5 regels zit op pijp je?
Ik ben gek op donkerbierquote:Op donderdag 18 april 2013 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan krijg je terug: alleen als jij donkerbier drinkt
ook zij kan dingen in haar achterhoofd hebben als....quote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef mr-green het volgende:
Nouja soms zien de vrouwen dat als ongewenst als ze daar niet op uit zijn. Dan willen ze eerst nog een keertje afspreken alvorens ze dan WEL met je in bed duiken. Want dan is de situatie natuurlijk totaal anders
Nouja als ik jou diep in de ogen kijk en ineens zeg 'pijp je?', dan ben jij ook 'not amused'.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
en dat is met online dating vaak dat je niet in de eerste 3 gesprekken over seks moet beginnenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef Silenus het volgende:
Wat ik bedoel: soms is het gewoon niet het goede moment voor zo'n gesprek.
"Ik wil best neuken op de 10e date hoor"quote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in mijn profiel 'als je niet wil neuken omdat je een frigide kudt bent, kun je gewoon gelijk doorklikken en oprotten.' staan. Dat schept duidelijkheid.
Nee, in ieder geval niet van die overduidelijke 'ik ben geil en wil over neuken praten'-vragen stellen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dat is met online dating vaak dat je niet in de eerste 3 gesprekken over seks moet beginnen
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja als ik jou diep in de ogen kijk en ineens zeg 'pijp je?', dan ben jij ook 'not amused'.
Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Het is sowieso niet echt geil om out of the blue ineens zo'n vraag te krijgen. Er is natuurlijk niks mis met een beetje flirten, of er gewoon over praten...maar het moet nooit ordinair worden.
Ik had ooit een Australisch meisje hier versierd (kwam ik gewoon in het wild tegen, dus niet via internet)...paar keer mee afgesproken, totdat ze terugging naar Australie.
Nou die kwam een keer terug van stappen, begon ze dronken op de facebook-chat tegen me aan te lullen: "I want your dick in my pussy, suck your balls, blablalabl'
Ik zat daar sochtends met mn broodje pindakaas en koffie.Goeiemorgen.
Wat ik bedoel: soms is het gewoon niet het goede moment voor zo'n gesprek.
"ik haat seksueel genot."quote:Op donderdag 18 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
hier regel 10 uit chat
word je graag gelikt....
hahahaha das waar jaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik haat seksueel genot."
...heb echt een hekel aan die domme vragen. Welk onderwerp dan ook.
Kennelijk deed zijn ex dat niet en heeft hij geen zin in een nieuwe vriendin die dat ook niet doetquote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
Nou de afgelopen dagen bekend geworden 'Masha' houdt niet van pijpen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat een vrouwe/meisje niet pijpt en niet van gelikt worden houdt
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou de afgelopen dagen bekend geworden 'Masha' houdt niet van pijpen.
www.twitter.com/der_masha
(Info: Die Masha heeft een vent, maar zit op twitter te geilen met een andere kerel. Ze hebben beide niet door dat ze ipv prive-berichtjes de hele tijd openbare tweets naar elkaar verstuurd hebben. Eergisteren opgepikt door iemand en toen direct op enkele sites verschenen.)
@bertvanwamel: je weet toch dat ik niet echt van pijpen hou
![]()
Briljant. Bert heeft ook gewoon zijn 06 getweet.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
(Info: Die Masha heeft een vent, maar zit op twitter te geilen met een andere kerel. Ze hebben beide niet door dat ze ipv prive-berichtjes de hele tijd openbare tweets naar elkaar verstuurd hebben. Eergisteren opgepikt door iemand en toen direct op enkele sites verschenen.)
![]()
quote:@bertvanwamel je weet toch waar ik je zaad wil hebben schat? Je pijpen zal wel kort zijn he
quote:@bertvanwamel ik zou je sap ook wel weer eens willen voelen schat
Ja, hoe briljant kan je het hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ken er wel een aantal hoor die zeggen no way te pijpenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat een vrouwe/meisje niet pijpt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik ken er wel een aantal hoor die zeggen no way te pijpen![]()
En mijn laatste scharrel moest van beiden niks hebben. Was een no go
Ze zijn er.. maar de kans is volgens mij relatief klein dat ze het beiden niet willen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
Je zal het maar tegenkomen zegquote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was geshokeerd toen een aantal vriendinnen van mij op vakantie aangaf niet zo veel te hebben met gebeft wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat een vrouwe/meisje niet pijpt en niet van gelikt worden houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou niet met de standaardopmerkingen komen van: hebben ze mij nooit gehad etc etc...
deze vrouwen weten allemaal wel van wantenmaar ze hebben er gewoon niet zo veel mee...
Mijn wereld stortte in overigens...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was geshokeerd toen een aantal vriendinnen van mij op vakantie aangaf niet zo veel te hebben met gebeft wordenOch heb ik ook hoor. Het is best lekker. Maar kan best zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou niet met de standaardopmerkingen komen van: hebben ze mij nooit gehad etc etc...
deze vrouwen weten allemaal wel van wantenmaar ze hebben er gewoon niet zo veel mee...
Mijn wereld stortte in overigens...![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was geshokeerd toen een aantal vriendinnen van mij op vakantie aangaf niet zo veel te hebben met gebeft wordenDan hebben ze mij nog nooit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou niet met de standaardopmerkingen komen van: hebben ze mij nooit gehad etc etc...
Mijn wereld stortte in overigens...
...oh en hoe kan beffen nou je grote hobby zijn.. Bedoel...best leuk hoor. Maar om het nou een hobby te noemen.
Dat klopt, m'n laatste scharrel wilde niet gelukt worden en pijpen vond ze ook niks.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn er.. maar de kans is volgens mij relatief klein dat ze het beiden niet willen.
ik ken er ook die t maar 1 x in t halve jaar doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt, m'n laatste scharrel wilde niet gelukt worden en pijpen vond ze ook niks.
Maar ken een aantal vrouwen die gewoon niet pijpen. Dat weigeren ze echt. En zo ken ik ook wat vrouwen die 2x sex in de maand meer dan voldoende vinden.
Ik zal gek worden denk ik
Op haar en zijn verjaardagquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik ken er ook die t maar 1 x in t halve jaar doendat snap ik dus echt niet
Gewoon leren hoe je het wilt hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef mr-green het volgende:
Sommige dames kunnen ook gewoon niet pijpenZo zullen er ook genoeg mannen zijn die niet weten wat ze aan het doen zijn
Ik vind het leuk om een vrouw te zien genietenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan hebben ze mij nog nooit gehad.
...oh en hoe kan beffen nou je grote hobby zijn.. Bedoel...best leuk hoor. Maar om het nou een hobby te noemen.
Ja maar liever wel dan niet lijkt me...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb ik ook hoor. Het is best lekker. Maar kan best zonder
En met kerstquote:
Ik niet, ik ben niet perfect en elke vrouw wilt het anders. Dus ik let gewoon goed opquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen vinden we allemaal van onszelf dat we goed zijn..
Want nog nooit klachten gehad
jij bent de enige die hier over valtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Datquote:
Ik ook, dus ik geef haar fijn een bak Ben&Jerry-ijs met een lepel.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om een vrouw te zien genietenKan er weinig anders over zeggen
Het is ook niet iets wat je meteen eruit gooit van: hey, doe het eens zo...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
En dat is toch echt niet zo. Groot verschil. Al moet ik ook zeggen dat ik bij de 1 veel meer bereik dan bij de ander met dezelfde moves.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Het is donderdagmiddag, lijkt me toch voldoende tijd om nog iets te regelen?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
*ontopic* Ik heb gewoon geen date dit weekend.
Sommigen ruiken gewoon zo lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik geef haar fijn een bak Ben&Jerry-ijs met een lepel.
Hoef ik tenminste niet de godganse dag met mijn vrome snuit in haar punani.
Lijkt me meer dan logischquote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef Kreator het volgende:
Al moet ik ook zeggen dat ik bij de 1 veel meer bereik dan bij de ander met dezelfde moves..
Je hoeft niet zo voorzichtig te zijn, of juist andersom. iets in die trant. simpel toch......quote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook niet iets wat je meteen eruit gooit van: hey, doe het eens zo...
of: Kap er maar mee
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik geef haar fijn een bak Ben&Jerry-ijs met een lepel.
quote:
Voor dit weekend niet maar maandag weer welquote:Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef Yuki het volgende:
Ook hier geen dates gepland.
Nog mensen die wél een date te melden hebben?
Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:18 schreef barocci het volgende:
[..]
Voor dit weekend niet maar maandag weer wel
Waarschijnlijk gaan we weer de stad in, er meer dan genoeg te doen in Antwerpen en meer dan genoeg dingen die we nog willen doenquote:
Het is je al eens eerder gevraagd geloof ik, maar wordt het niet eens tijd dat zij jouw kant op komt?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:28 schreef barocci het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we weer de stad in, er meer dan genoeg te doen in Antwerpen en meer dan genoeg dingen die we nog willen doenMaar we hebben buiten de dag nog niks vastgelegd, ik moest net gaan eten dus daar zijn we nog niet aan toegekomen.
Ik had er afgelopen dinsdag een, maar die viel in de categorie 'blij dat er een eind aan kwam'quote:Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef Yuki het volgende:
Nog mensen die wél een date te melden hebben?
Is eigenlijk een opsomming van verschillende dingen, sowieso maakt het mij niet zoveel uit, dus ik let er niet echt op. Ook is het voor mij wat gemakkelijker met het vervoer, omdat ik een ov-kaart heb. En bovendien is Antwerpen een hele leuke stad waar veel te doen is ook op wat vroegere tijdstippen en aangezien ik daar wat vroeger aankom is dat ook wel fijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is je al eens eerder gevraagd geloof ik, maar wordt het niet eens tijd dat zij jouw kant op komt?
Verder wel leuk natuurlijk
Antwerpen is sowiesoquote:Op donderdag 18 april 2013 19:57 schreef barocci het volgende:
[..]
Is eigenlijk een opsomming van verschillende dingen, sowieso maakt het mij niet zoveel uit, dus ik let er niet echt op. Ook is het voor mij wat gemakkelijker met het vervoer, omdat ik een ov-kaart heb. En bovendien is Antwerpen een hele leuke stad waar veel te doen is ook op wat vroegere tijdstippen en aangezien ik daar wat vroeger aankom is dat ook wel fijn.
Ja, op mijn egg.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef STING het volgende:
Nog ervaringen hier toevallig met Pepper?
Niet zolang ze gekookt zijn. Weet ik nu.quote:
Zonder betalen kun je toch niet eens contact leggen met iemand, naast wat geLike over en weer?quote:
hoe oud ben jij eigenlijk? even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:35 schreef Sannne het volgende:
Ben 1 maand lid geweest van Pepper maar ik ga toch liever door wat profielen heen. Daar ben je volgens mij aangewezen op de matches die je krijgt of random chats? Of ik heb die hele site nooit begrepen hoor!
Ik heb in 1 maand tijd geen enkel gesprek gehad daar. (ook amper online geweest en geen initiatief genomen, eerlijk is eerlijk)
Maar dat prikbord is idd leuk!
27.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk? even nieuwsgierig.
Ik ben gewoon heel verstandig.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. had jou ouder ingeschat. don't ask want ik weet niet waarom.
Dat dacht ik idd ookquote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder betalen kun je toch niet eens contact leggen met iemand, naast wat geLike over en weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |