Ik heb dat zelf ook. Na een paar keer chatten gaat me de lol eraf. Dan moet er een volgende stap komen. Kan dat het niet gewoon zijn?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:
hmm degene waar ik al een tijdje veel contact mee heb reageert bijna niet meer...
Het moet wel interessant blijven, anders houd het op. Bij mij wel tenminste. Niet eindeloos door gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:
hmm degene waar ik al een tijdje veel contact mee heb reageert bijna niet meer...
Ik ben oud genoeg om je vader te zijn. Sterker nog. Ik moet je wat vertellen...quote:
Als t klik waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Op een middag een gesprek met iemand beginnen op Paiq via een speeddate en dezelfde avond nog afspreken.. zouden jullie dat doen?
Waarom niet? Ik heb wel eens binnen het uur afgesproken, direct na afloop van de speeddate. (Maar als het iemand is die uit de andere kant van het land moet komen zou ik nog even wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Op een middag een gesprek met iemand beginnen op Paiq via een speeddate en dezelfde avond nog afspreken.. zouden jullie dat doen?
Tuurlijk! "Lekker gek".quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
als het goed voelt en zo uitkomt.. waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Waarom niet? Als het gesprek goed loopt en je bent allebei in de gelegenheid dat in het echt voort te zetten, waarom zou je dan nog een paar dagen om elkaar heen blijven draaien?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook. Na een paar keer chatten gaat me de lol eraf. Dan moet er een volgende stap komen. Kan dat het niet gewoon zijn?
nee dat gaat wel erg rapquote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Voor een date kan je altijd wel tijd maken mits je in het land bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastig
nou ja goed, wat niet is dat is dan maar niet he
Je was op je 2de levensjaar al vruchtbaar ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om je vader te zijn. Sterker nog. Ik moet je wat vertellen...
Weinig discussie, zie alleen maar iemand die graag even wilt tentoonstellen hoe "direct en grof" hij kan reageren zodat de ander hopelijk daar boos om gaat worden.quote:En er is niks mis met wat discussie. Vooral niet als eoa kutnewbie op z'n plek moet worden gezet.
Als het gezellig is en het klikt, zeker wel hoor. Wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
Grappig dat de mannen allemaal roepen 'waarom niet' en de vrouwen (behalve Cue, maar da's toch meer one of the guys![]()
) het veel te snel vinden.
tja, duidelijk dusquote:Op donderdag 18 april 2013 10:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor een date kan je altijd wel tijd maken mits je in het land bent.
Kostbare uurtjes van je leven omdat blijkt dat die kerel die helemaal uit Groningen naar Venlo is gereden uiteindelijk toch een of andere levenloze LARP-nerd blijkt te zijn. Of nog erger, als je in het midden afspreekt en ook nog eens 50 euro kwijtbent en drank en reiskosten.quote:
Daarom heeft de man het ook voorgesteld en de vrouw nietquote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
Grappig dat de mannen allemaal roepen 'waarom niet' en de vrouwen (behalve Cue, maar da's toch meer one of the guys![]()
Ik ben ondertussen wel zo ver dat als iemand niet echt enthousiast is, dat ik vrij snel afhaak. Kennelijk vinden ze het dan niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastig
nou ja goed, wat niet is dat is dan maar niet he
dat is t stomme, hij was juist wel steeds enthousiast.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel zo ver dat als iemand niet echt enthousiast is, dat ik vrij snel afhaak. Kennelijk vinden ze het dan niet interessant genoeg.
Jawel, maar dan moet het wel ok voelen en er geen sprake zijn van maar 5 minuten chatten oid.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Haha ben je lekker meequote:Op donderdag 18 april 2013 10:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Binnenkort ws. een date, geregeld via mijn beste vriendin. Ze hangt (blijkbaar) al een tijd verhalen over me op tegen een ex-date van haar (inmiddels een goede vriend van haar). Elke keer als ik haar zie/spreek krijg ik te horen dat hij wil weten wanneer ik af wil spreken. En dat gaat al maanden zo. Vasthoudend type dus en ik wil niet weten wat ze over me heeft zitten lullen.
Denk overigens niet dat het mijn type is (zo had hij zichzelf een tijdje terug als haar cadeau aan mij voor mijn verjaardag gepresenteerd.
![]()
), maar goed, we hebben wel wat leuke overeenkomsten als ik mijn vriendin moet geloven en aangezien zij vrienden zijn geworden, moet het vast ook wel een ok-man zijn. Gisteren heeft ze me overgehaald. Ben ook wel benieuwd en ben ik tegelijkertijd eindelijk van dat gezeur af
Zo is datquote:Op donderdag 18 april 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ben je lekker mee
Maar goed, misschien pakt het leuk uit
En anders weer een ervaring rijker
Leg het bij hem neer dan. "hoi, lijkt me nog steeds leuk om wat af te spreken. Als dat nog wederzijds is, dan hoor ik het wel/graag."quote:Op donderdag 18 april 2013 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is t stomme, hij was juist wel steeds enthousiast.
dr stond een afspraak maar door werk kon t niet doorgaan, daarna issie ziek geworden
Ga gewoon naar de Zwarte Ruiter... ga ik wel op de hoek van de bar zitten en kan je altijd naar mij vluchtenquote:
Nou er zijn ook aardig wat vrouwen die je uitnodigen op dezelfde avond (al dan niet thuis, ze stellen dan wel vaker voor om eerst een drankje in de stad te doen).quote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom heeft de man het ook voorgesteld en de vrouw niet
t spijt me maar dan lach ik, en ga door met mn boodschappenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Als je als vrouw in de supermarkt wordt aangesproken door iemand die interessant overkomt en die vraagt je om wat te gaan drinken, dan ga je toch ook niet voorstellen om eerst nog twee weken te gaan SMS'en?
Zo zie ik dit ook, gewoon op een openbare plek afspreken en wat gaan drinken. Het is niet alsof hij je thuis uitnodigt.
donequote:Op donderdag 18 april 2013 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leg het bij hem neer dan. "hoi, lijkt me nog steeds leuk om wat af te spreken. Als dat nog wederzijds is, dan hoor ik het wel/graag."
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
t spijt me maar dan lach ik, en ga door met mn boodschappen
Blijkbaar niet de vrouwen van hierquote:Op donderdag 18 april 2013 10:26 schreef Silenus het volgende:
Nou er zijn ook aardig wat vrouwen die je uitnodigen op dezelfde avond (al dan niet thuis, ze stellen dan wel vaker voor om eerst een drankje in de stad te doen).
Tijdje terug zelfs iemand uit Groningen die het om 23u voorstelde.Nou, die wil vast niet gaan praten over de crisis.
Ik zal nooit zo een stuk rijden voor een vrouwquote:Op donderdag 18 april 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kostbare uurtjes van je leven omdat blijkt dat die kerel die helemaal uit Groningen naar Venlo is gereden uiteindelijk toch een of andere levenloze LARP-nerd blijkt te zijn.
Daar heb je een puntje, maar zonder risico is het leven ook maar zo saai.quote:Of nog erger, als je in het midden afspreekt en ook nog eens 50 euro kwijtbent en drank en reiskosten.
Ergens heen gaan waar niemand je kent is een oplossing.quote:En je waardigheid als je met zo'n n00b gezien wordt in public.
Ah joh, je kan straks ook dood gereden worden door een auto.quote:En misschien je leven als het een moordenaar is. Of je maagdelijkheid als het een verkrachter is.
Je wilt van Joysa af jaquote:Ik kan zo nog wel even doorgaan. Maar Joysa, gewoon doen!
Dat vind ik echt iets heel andersquote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
Als je als vrouw in de supermarkt wordt aangesproken door iemand die interessant overkomt en die vraagt je om wat te gaan drinken, dan ga je toch ook niet voorstellen om eerst nog twee weken te gaan SMS'en?
Zo zie ik dit ook, gewoon op een openbare plek afspreken en wat gaan drinken. Het is niet alsof hij je thuis uitnodigt.
omdat ik dan denk die wil me in de zeik nemenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom?Alsof dat heel gek is.
Ik heb op e-matching een verhaaltje staan over vrouwen die heel graag in de supermarkt een leuke vent willen tegenkomen ipv op een of andere internetsite, krijg ik heel veel leuke reacties op. (Meestal in de trant van: 'wanneer kom jij naar mijn supermarkt?')
Al geef ik toe dat het vooral het 'idee' is dat je een woest aantrekkelijke man in de Appie tegenkomt die iets uit de hoge schappen pakt en je dan veelbetekenend aankijkt met een bockworst in zijn hand. In werkelijkheid zullen vrouwen vaak denken: 'wat moet deze creep van me, rot op'
Je ziet elkaar ook op het moment dat je die gast in het echt tegenkomt. Langer chatten gaat zijn uiterlijk echt niet beter maken. Op persoonlijkheid kan je na kort chatten net zo min een oordeel vormen als bij een toevallige ontmoeting in de kroeg of supermarkt.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat vind ik echt iets heel anders
Dan zie je elkaar toch al?
Ja maar dan zit je meteen aan een date vast.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je ziet elkaar ook op het moment dat je die gast in het echt tegenkomt. Langer chatten gaat zijn uiterlijk echt niet beter maken. Op persoonlijkheid kan je na kort chatten net zo min een oordeel vormen als bij een toevallige ontmoeting in de kroeg of supermarkt.
dat heb ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je meteen aan een date vast.
Als ik iemand zie dan heb ik vaak wel een idee, is diegene te vertrouwen, klikt het, etc.
Bij chatten heb je dat niet meteen, dus zou ik eerst iets langer chatten voor ik me aan een date waag.
kwestie van vertrouwen denk ik..... zijn wij wat makkelijker in. (als in dat we niet bang zijn ineens een geblindeerd busje in te worden getrokken oid)quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Zwarte Ruiter... ga ik wel op de hoek van de bar zitten en kan je altijd naar mij vluchten![]()
Je kan ook een drankje doen uit beleefdheid, en na een half uurtje zeggen dat hij toch niet zo interessant is. Ik zie daar het probleem niet in.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je meteen aan een date vast.
Als ik iemand zie dan heb ik vaak wel een idee, is diegene te vertrouwen, klikt het, etc.
Bij chatten heb je dat niet meteen, dus zou ik eerst iets langer chatten voor ik me aan een date waag.
Haha, ik zie je daar al zitten om 16.00 u smiddags met allemaal sneeuwresten in je haar en een volle tas boodschappen. Net de chocomel op en dan 'als je maar niet denkt dat we nu gaan neuken!!'quote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef Mystikvm het volgende:
maar ik heb haar wel na de chocolademelk gemeld dat ik al bezet ben dus als ze iets meer van plan was, dat hem niet gaat worden.
een bockworst? tsss wat moet je daar nou mee? dan toch op zijn minst een Stegeman-salamiworst. of voor de vegetarische vrouwen een pak winterwortelsquote:Op donderdag 18 april 2013 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Al geef ik toe dat het vooral het 'idee' is dat je een woest aantrekkelijke man in de Appie tegenkomt die iets uit de hoge schappen pakt en je dan veelbetekenend aankijkt met een bockworst in zijn hand. In werkelijkheid zullen vrouwen vaak denken: 'wat moet deze creep van me, rot op'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |