Ik heb dat zelf ook. Na een paar keer chatten gaat me de lol eraf. Dan moet er een volgende stap komen. Kan dat het niet gewoon zijn?quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:
hmm degene waar ik al een tijdje veel contact mee heb reageert bijna niet meer...
Het moet wel interessant blijven, anders houd het op. Bij mij wel tenminste. Niet eindeloos door gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:
hmm degene waar ik al een tijdje veel contact mee heb reageert bijna niet meer...
Ik ben oud genoeg om je vader te zijn. Sterker nog. Ik moet je wat vertellen...quote:
Als t klik waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Op een middag een gesprek met iemand beginnen op Paiq via een speeddate en dezelfde avond nog afspreken.. zouden jullie dat doen?
Waarom niet? Ik heb wel eens binnen het uur afgesproken, direct na afloop van de speeddate. (Maar als het iemand is die uit de andere kant van het land moet komen zou ik nog even wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Op een middag een gesprek met iemand beginnen op Paiq via een speeddate en dezelfde avond nog afspreken.. zouden jullie dat doen?
Tuurlijk! "Lekker gek".quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
als het goed voelt en zo uitkomt.. waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Waarom niet? Als het gesprek goed loopt en je bent allebei in de gelegenheid dat in het echt voort te zetten, waarom zou je dan nog een paar dagen om elkaar heen blijven draaien?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastigquote:Op donderdag 18 april 2013 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook. Na een paar keer chatten gaat me de lol eraf. Dan moet er een volgende stap komen. Kan dat het niet gewoon zijn?
nee dat gaat wel erg rapquote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
Voor een date kan je altijd wel tijd maken mits je in het land bent.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik al een paar keer voorgesteld, en hij reageert ook met dat hij wil, alleen zijn agenda doet ivm werk wat lastig
nou ja goed, wat niet is dat is dan maar niet he
Je was op je 2de levensjaar al vruchtbaar ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg om je vader te zijn. Sterker nog. Ik moet je wat vertellen...
Weinig discussie, zie alleen maar iemand die graag even wilt tentoonstellen hoe "direct en grof" hij kan reageren zodat de ander hopelijk daar boos om gaat worden.quote:En er is niks mis met wat discussie. Vooral niet als eoa kutnewbie op z'n plek moet worden gezet.
Als het gezellig is en het klikt, zeker wel hoor. Wat heb je te verliezen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:03 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
Grappig dat de mannen allemaal roepen 'waarom niet' en de vrouwen (behalve Cue, maar da's toch meer one of the guys![]()
) het veel te snel vinden.
tja, duidelijk dusquote:Op donderdag 18 april 2013 10:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor een date kan je altijd wel tijd maken mits je in het land bent.
Kostbare uurtjes van je leven omdat blijkt dat die kerel die helemaal uit Groningen naar Venlo is gereden uiteindelijk toch een of andere levenloze LARP-nerd blijkt te zijn. Of nog erger, als je in het midden afspreekt en ook nog eens 50 euro kwijtbent en drank en reiskosten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |