*proest* choco over de barquote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik zie je daar al zitten om 16.00 u smiddags met allemaal sneeuwresten in je haar en een volle tas boodschappen. Net de chocomel op en dan 'als je maar niet denkt dat we nu gaan neuken!!'
Ja duim omhoog en middelvingerquote:Op donderdag 18 april 2013 10:41 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt een teken/signaal afspreken, zodat je me kan komen redden als het nodig is
Kun je een beetje gebarentaal?![]()
"Ja godver, mijn melk staat hier binnen een beetje op te warmen dus sorry, volgende keer beter"quote:Op donderdag 18 april 2013 10:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik zie je daar al zitten om 16.00 u smiddags met allemaal sneeuwresten in je haar en een volle tas boodschappen. Net de chocomel op en dan 'als je maar niet denkt dat we nu gaan neuken!!'
Stond een keer te praten met een jongen op het station van Amersfoort. Komt de trein eraan, dus ik: "sorry, heb eerste klas, maar was gezellig"quote:Op donderdag 18 april 2013 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ja godver, mijn melk staat hier binnen een beetje op te warmen dus sorry, volgende keer beter"
Ik kijk graag All you need is love met Silenus.quote:
Haha, ik zie al leuke taferelen voor mequote:Op donderdag 18 april 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja duim omhoog en middelvingerverder kom ik niet
En wat moet ik dan gebruiken om jou weg te krijgen (of die gozer weg te jagen)?
Nog nooit eerder gedaan, lijkt me leuk
Goudquote:Op donderdag 18 april 2013 11:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, ik zie al leuke taferelen voor me![]()
Dat je op hem afloopt en stennis gaat schoppen, omdat je zogenaamd mijn vriend bent en wat hij in zijn hoofd haalt. Dat alles het liefst op zijn plat Haags! Je draagt al een aardige gouden ketting toch? Dus dat moet goed komen!![]()
Wel een roos meenemen dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GoudNooit....
Heb een vrij dunne zilveren ketting, maar goed, is geen probleem verder hoor
![]()
Of ik doe alsof ik je volgende date ben:
"Sorry, ik ben wat vroeg"
En een doos chocolaatjes in de vorm van een hart.quote:
zondequote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een doos chocolaatjes in de vorm van een hart.
(ik heb ooit 1x chocola gekocht voor mijn toenmalige vriendin. Heeft 2 jaar in de kast gestaan 'omdat het zonde was om aan te breken'.)
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
Heeft 2 jaar in de kast gestaan 'omdat het zonde was om aan te breken'.)
Dan regel je maar een gouden kettingquote:Op donderdag 18 april 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GoudNooit....
Heb een vrij dunne zilveren ketting, maar goed, is geen probleem verder hoor
![]()
Of ik doe alsof ik je volgende date ben:
"Sorry, ik ben wat vroeg"
Dit!quote:
Op haar 75e nog zo'n doos gefossilleerde chocolaatjes in de kast als 'goede herinnering'.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
En een doos chocolaatjes in de vorm van een hart.
(ik heb ooit 1x chocola gekocht voor mijn toenmalige vriendin. Heeft 2 jaar in de kast gestaan 'omdat het zonde was om aan te breken'.)
Viel me nog mee dat ik die niet terugkreeg toen de relatie over was. Kreeg wel een wifi-router, een fles champagne en een ketting terug die ik haar had gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op haar 75e nog zo'n doos gefossilleerde chocolaatjes in de kast als 'goede herinnering'.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef Kreator het volgende:
Viel me nog mee dat ik die niet terugkreeg toen de relatie over was. Kreeg wel een wifi-router, een fles champagne en een ketting terug die ik haar had gegeven..
en teruggeeft op het moment dat het uit gaatquote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Dat is zo'n type dat op haar slaapkamer een hele bos gedroogde rozen heeft hangen..
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je met je kut pingpongballen door een hoepeltje kunt schieten vind ik dat wel interessant hoor. Dat mag iemand rustig posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct. En het was er 1 van een 1-eiige tweeling. Ik heb ooit haar zus speels op de kont geslagen en een zoen gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
Dat is zo'n type dat op haar slaapkamer een hele bos gedroogde rozen heeft hangen..
Nicequote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Correct. En het was er 1 van een 1-eiige tweeling. Ik heb ooit haar zus speels op de kont geslagen en een zoen gegeven.
Nee bedankt. Al heb ik wel altijd het gevoel gehad dat haar moeder me leuker dan gemiddeld vond. Vaak aanraken op momenten dat je denkt van 'nou, was dit nou echt een aanraakmoment?' of met haar massive boobies tegen me aan gaan staan enzo. Nu ja. Genoeg signalen zeg maar.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice
Een trio zou nog leuker zijn
Ik heb vanaf vanochtend pas contact via WhatsApp ( ze was niet zo happig om meteen via mobiel verder te gaan ). Vervolgens kwam ze wel met het bericht dat er iets tussen is gekomen en vandaag niet gaat lukkenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nog geen whatsapp of bel contact gehad?
Oh en veel plezier natuurlijk!
Forget it maat, dit wordt geen date met haar dit jaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:26 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vanochtend pas contact via WhatsApp ( ze was niet zo happig om meteen via mobiel verder te gaan ). Vervolgens kwam ze wel met het bericht dat er iets tussen is gekomen en vandaag niet gaat lukken. Afijn, gezegd dat als ze niet wilt het gewoon eerlijk moet zeggen maar dat was het probleem echt niet. Afijn ik geloof haar ook wel ( twee weken lang super leuk contact en nu via WhatsApp ook nog steeds ), maar in plaats van vandaag hebben we pas volgende week de date
Er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Forget it maat, dit wordt geen date met haar dit jaar.
Haha wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Casos het volgende:
Zo kut altijd als dates afgezegd worden. Of nog erger, als je een uur van te voren telefoontje krijgt met de vraag of het goed is als haar vriend ook mee gaat(echt meegemaakt, meer dan 10 jaar geleden alweer)
Maar dan komt zij zelf direct met een andere dag, als jij hier zelf achteraan moet, niet teveel aandacht meer aan schenken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er kan altijd wat tussen komen natuurlijk.
Er zullen vast mensen zijn die dan "ja" zeggen ookquote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Casos het volgende:
Zo kut altijd als dates afgezegd worden. Of nog erger, als je een uur van te voren telefoontje krijgt met de vraag of het goed is als haar vriend ook mee gaat(echt meegemaakt, meer dan 10 jaar geleden alweer)
Hoe liep dit af?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:06 schreef Casos het volgende:
Ja, leuk meisje, al een keer mee gepraat. Werkte in een winkel, daar heen gegaan op rustig moment. Even kletsen, mee uitgevraagd, telefoonnr gekregen (vaste lijn toen, nog geen mobiel). 's Avonds afgesproken wat te gaan drinken een keer. De dag zelf, uurtje voor ik weg wilde gaan, telefoon. Of ik het erg vond als haar vriend ook mee zou gaan. Ik ben dus niet op date gegaan die avond. Stom wijf. Was daar toen goed ziek van.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Het ging vast onder het mom van "gezellig wat drinken"
Wist zij veel dat ze op date ging
Of ze gelooft gewoon in man-vrouw vriendschappenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dan ben je trouwens wel heel naïef
Hangt er van af. Ik heb ook wel eens een date afgezegd zonder vervolg afspraak. Daar ben ik 2 dagen later op terug gekomen en toen wel direct een datum geprikt en gegaan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar dan komt zij zelf direct met een andere dag, als jij hier zelf achteraan moet, niet teveel aandacht meer aan schenken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja, leuk meisje, al een keer mee gepraat. Werkte in een winkel, daar heen gegaan op rustig moment. Even kletsen, mee uitgevraagd, telefoonnr gekregen (vaste lijn toen, nog geen mobiel). 's Avonds afgesproken wat te gaan drinken een keer. De dag zelf, uurtje voor ik weg wilde gaan, telefoon. Of ik het erg vond als haar vriend ook mee zou gaan. Ik ben dus niet op date gegaan die avond. Stom wijf. Was daar toen goed ziek van.
Ik vond dat het duidelijk genoeg was, gezien mijn gedrag rond haar. Ze vond het vast zielig om nee te zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Het ging vast onder het mom van "gezellig wat drinken"
Wist zij veel dat ze op date ging
Dat was denk ik wel het belangrijkste dat ik daarvan geleerd heb jaquote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
Daarom eerst controleren of ze een vriend heeft
Zij gaf dat op zich ook aan, ik heb een voorstel gedaan van welke dagen ik zou kunnen waarna we er binnen 1 minuut uit waren dat wij beide volgende week Donderdag kunnen. In die zin denk ik ook dat ze echt verhinderd is, maar kut blijft het wel natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar dan komt zij zelf direct met een andere dag, als jij hier zelf achteraan moet, niet teveel aandacht meer aan schenken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja, leuk meisje, al een keer mee gepraat. Werkte in een winkel, daar heen gegaan op rustig moment. Even kletsen, mee uitgevraagd, telefoonnr gekregen (vaste lijn toen, nog geen mobiel). 's Avonds afgesproken wat te gaan drinken een keer. De dag zelf, uurtje voor ik weg wilde gaan, telefoon. Of ik het erg vond als haar vriend ook mee zou gaan. Ik ben dus niet op date gegaan die avond. Stom wijf. Was daar toen goed ziek van.
Niet teveel bij stil staan/over nadenken...quote:Op donderdag 18 april 2013 14:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Zij gaf dat op zich ook aan, ik heb een voorstel gedaan van welke dagen ik zou kunnen waarna we er binnen 1 minuut uit waren dat wij beide volgende week Donderdag kunnen. In die zin denk ik ook dat ze echt verhinderd is, maar kut blijft het wel natuurlijk.
Gewoon lekker donderdag afwachten nu, klinkt iig niet als een excuus om er onderuit te komen zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Zij gaf dat op zich ook aan, ik heb een voorstel gedaan van welke dagen ik zou kunnen waarna we er binnen 1 minuut uit waren dat wij beide volgende week Donderdag kunnen. In die zin denk ik ook dat ze echt verhinderd is, maar kut blijft het wel natuurlijk.
Omdat jequote:Op donderdag 18 april 2013 14:44 schreef Ynske het volgende:
waarom sturen mannen tijdens een chat meteen op sex aan?
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je
A) een lekker wijf bent
B) een te laag truitje aanhebt op je foto
C) mannen eigenlijk altijd hitsig zijn
D)oet elke man dat dan?
Ik heb dat nooit begrepen inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 14:44 schreef Ynske het volgende:
waarom sturen mannen tijdens een chat meteen op sex aan?
Precies, als een vrouw alleen wil neuken merk je dat echt zelf binnen de kortste keren wel. Verder is de snelste manier om in een bed te raken altijd gewoon leuk en grappig zijn. Of je niet eens de geile bennie voor uit te hangen.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Nou is het wel zo dat je misschien eens in de honderd keer dus eentje tegenkomt waarmee je wel zo'n gesprek kan hebben, maar je kan beter subtiel zijn en tijd investeren als het je zo nodig om de seks gaat
Mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |