Ik vind het leuk om een vrouw te zien genietenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan hebben ze mij nog nooit gehad.
...oh en hoe kan beffen nou je grote hobby zijn.. Bedoel...best leuk hoor. Maar om het nou een hobby te noemen.
Ja maar liever wel dan niet lijkt me...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb ik ook hoor. Het is best lekker. Maar kan best zonder
En met kerstquote:
Ik niet, ik ben niet perfect en elke vrouw wilt het anders. Dus ik let gewoon goed opquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen vinden we allemaal van onszelf dat we goed zijn..
Want nog nooit klachten gehad
jij bent de enige die hier over valtquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Datquote:
Ik ook, dus ik geef haar fijn een bak Ben&Jerry-ijs met een lepel.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om een vrouw te zien genietenKan er weinig anders over zeggen
Het is ook niet iets wat je meteen eruit gooit van: hey, doe het eens zo...quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
En dat is toch echt niet zo. Groot verschil. Al moet ik ook zeggen dat ik bij de 1 veel meer bereik dan bij de ander met dezelfde moves.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Het is donderdagmiddag, lijkt me toch voldoende tijd om nog iets te regelen?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
*ontopic* Ik heb gewoon geen date dit weekend.
Sommigen ruiken gewoon zo lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik geef haar fijn een bak Ben&Jerry-ijs met een lepel.
Hoef ik tenminste niet de godganse dag met mijn vrome snuit in haar punani.
Lijkt me meer dan logischquote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef Kreator het volgende:
Al moet ik ook zeggen dat ik bij de 1 veel meer bereik dan bij de ander met dezelfde moves..
Je hoeft niet zo voorzichtig te zijn, of juist andersom. iets in die trant. simpel toch......quote:Op donderdag 18 april 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook niet iets wat je meteen eruit gooit van: hey, doe het eens zo...
of: Kap er maar mee
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik geef haar fijn een bak Ben&Jerry-ijs met een lepel.
quote:
Voor dit weekend niet maar maandag weer welquote:Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef Yuki het volgende:
Ook hier geen dates gepland.
Nog mensen die wél een date te melden hebben?
Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:18 schreef barocci het volgende:
[..]
Voor dit weekend niet maar maandag weer wel
Waarschijnlijk gaan we weer de stad in, er meer dan genoeg te doen in Antwerpen en meer dan genoeg dingen die we nog willen doenquote:
Het is je al eens eerder gevraagd geloof ik, maar wordt het niet eens tijd dat zij jouw kant op komt?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:28 schreef barocci het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we weer de stad in, er meer dan genoeg te doen in Antwerpen en meer dan genoeg dingen die we nog willen doenMaar we hebben buiten de dag nog niks vastgelegd, ik moest net gaan eten dus daar zijn we nog niet aan toegekomen.
Ik had er afgelopen dinsdag een, maar die viel in de categorie 'blij dat er een eind aan kwam'quote:Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef Yuki het volgende:
Nog mensen die wél een date te melden hebben?
Is eigenlijk een opsomming van verschillende dingen, sowieso maakt het mij niet zoveel uit, dus ik let er niet echt op. Ook is het voor mij wat gemakkelijker met het vervoer, omdat ik een ov-kaart heb. En bovendien is Antwerpen een hele leuke stad waar veel te doen is ook op wat vroegere tijdstippen en aangezien ik daar wat vroeger aankom is dat ook wel fijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is je al eens eerder gevraagd geloof ik, maar wordt het niet eens tijd dat zij jouw kant op komt?
Verder wel leuk natuurlijk
Antwerpen is sowiesoquote:Op donderdag 18 april 2013 19:57 schreef barocci het volgende:
[..]
Is eigenlijk een opsomming van verschillende dingen, sowieso maakt het mij niet zoveel uit, dus ik let er niet echt op. Ook is het voor mij wat gemakkelijker met het vervoer, omdat ik een ov-kaart heb. En bovendien is Antwerpen een hele leuke stad waar veel te doen is ook op wat vroegere tijdstippen en aangezien ik daar wat vroeger aankom is dat ook wel fijn.
Ja, op mijn egg.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef STING het volgende:
Nog ervaringen hier toevallig met Pepper?
Niet zolang ze gekookt zijn. Weet ik nu.quote:
Zonder betalen kun je toch niet eens contact leggen met iemand, naast wat geLike over en weer?quote:
hoe oud ben jij eigenlijk? even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:35 schreef Sannne het volgende:
Ben 1 maand lid geweest van Pepper maar ik ga toch liever door wat profielen heen. Daar ben je volgens mij aangewezen op de matches die je krijgt of random chats? Of ik heb die hele site nooit begrepen hoor!
Ik heb in 1 maand tijd geen enkel gesprek gehad daar. (ook amper online geweest en geen initiatief genomen, eerlijk is eerlijk)
Maar dat prikbord is idd leuk!
27.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe oud ben jij eigenlijk? even nieuwsgierig.
Ik ben gewoon heel verstandig.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. had jou ouder ingeschat. don't ask want ik weet niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |