quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Silenus het volgende:
Tsja, bekend euvel natuurlijk. Uiteindelijk wil elke man gewoon neuken, al snap ik dat je liever hebt dat het een beetje subtiel gaat.
En misschien worden ze geil van je onderschrift. Je vraagt er ook gewoon om!![]()
Zoals gezegd ligt het een beetje aan de manier waarop. Ik ben van mening dat als je direct een nieuwe afspraak maakt, het inderdaad geen probleem is. Wanneer je een opmerking krijgt als "ik bel je volgende week nog wel" heb ik er niet veel verwachtingen meer van.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef mr-green het volgende:
Een date afzeggen hoeft niet 123 negatief te zijn of uit te pakken hoor. Ik zou bijvoorbeeld vanavond een date hebben maar die is afgelopen maandag al gecancelled omdat mevrouw vrijdag een presentatie op werk heeft. Stelde wel gelijk voor om vrijdag of zaterdag wat te gaan drinken maar dan heb ik al afspraken. Dus stel ik voor om volgende week te meeten. Geen probleem lijkt mij
Ja, maar hier zit dus het verschil in andere 'afzeggingen'.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:59 schreef mr-green het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld vanavond een date hebben maar die is afgelopen maandag al gecancelled omdat mevrouw vrijdag een presentatie op werk heeft. Stelde wel gelijk voor om vrijdag of zaterdag wat te gaan drinken maar dan heb ik al afspraken
Dit betekent:quote:Ha! Sorry, maar ik ga de date niet redden! Heb het heel druk met m'n werk.x
Dat is een constructieve afzegging. Dan weet je: die wil evengoed wel. Die is raaaazend enthousiast!quote:Ha! Even over die date, ik heb de dag erna een belangrijke meeting en daar moet ik dan nog heel wat voor voorbereiden. Kun je ook zaterdag? Of zondag? Zeg maar wat je anders het beste uitkomt!x
eens als er een reactie is van: ''bel je volgende week'' dan weet je vaak genoegquote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef Casos het volgende:
[..]
Zoals gezegd ligt het een beetje aan de manier waarop. Ik ben van mening dat als je direct een nieuwe afspraak maakt, het inderdaad geen probleem is. Wanneer je een opmerking krijgt als "ik bel je volgende week nog wel" heb ik er niet veel verwachtingen meer van.
niets denk ikquote:Op donderdag 18 april 2013 15:09 schreef Silenus het volgende:
Wat is daarin anders dan als een man dat zegt dan?
"We kunnen bij mij thuis nog wel een drankje doen"quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef mr-green het volgende:
Ik vind trouwens dat de meeste vrouwen vaak wel duidelijk zijn in hun communicatie als ze op zoek zijn naar seks. Vaak zeggen ze: kom laten we naar je huis gaan. Dat is tenminste duidelijk
Dat valt nog mee... Slik je?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
maar ik heb wel zoiets van als je elkaar in de ogen kijkt dan is t iig voor mij anders wanneer t gesprek die kant uitgaat dan wanneer je in een chat van 20 zinnen binnen 5 regels zit op pijp je?
dan krijg je terug: alleen als jij donkerbier drinktquote:Op donderdag 18 april 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat valt nog mee... Slik je?
was een betere vraag geweest
Maar idd, in het echt is het ook veel leuker/spannender als je zo tegenover elkaar staat en je ziet het aan elkaars blik
wie vraagt dat nou?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
maar ik heb wel zoiets van als je elkaar in de ogen kijkt dan is t iig voor mij anders wanneer t gesprek die kant uitgaat dan wanneer je in een chat van 20 zinnen binnen 5 regels zit op pijp je?
Ik ben gek op donkerbierquote:Op donderdag 18 april 2013 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan krijg je terug: alleen als jij donkerbier drinkt
ook zij kan dingen in haar achterhoofd hebben als....quote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef mr-green het volgende:
Nouja soms zien de vrouwen dat als ongewenst als ze daar niet op uit zijn. Dan willen ze eerst nog een keertje afspreken alvorens ze dan WEL met je in bed duiken. Want dan is de situatie natuurlijk totaal anders
Nouja als ik jou diep in de ogen kijk en ineens zeg 'pijp je?', dan ben jij ook 'not amused'.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
en dat is met online dating vaak dat je niet in de eerste 3 gesprekken over seks moet beginnenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef Silenus het volgende:
Wat ik bedoel: soms is het gewoon niet het goede moment voor zo'n gesprek.
"Ik wil best neuken op de 10e date hoor"quote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Kreator het volgende:
Ik heb in mijn profiel 'als je niet wil neuken omdat je een frigide kudt bent, kun je gewoon gelijk doorklikken en oprotten.' staan. Dat schept duidelijkheid.
Nee, in ieder geval niet van die overduidelijke 'ik ben geil en wil over neuken praten'-vragen stellen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en dat is met online dating vaak dat je niet in de eerste 3 gesprekken over seks moet beginnen
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja als ik jou diep in de ogen kijk en ineens zeg 'pijp je?', dan ben jij ook 'not amused'.
Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Het is sowieso niet echt geil om out of the blue ineens zo'n vraag te krijgen. Er is natuurlijk niks mis met een beetje flirten, of er gewoon over praten...maar het moet nooit ordinair worden.
Ik had ooit een Australisch meisje hier versierd (kwam ik gewoon in het wild tegen, dus niet via internet)...paar keer mee afgesproken, totdat ze terugging naar Australie.
Nou die kwam een keer terug van stappen, begon ze dronken op de facebook-chat tegen me aan te lullen: "I want your dick in my pussy, suck your balls, blablalabl'
Ik zat daar sochtends met mn broodje pindakaas en koffie.Goeiemorgen.
Wat ik bedoel: soms is het gewoon niet het goede moment voor zo'n gesprek.
"ik haat seksueel genot."quote:Op donderdag 18 april 2013 15:29 schreef Ynske het volgende:
hier regel 10 uit chat
word je graag gelikt....
hahahaha das waar jaquote:Op donderdag 18 april 2013 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik haat seksueel genot."
...heb echt een hekel aan die domme vragen. Welk onderwerp dan ook.
Kennelijk deed zijn ex dat niet en heeft hij geen zin in een nieuwe vriendin die dat ook niet doetquote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets denk ik
Nou de afgelopen dagen bekend geworden 'Masha' houdt niet van pijpen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat een vrouwe/meisje niet pijpt en niet van gelikt worden houdt
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou de afgelopen dagen bekend geworden 'Masha' houdt niet van pijpen.
www.twitter.com/der_masha
(Info: Die Masha heeft een vent, maar zit op twitter te geilen met een andere kerel. Ze hebben beide niet door dat ze ipv prive-berichtjes de hele tijd openbare tweets naar elkaar verstuurd hebben. Eergisteren opgepikt door iemand en toen direct op enkele sites verschenen.)
@bertvanwamel: je weet toch dat ik niet echt van pijpen hou
![]()
Briljant. Bert heeft ook gewoon zijn 06 getweet.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
(Info: Die Masha heeft een vent, maar zit op twitter te geilen met een andere kerel. Ze hebben beide niet door dat ze ipv prive-berichtjes de hele tijd openbare tweets naar elkaar verstuurd hebben. Eergisteren opgepikt door iemand en toen direct op enkele sites verschenen.)
![]()
quote:@bertvanwamel je weet toch waar ik je zaad wil hebben schat? Je pijpen zal wel kort zijn he
quote:@bertvanwamel ik zou je sap ook wel weer eens willen voelen schat
Ja, hoe briljant kan je het hebben.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ken er wel een aantal hoor die zeggen no way te pijpenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat een vrouwe/meisje niet pijpt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik ken er wel een aantal hoor die zeggen no way te pijpen![]()
En mijn laatste scharrel moest van beiden niks hebben. Was een no go
Ze zijn er.. maar de kans is volgens mij relatief klein dat ze het beiden niet willen.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
Je zal het maar tegenkomen zegquote:Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was geshokeerd toen een aantal vriendinnen van mij op vakantie aangaf niet zo veel te hebben met gebeft wordenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Hoe groot is de kans dat een vrouwe/meisje niet pijpt en niet van gelikt worden houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou niet met de standaardopmerkingen komen van: hebben ze mij nooit gehad etc etc...
deze vrouwen weten allemaal wel van wantenmaar ze hebben er gewoon niet zo veel mee...
Mijn wereld stortte in overigens...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was geshokeerd toen een aantal vriendinnen van mij op vakantie aangaf niet zo veel te hebben met gebeft wordenOch heb ik ook hoor. Het is best lekker. Maar kan best zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou niet met de standaardopmerkingen komen van: hebben ze mij nooit gehad etc etc...
deze vrouwen weten allemaal wel van wantenmaar ze hebben er gewoon niet zo veel mee...
Mijn wereld stortte in overigens...![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was geshokeerd toen een aantal vriendinnen van mij op vakantie aangaf niet zo veel te hebben met gebeft wordenDan hebben ze mij nog nooit gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nou niet met de standaardopmerkingen komen van: hebben ze mij nooit gehad etc etc...
Mijn wereld stortte in overigens...
...oh en hoe kan beffen nou je grote hobby zijn.. Bedoel...best leuk hoor. Maar om het nou een hobby te noemen.
Dat klopt, m'n laatste scharrel wilde niet gelukt worden en pijpen vond ze ook niks.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn er.. maar de kans is volgens mij relatief klein dat ze het beiden niet willen.
ik ken er ook die t maar 1 x in t halve jaar doenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt, m'n laatste scharrel wilde niet gelukt worden en pijpen vond ze ook niks.
Maar ken een aantal vrouwen die gewoon niet pijpen. Dat weigeren ze echt. En zo ken ik ook wat vrouwen die 2x sex in de maand meer dan voldoende vinden.
Ik zal gek worden denk ik
Op haar en zijn verjaardagquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik ken er ook die t maar 1 x in t halve jaar doendat snap ik dus echt niet
Gewoon leren hoe je het wilt hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef mr-green het volgende:
Sommige dames kunnen ook gewoon niet pijpenZo zullen er ook genoeg mannen zijn die niet weten wat ze aan het doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |