quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan..
ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.
Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.
Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
Oh, men! Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, maar zulke dingen zijn gewoon not done.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan..
Maar dat is dan weer gewoon normaal. Daar kun je niet echt wat aan doen. Iets niet willen proeven omdat 'de structuur je niet aanstaat' vind ik dan weer wat anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Ynske het volgende:
ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.
ooit een relatie gehad die dat niet accepteerde![]()
![]()
Het is gewoon lastig. Zeker als het veel dingen zijn. En dan is het maar net hoe belangrijk je eten vindt en alles of je het in je eigen leven wil terugvinden.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:27 schreef Ynske het volgende:
ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.
ooit een relatie gehad die dat niet accepteerde![]()
![]()
Jeetje wat een irritant type zeg. Alhoewel een ex wel eens een "liefdes" liedje voor me schreef waarvan ik dacht: eh... hoe is dit romantisch? lol.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dezelfde band zou ik nooit doen
Maar ook die vragen als ik weer een nummer had opgenomen waar toevallig een niet zo'n positieve tekst in zat (ja sorry, maar muziek over ellende is vaak gewoon beterJohnny Cash enzo
)
Elke keer de vraag: waarom speel je dit? waarom wil je dit opnemen? gaat dit over ons
blablabla ik wil dat (die gevoelens) niet uitdiepen, op het moment heb ik het nodig, waarom? zal vast een goede reden achter zitten, maar daar wil ik niet over nadenken
Geloof het of niet, dat soort berichten kreeg ik dan ookquote:Op woensdag 17 april 2013 14:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jeetje wat een irritant type zeg. Alhoewel een ex wel eens een "liefdes" liedje voor me schreef waarvan ik dacht: eh... hoe is dit romantisch? lol.
Dat is net zoiets als dat je een nummer op facebook post en dat een vriendin gelijk stuurt: Gaat alles wel goed? Eh ja, ik ben lekker muziek aan het luisteren? ha ha
De meeste mensen nemen Facebook helaas veel te serieus.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dat soort berichten kreeg ik dan ook
"waarom post je dat liedje?"
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geloof het of niet, dat soort berichten kreeg ik dan ook
"waarom post je dat liedje?"
Aaah..mensen die denken dat alles altijd over hun gaat...erg vervelend ja. Als ik iets van je vind dan zeg ik het wel gewoon.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen Facebook helaas veel te serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Dat idd.. maar dat heb ik ook als ze het hier op fok doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap de behoefte nooit zo om liedjes op facebook te posten die je luistert. Vind het vrij spammerig.
Als je met je kut pingpongballen door een hoepeltje kunt schieten vind ik dat wel interessant hoor. Dat mag iemand rustig posten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.. maar dat heb ik ook als ze het hier op fok doen
Maargoed bijna alles op FB is onder het mom van "kijk mij interessant doen"
Daarom is er ook de functie om dat te blokkerenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap de behoefte nooit zo om liedjes op facebook te posten die je luistert. Vind het vrij spammerig.
Die verwijder ik meestal van facebook. Of ik zet hun updates op onzichtbaar. Verschrikkelijk is dat. Erger dan liedjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daarom is er ook de functie om dat te blokkeren
Heb ik bijvoorbeeld weer met luierupdates van moederende vriendinnen. Liedjes van anderen vind ik juist leuk omdat ik zo nieuwe muziek ontdek.
Mwa, soms zit er wel toffe muziek tussen die je nog niet kent. Dat is dan altijd mooi meegenomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik vind het dik irritant als mensen hun gerechten op facebook plaatsen. Zie je plotseling een paar hoopjes verwilderd zeewier met rijst en vis en dan vol trots op facebook zetten.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die verwijder ik meestal van facebook. Of ik zet hun updates op onzichtbaar. Verschrikkelijk is dat. Erger dan liedjes.
Maar dat is 1 op de 20 ofzo. Vind ik het niet waardquote:Op woensdag 17 april 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
Mwa, soms zit er wel toffe muziek tussen die je nog niet kent. Dat is dan altijd mooi meegenomen.
Ligt er ook aan wie het post. Ken een tweetal mensen die er hele recensies bijschrijven. Het is vaak ook terecht goede muziek. Maar is maar net wat je smaak is natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is 1 op de 20 ofzo. Vind ik het niet waard
Foto's zegt toch niet alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Maar om het OT te houden. Mijn mailmeneer, is toegevoegd op skype, wantja msn is oud
Hij heeft me een verzoek tot toevoegen op facebook gestuurd. Nog niet geaccepteerd.
En hij heeft z'n nummer ook gegeven om te whatsappen.
Weet t niet, hij komt wel gezellig over. Heb twee foto's gezien, ziet er niet super verkeerd uit, maar niet iemand waarvan ik denk "Nice!"
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Maar je wordt er ook niet enthousiaster van.. dat je denkt "die wil ik wel eens meeten"
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?
Volgens mij kijk jij teveel andere filmpjesquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgt
Maar goed, sommige mensen zien er in real life stukken beter uit dan op een foto
Welke beelden danquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgt
Maar goed, sommige mensen zien er in real life stukken beter uit dan op een foto
Southpark met Chatroullettequote:
Te dikquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?
"dude, was that your mom?"quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Southpark met Chatroullette
"another dude wanking..."
Ah..die is lastig ja. Want "te dik" kan van alles zijn. Misschien is het alleen zijn hoofdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te dik![]()
Al is ie wel sportief, dus probeer niet te snel te oordelen .. Hoop altijd dat ze dat bij mij ook niet doen.. dusja
Nee heb een fullbody image gekregen zeg maarquote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef eefje801 het volgende:
Ah..die is lastig ja. Want "te dik" kan van alles zijn. Misschien is het alleen zijn hoofdZo'n halve bodybuilder
Verrassend.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee heb een fullbody image gekregen zeg maar
Dat zegt opzich niks. Als ik single ben kom ik wat aan en als ik een relatie heb, val ik juist alleen maar af.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ahquote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Southpark met Chatroullette
"another dude wanking..."
Ja dat neuk je er dan van afquote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zegt opzich niks. Als ik single ben kom ik wat aan en als ik een relatie heb, val ik juist alleen maar af.
Echter, echt dik is wel killing.
Beetje kip-ei verhaalquote:
Slanke mannen ookquote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Sannne het volgende:
Mannen die een beetje dik zijn knuffelen en sexen heeeeeeeeeeeerlijk![]()
Dikkere trui aan trekkenquote:
Wat dat je er van om te doen waar JIJ je prettig en goed bij voelt? Is maar een idee hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef freshy98 het volgende:
En zij die er tussen inzitten dan? Zit nu te twijfelen. Verder gaan met de sportschool en afvallen, of weer aankomen... hmmm word wel lastig zo hoor!
Ik zie een leuk verhaal aankomenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, wie van jullie is Roseroyce trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |