Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Maar je wordt er ook niet enthousiaster van.. dat je denkt "die wil ik wel eens meeten"
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?
Volgens mij kijk jij teveel andere filmpjesquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgt
Maar goed, sommige mensen zien er in real life stukken beter uit dan op een foto
Welke beelden danquote:Op woensdag 17 april 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vreemde beelden in z'n hoofd krijgt
Maar goed, sommige mensen zien er in real life stukken beter uit dan op een foto
Southpark met Chatroullettequote:
Te dikquote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef eefje801 het volgende:
Wat is er dan niet leuk aan? Op skype kun je natuurlijk even vragen of hij de cam aanzet, misschien lijkt het dan al heel anders?
"dude, was that your mom?"quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Southpark met Chatroullette
"another dude wanking..."
Ah..die is lastig ja. Want "te dik" kan van alles zijn. Misschien is het alleen zijn hoofdquote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te dik![]()
Al is ie wel sportief, dus probeer niet te snel te oordelen .. Hoop altijd dat ze dat bij mij ook niet doen.. dusja
Nee heb een fullbody image gekregen zeg maarquote:Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef eefje801 het volgende:
Ah..die is lastig ja. Want "te dik" kan van alles zijn. Misschien is het alleen zijn hoofdZo'n halve bodybuilder
Verrassend.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee heb een fullbody image gekregen zeg maar
Dat zegt opzich niks. Als ik single ben kom ik wat aan en als ik een relatie heb, val ik juist alleen maar af.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ahquote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Southpark met Chatroullette
"another dude wanking..."
Ja dat neuk je er dan van afquote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat zegt opzich niks. Als ik single ben kom ik wat aan en als ik een relatie heb, val ik juist alleen maar af.
Echter, echt dik is wel killing.
Beetje kip-ei verhaalquote:
Slanke mannen ookquote:Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Sannne het volgende:
Mannen die een beetje dik zijn knuffelen en sexen heeeeeeeeeeeerlijk![]()
Dikkere trui aan trekkenquote:
Wat dat je er van om te doen waar JIJ je prettig en goed bij voelt? Is maar een idee hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef freshy98 het volgende:
En zij die er tussen inzitten dan? Zit nu te twijfelen. Verder gaan met de sportschool en afvallen, of weer aankomen... hmmm word wel lastig zo hoor!
Ik zie een leuk verhaal aankomenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, wie van jullie is Roseroyce trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |