Leeft die gozer nog of is hij verdwenen?quote:
Laatst, of nou ja is ook alweer een tijdje terug, kreeg ik nog PM van hemquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Leeft die gozer nog of is hij verdwenen?
Ik heb nog een hele stapel dagdag punten, kom er in mijn leven niet meer vanaf
Haha erg bijzonder persoon is dat. Wat heb ik om hem gelachen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst, of nou ja is ook alweer een tijdje terug, kreeg ik nog PM van hemNu al een tijd niks meer van vernomen
Ondanks dat er iets in het gezicht niet lijkt te kloppen wel een sekspopje hoor shitquote:
Hoe subtiel dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat er iets in het gezicht niet lijkt te kloppen
quote:
Figuurtjequote:
its a trapquote:
Oke, Rita Verdonk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
gewoon recht door zee toch
[..]
Figuurtje
Je bent zelf een mofo trap.quote:
quote:
HEquote:
Trap tegen je enkels.. Daar kan ik tenminste wel bij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
en jij hebt een trap overal voor nodig
[ afbeelding ]
Oh sorry, mocht ik dat niet onthullen?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
en jij hebt een trap overal voor nodig
[ afbeelding ]
ook het enige waar je bij mag komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trap tegen je enkels.. Daar kan ik tenminste wel bij.
Dat klopt. Wat ga je doen om het goed te maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, mocht ik dat niet onthullen?
Kom vechtenquote:
Seksie hoor.quote:
Til je zo boven mijn hoofd, en helikopter je onder de matrasquote:
i know itquote:
Eh... spareribs bestellen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat ga je doen om het goed te maken?
niet erop¿quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Til je zo boven mijn hoofd, en helikopter je onder de matras
Dan kan ik niet meer ademhalen als ik onder het matras lig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Til je zo boven mijn hoofd, en helikopter je onder de matras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Alleen niet als je harige enkels hebtquote:
zegt de hobbitquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen niet als je harige enkels hebt
Neequote:
Voor mij?quote:
Zijn we wel gewendquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer ademhalen als ik onder het matras lig.
Wat is dit nou weer voor verkapte doodsverwensing ?
Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk nooit zo na over wat ik type :s
Sorry* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, maar alleen als het hete spareribs zijnquote:
Heb wel een botje voor jequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als het hete spareribs zijn
gvd, mijn zinquote:
typequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen ideedenk nooit zo na over wat ik type :s
Sorry
Ik vond hem ook zeer wise achtigquote:
quote:
Daar zit geen bot in.quote:
een en al spier en massaquote:
Dat had ik toevallig gisteren nog over een reply van mezelf van 2011quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
type![]()
Ja dat heb ik ook weleens en dan kijk ik alles eens terug.. zo van 2003 enzo.. en dan denk ik:
[ afbeelding ]
Oh God why
Wedden? kan je wel laten zienquote:
Spieren ook al niet.quote:
Nu ben ik wel best nieuwsgierigquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik toevallig gisteren nog over een reply van mezelf van 2011geen idee dat ik zoiets heb bedacht en getypt
dafuk
Gastquote:
Ja laat maar zienquote:
Niet alles wat op tv is, is echtquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gastzij is echt wel afgevallen, en behoorlijk ook... zag haar laatst nog op tv.
op de tv nog welquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gastzij is echt wel afgevallen, en behoorlijk ook... zag haar laatst nog op tv.
Dat is het erge juist.. het was gewoon compleet random in een random topic over random dingen.. niks ergs, maar toch... kan mij niet herinneren zoiets ooit te hebben GETIEPT.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik wel best nieuwsgierigMag ik het ook weten?
Zal zo pic maken en dm sturenquote:
Maar, ze zeggen juist dat je op tv er dikker uit zietquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles wat op tv is, is echt
Dat heb ik trouwens met alle slb-verslagenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is het erge juist.. het was gewoon compleet random in een random topic over random dingen.. niks ergs, maar toch... kan mij niet herinneren zoiets ooit te hebben GETIEPT.
Doe dat maarquote:
Zij ziet er tegenwoordig echt heel goed uit.quote:
quote:
Werkt dat ook bij zoks?quote:
Domme trut iddquote:
Doe ik toch nietquote:
slb verslagen? yolo? :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens met alle slb-verslagen![]()
Gewoon fak die shizzleee / grote duim.
:\quote:
Wajoowwwquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Domme trut idd
[..]
Doe ik toch niet
[..]
slb verslagen? yolo? :S
[..]
:\
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar een hoef in zn ballen wel.
pls staphquote:
Zal ik even voor je kijken of ze er nog zitten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ TT
Ik had nog opblazende dagdagpunten in mijn reet volgens MiVer, dus die wil ik even inwisselen
Serioesoe wat is slb verslagen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajoowww![]()
Smiecht![]()
Slb verslagen zijn behoorlijk yolo
MiVerquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@ TT
Ik had nog opblazende dagdagpunten in mijn reet volgens MiVer, dus die wil ik even inwisselen
NEEquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik even voor je kijken of ze er nog zitten?
[..]
Serioesoe wat is slb verslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Altijd lachen met die manquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
MiVer![]()
![]()
Jij hebt
opblazende dagdag
punten in
je reet.
Groet.
Ook aan de rest
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE
Slb staat voor studieloopbaanbegeleiding.
Mijn laatste slb verslag was 121 pagina's aan onzin en het kostte me 95 euro om dat in te laten binden.
Wth...DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.95 eu en daarna belandt het in de kast of wat?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nooit meer teruggezien, want ingeleverd @ schollaquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn95 eu en daarna belandt het in de kast of wat?
tantoe lame waerdequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit meer teruggezien, want ingeleverd @ scholla
Dus doei 95 euro.
Ja gelukkig hoef ik niet 3x 95 euro aan dat uit te geven neequote:Op dinsdag 16 april 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
tantoe lame waerde
Maar dat is maar 1 maal toch?
Oh en scholla
Jij doet uni?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb nog nooit iets over een slb gehoord. Doe ik iets fout of is dat normaal?
Volgens mij is het ook niet verplicht ofso toch om er 95eu aan uit te geven?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gelukkig hoef ik niet 3x 95 euro aan dat uit te geven nee_ Damn.. al die dingen die je voor 95 euro kon doen.
Nou eh.. nee maar ik was een beetje dom aan het doenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet verplicht ofso toch om er 95eu aan uit te geven?
Waag eens een poging het uit te leggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is een vrij abstract begrip.
Volgens mij heb je dan sowieso geen slbquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is een vrij abstract begrip.
Ah kijk nu zijn we belandt bij het enige echte speerpuntquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. nee maar ik was een beetje dom aan het doen
Gelukkig, ik zie nog wel eens iets over het hoofd wat ik moet inleveren en als ik dan dingen hoor denk ik oh noeeeeees daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan sowieso geen slb![]()
Wees gezegend.
Ik moest en scriptie en slb verslag inleveren.. 2x ... maar ik had niet genoeg printpapier en mijn printer was al half naar de maan, dus hallo copyshop.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah kijk nu zijn we belandt bij het enige echte speerpunt
Ik denk dat je daarvoor bij de user dagdag moet zijn. Die deelt ze namelijk uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waag eens een poging het uit te leggen.
De adrenalinerush als je er 's avonds om 22.00 uur achter komt dat je de volgende dag een tentamen hadquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie nog wel eens iets over het hoofd wat ik moet inleveren en als ik dan dingen hoor denk ik oh noeeeeees daar heb ik nog nooit van gehoord.
Maar gelukkig
Fuck hem, en zijn dagdagpuntenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor bij de user dagdag moet zijn. Die deelt ze namelijk uit.
Damnquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest en scriptie en slb verslag inleveren.. 2x ... maar ik had niet genoeg printpapier en mijn printer was al half naar de maan, dus hallo copyshop.
Tot nooit meer ziens...
Alles op het laatste moment.. dus ja.. mijn eigen schuldquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damndat is dan ook duur ja..
Niemand die je kende met een printer of op 'scholla'zelf?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles op het laatste moment.. dus ja.. mijn eigen schuldGewoon ook 3 uur voordat ik het in moest leveren nog naar de copyshop.
Haha heel bekend. Mijn toppunt was toen ik tijdens het uitgaan met mijn dronken hoofd een klasgenootje tegenkwam die vroeg hoe mijn opdracht was gegaan. Nou, ik had nog nooit van een opdracht gehoord. Het was de volgende ochtend voor 11 uur inleveren. Eerst dacht ik fuck it, maar onderweg naar huis bedacht ik me dat het misschien toch wel handig was om het te maken. Tussen 04:00 en 11:00 gemaakt, en uiteindelijk een 7,5 gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De adrenalinerush als je er 's avonds om 22.00 uur achter komt dat je de volgende dag een tentamen had![]()
Idem dito met dingen inleveren voor een bepaalde deadline.
Like a bawsquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
d een klasgenootje tegenkwam die vroeg hoe mijn opdracht was gegaan. Nou, ik had nog nooit van een opdracht gehoord. Het was de volgende
quote:
quote:
Surequote:Sinds 4 maanden heb ik een relatie met een meisje van 24 jaar. Ze heeft 2 kinderen van 7, en 4 jaar.
Haha nice.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Like a baws![]()
Ik had een keer per ongeluk het verkeerde tentamen geleerd.
Kwam ik een kwartier voor het tentamen achter.
Klasgenoot: geleerd bla bla bla onderwerp tentamen bla bla bla
Ik: eh... tentamen bla bla bla? Ik dacht tentamen bla blaWel gehaald tho...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
True. Maar als je elke dag een paar minuten doucht (en in zijn geval dus 3 dagen, want 1 dag door de week en t weekend) kost dat letterlijk een paar cent, dus te verwaarlozen.
Dan eet hij dus ook 3 dagen daar, en dan zou hij dus 20 / 3 = 9,33 euro per dag aan eten naar binnen duwen? Het lijkt mij dat als die meid maar 3 dagen werkt, het niet breed heeft en 2 kinderen heeft die te eten moeten hebben, dat zij niet dergelijke 'luxueuze'maaltijden op tafel tovert ter waarde van 9,33 euro per persoon.
Waarom zij dan die 20 euro op baseert is mij een raadsel?
Dit moet toch getroll zijn?quote:
Mensen die sowieso te laat komen op een tentamenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha nice.
Mijn huisgenootje kreeg vorige week 5 minuten voor aanvang van het tentamen de antwoorden van de meerkeuze. Aangezien hij zeker wist dat hij hetzelfde tentamen kreeg en omdat je altijd een half uur te laat mag komen, ging hij snel de antwoorden uit zijn hoofd leren. Toen hij 25 minuten later naar het tentamen toe ging, bleek je bij dit tentamen maar een kwartier te laat te mogen komen en dus mocht hij hem niet meer maken.
Ik heb zo hard gelachen
Gewoon yoloquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan nooit meer leren omdat het een keer lukte zonder.
Ja, zie je ook aan de PIquote:
Had jij mij nou gequote in dat topic?quote:
Ja drukte te snel op ALT+Squote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij mij nou gequote in dat topic?![]()
Kreeg een melding
Dus ja trollquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja drukte te snel op ALT+S_____
En idd PI zie ik nu pas
Oh ik ben ook wel eens te laat gekomen bij een tentamen, maarja je verwacht ook niet 3 kwartier vertraging op een ritje van 40 minuten. Maar het is idd wel irritant, constant dat geluid van lopende mensen om je heen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die sowieso te laat komen op een tentamen___
Of naar de wc moeten en vervolgens boos worden dat het niet mag en als ze toch gaan hun tentamen ongeldig wordt verklaard. Sommige snappen het ook echt niet
True, in het laatste jaar zijn alle klaslokalen van glas gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik ben ook wel eens te laat gekomen bij een tentamen, maarja je verwacht ook niet 3 kwartier vertraging op een ritje van 40 minuten. Maar het is idd wel irritant, constant dat geluid van lopende mensen om je heen.
R&P / Vriend betaalt nietsquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
Hij moet betalen voor zijn telefoon op laden en douchen etc.
Doeg!quote:
quote:
Hehehaha ;Dquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stomme 2 NutZ, nu heb ik per ongeluk in R&P gepost_
dat is het ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen OP gelezen, maar dit MOET toch wel een troll zijn?
Gelukkig. Ik was bijna m'n hoop voor de Nederlandse mannen verlorenquote:
zou haar tenen sabbelenquote:
die mensen die het normaal vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was bijna m'n hoop voor de Nederlandse mannen verloren
Sommige van die reacties ook trouwens
Idd jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die mensen die het normaal vinden![]()
Ik heb er wel hartelijk om gelachen iig
Dat zou ik sws nooit willen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd jaM'n ex studeerde ook, en ik werd dus ook niet overladen met cadeautjes en etentjes enzo. Maar je eigen tandpasta mee moeten nemen, en precies uitrekenen voor wie welke boodschappen zijn enzo.. Shit
Idd. Het is vervelend als het voelt alsof een gozer je probeert te kopen ofzo, maar dit spastische gedoe is niet bepaald beter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zou ik sws nooit willen.
Alleen ik zou iemand die helemaal para doet over geld echt niet goed kunnen hebben. Zeker niet als het gaat om kosten voor een leuke tijd met zijn tweeën (etentje oid). Ben zelf juist heel makkelijk daarin ook.
Niet bij mij, vertel eens?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is hier reeds bekend hoe ik chicks verwen.
"Hey gwenda, pijp mij. "quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is hier reeds bekend hoe ik chicks verwen.
Liet d'r met d'r verjaardag voor ¤100 aan shit bestellen op H&M, en voor Kerst een ¤100 Swarovski armband gekochtquote:
big ballin'quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liet d'r met d'r verjaardag voor ¤100 aan shit bestellen op H&M, en voor Kerst een ¤100 Swarovski armband gekocht
frikandel uit de muurquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb jij voor Yang betaald?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ van "niks oorlog of speciaal, je neemt maar één saus bij je patat!"
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ van "niks oorlog of speciaal, je neemt maar één saus bij je patat!"
nou, ik zou ook niet overladen hoeven te worden, maar als hij voor zichzelf allerlei gadgets zou kopen en bij zijn vrienden wel rondjes zou betalen bij het stappen, zou ik me toch wel gepasseerd voelen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd jaM'n ex studeerde ook, en ik werd dus ook niet overladen met cadeautjes en etentjes enzo. Maar je eigen tandpasta mee moeten nemen, en precies uitrekenen voor wie welke boodschappen zijn enzo.. Shit
suikermuurtjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed bekeken wel, een frikandel uit de muur om zijn frikandel in jouw muur te doen!
Een aangebroken pot augurken ook echtquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou ook niet overladen hoeven te worden, maar als hij voor zichzelf allerlei gadgets zou kopen en bij zijn vrienden wel rondjes zou betalen bij het stappen, zou ik me toch wel gepasseerd voelen hoor![]()
Zeker als het enige wat ik ooit gekregen had een aangebroken pot augurken was
Wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een aangebroken pot augurken ook echt
Liefde en tijd is toch meer waard dan materialistische objecten/consumpties?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou ook niet overladen hoeven te worden, maar als hij voor zichzelf allerlei gadgets zou kopen en bij zijn vrienden wel rondjes zou betalen bij het stappen, zou ik me toch wel gepasseerd voelen hoor![]()
Zeker als het enige wat ik ooit gekregen had een aangebroken pot augurken was
We weten allemaal dat dat een fabeltje is. Tevens kun je die augurken ook lekker in je puni schuivenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veel. Iedere keer als ik zin heb in augurken is het zo'n instant pregnancy scare
als dat het énige is dat je in ruim 9 maanden van je vriendje hebt gekregen, terwijl hij wel een hoop zooi voor zichzelf en voor vrienden heeft gekocht? Heel veelquote:
Das ook weinig stimulans toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat een fabeltje is. Tevens kun je die augurken ook lekker in je puni schuiven.
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat het énige is dat je in ruim 9 maanden van je vriendje hebt gekregen, terwijl hij wel een hoop zooi voor zichzelf en voor vrienden heeft gekocht? Heel veel
Jij zit zeker ook met valentijn te wachten op freebies?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat het énige is dat je in ruim 9 maanden van je vriendje hebt gekregen, terwijl hij wel een hoop zooi voor zichzelf en voor vrienden heeft gekocht? Heel veel
Wow, ik ben gecharmeerd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willen. En cuddlen. Verder ben ik een kei independent woman
.
Met de kans dat zo'n ding afbreekt ofzo zeker. Toen ik 14 was een traumatisch verhaal gelezen in de Breakout over een afgebroken bifiworstje, nooit maar dan ook nooit komen er etenswaren in mijn punaniquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat een fabeltje is. Tevens kun je die augurken ook lekker in je puni schuiven.
Idd, helemaal als notabene kerst en valentijnsdag enzo al geweest zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei nou laatst ook alweer dat jij er over 2 jaar uitziet als Jerney Kaagman, met je huidige levensstijl?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verder ben ik een kei independent woman.
Ik hoef ook geen vent die alles voor me betaald. Maar wat voor ELKAAR kopen vind ik wel leuk. Cadeautjes en kleine dingetjes om te laten zien hoe leuk je elkaar vindt ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willen. En cuddlen. Verder ben ik een kei independent woman
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft dat er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zei nou laatst ook alweer dat jij er over 2 jaar uitziet als Jerney Kaagman, met je huidige levensstijl?
natuurlijk, en dat vind ik ook veel belangrijker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liefde en tijd is toch meer waard dan materialistische objecten/consumpties?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen vent die alles voor me betaald. Maar wat voor ELKAAR kopen vind ik wel leuk. Cadeautjes en kleine dingetjes om te laten zien hoe leuk je elkaar vindt ofzo.Ik weet t neit, beetje TLC vind ik fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar moest er ineens aan denkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken
Juist niet. Ik zou geen ketting van 100 euro van m'n vent willen krijgen, dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelenquote:
oh das nie best.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk, en dat vind ik ook veel belangrijker.
Maar in dat topic geeft ze aan dat zij in weekends dat ze daar slaapt al het eten koopt, dat ze altijd hun eigen bioscoopkaartjes en drankjes (bv) betalen bij het uitgaan (terwijl hij zijn vrienden wel rondjes geeft) dat hij een ipad bestuurbaar helicoptertje voor zichzelf heeft gekocht, een groot ( duur) feest heeft gegeven en meer van die onzin.
Als er dan in 9 mnnd tijd helemaal niets voor haar af kan, geen kaartje, bloemetje, of een keer een etentje betalen, gaat dat mi toch echt te ver.
het gaat ook niet om afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Prima, steek ik vanavond nog een dikke toeter op, om aan jouw vertekende beeld van mij te voldoenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks, maar moest er ineens aan denken. Vond het wel een goede en terechte opmerking
.
echt he, als ik je vriendje was had je een lege augurkenpot gekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook met valentijn te wachten op freebies?
Zoals je BF die een portret voor je schildert ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Juist niet. Ik zou geen ketting van 100 euro van m'n vent willen krijgen, dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelenMaar ik ben zelf wel van de spontaan leuke dingen voor elkaar doen, en het is jammer als er dan nooit wat terug komt. Hoeft trouwens niet eens geld te kosten, het gaat meer om het initiatief en de energie.
quote:Positie Teeven in het geding
oegevoegd: dinsdag 16 apr 2013, 16:49
Update: dinsdag 16 apr 2013, 18:30
De positie van staatssecretaris Teeven van Justitie is in het geding door de zaak-Dolmatov. Diverse bronnen binnen de VVD, de partij van Teeven, laten de NOS weten dat ze er niet van overtuigd zijn dat hij kan aanblijven of zelf zal aanblijven.
't Interesseert me niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Prima, steek ik vanavond nog een dikke toeter op, om aan jouw vertekende beeld van mij te voldoen![]()
![]()
Bijvoorbeeld. Hugh kan prachtig tekenen, en hij heeft al aangegeven that he wants to paint me like one of his French girls enzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoals je BF die een portret voor je schildert ?
ja, prima, als hij niet bij mij zeurt dat ik wel het eten moet betalen in de weekendsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet t neit, beetje TLC vind ik fijner.
Ik zou ook wel een pollock op je willen tekenen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Hugh kan prachtig tekenen, en hij heeft al aangegeven that he wants to paint me like one of his French girls enzo
ik bedoelde alle augurken uit het potjequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kreeg een flashback van die gozer die een glazen potje shattered met zijn anus ;___;
Nee dankje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een pollock op je willen tekenen.
Als alle kroegen wiet serveerde ipv alcohol zou de wereld mooier zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zouden we 't toch leuk hebben als we samen skaff zouden zijn
zei mn ex ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Hugh kan prachtig tekenen, en hij heeft al aangegeven that he wants to paint me like one of his French girls enzo
Sowieso.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als alle kroegen wiet serveerde ipv alcohol zou de wereld mooier zijn.
quote:
Sinds 2007 mag je geen alcohol meer serveren in shops. In dat jaar begon ik met smokenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als alle kroegen wiet serveerde ipv alcohol zou de wereld mooier zijn.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds 2007 mag je geen alcohol meer serveren in shops. In dat jaar begon ik met smoken.
Awwwquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zei mn ex ook.
Heeft ie nooit gedaan
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock isquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je snapt em niet of je hebt geen humor.
Wat praat jij nou weer, ga werken 24 uurs economie chinees world take over bastards die geen tijd hebben voor een sociaal levenquote:
jij kan toch niet tegen drank, KOMT GOED UIT hAHAHquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds 2007 mag je geen alcohol meer serveren in shops. In dat jaar begon ik met smoken.
Hugh_Myr zal em wel weten dan als die artyfarty is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock is Ik ging ervanuit dat het iets seksueel gerelateerds was
Pollock is die knurft met die kliederschilderijen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww
[..]
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock isIk ging ervanuit dat het iets seksueel gerelateerds was
I came.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Pollock is die knurft met die kliederschilderijen.
Is ook maar de laatste 2 jaren ofzo, daarvoor elk weekend Kingsen met verscheidende flessen drank gek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jij kan toch niet tegen drank, KOMT GOED UIT hAHAH
hoezo ik =$ =$ =$ =$quote:
8,5 jaar samen geweestquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Awww
[..]
Dat eerste, ik weet niet wat een pollock isIk ging ervanuit dat het iets seksueel gerelateerds was
Geen drankswag meer hebben sinds 2011quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook maar de laatste 2 jaren ofzo, daarvoor elk weekend Kingsen met verscheidende flessen drank gek.
'T interesseart mah niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is ook maar de laatste 2 jaren ofzo, daarvoor elk weekend Kingsen met verscheidende flessen drank gek.
Propppper Noiiice, heb je al je vaste leverancier in de wijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoezo ik =$ =$ =$ =$
heb wel chille huis in eindje met tuin alles goodlife
gisteren al waterpijpje gedaan
HAHA kk, love you man <3.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen drankswag meer hebben sinds 2011![]()
Ik zou dat alleen maar hella awkward vinden. M'n ex heeft ook gedichten over me geschreven nadat het uit was, vond dat alleen maar verdrietig om terug te lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
8,5 jaar samen geweest![]()
Mn zusje heeft veel exen, een schrijver die een boek heeft geschreven waar zij een personage in is, een schilder die haar geschilderd heeft en een muzikant die een liedje over haar geschreven heeft![]()
Ik stikjaloers natuurlijk
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Propppper Noiiice, heb je al je vaste leverancier in de wijk?
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Geen keuze uit 200+ shops hebben in je stad
.
inb4 junkshit
Ik krijg zo heimwee als ik jou over A'dam hoor pratenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Geen keuze uit 200+ shops hebben in je stad
.
inb4 junkshit
ik zou het ook niet prettig vinden hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen maar hella awkward vinden. M'n ex heeft ook gedichten over me geschreven nadat het uit was, vond dat alleen maar verdrietig om terug te lezen.
Vraag me ook af wat voor liedjes ed dat dan moeten wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou het ook niet prettig vinden hoorzeker niet gezien het feit dat ze met alledrie maar een paar maanden samen is geweest..
Tommyquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )
quote:
Hoe de fuck ziet die pas eruit eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eindje heeft er genoeg hoor :0 maar dealertjes geven gewoon goed kwaliteit wierie. ( Bless you wietpas )
Heb laatste paar keer gewoon zo kunnen halen in de shop, zonder wat te laten zien. Snap geen zak meer van dat beleid. Maar anders haal ik het gwn van mn zolder afquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat voor liedjes ed dat dan moeten worden
Tommy de thuisdealer. In Eindhovenquote:
Gewoon documentje ofzo? Heb er nooit een gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Hoe de fuck ziet die pas eruit eigenlijk?
Officieel is je Nederlands paspoort voldoende etc. Wutchu growin up in dar?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb laatste paar keer gewoon zo kunnen halen in de shop, zonder wat te laten zien. Snap geen zak meer van dat beleid. Maar anders haal ik het gwn van mn zolder af
Deed hij je ook wel eens aanraken op no-no plekjes?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tommy de thuisdealer. In Eindhoven
Daar kwam ik als kind heel vaak over de vloer.![]()
Dat hoefde niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon documentje ofzo? Heb er nooit een gehad.
[..]
Officieel is je Nederlands paspoort voldoende etc. Wutchu growin up in dar?
want dat doen alle thuisdealers?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Deed hij je ook wel eens aanraken op no-no plekjes?
Alleen als je gratis shit wil krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dat doen alle thuisdealers?
Waaaaaaaaaahhhhht dat klinkt wel tasty, wa kost dat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat hoefde niet eensze doen maar wat
hun willen ook verkopen natuurlijk
gepekelde kat lig te drogen op zolder, heeft hallucinerende werking
Mijne wel iigquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dat doen alle thuisdealers?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik krijg zo heimwee als ik jou over A'dam hoor praten
Waar zijn de hoeren en shops????quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 euro per portiequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaahhhhht dat klinkt wel tasty, wa kost dat.
dat had ik niet nodig in die tijd hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als je gratis shit wil krijgen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o, kat is gewoon kat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee een kat is toch niet plantaardig
Altijd leuk als ze lief glimlachen wanneer je ze een knipoog geeft bij het passeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi werk ja, ik zou het wel weten als ik vrouw was.
Windowshopping.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Altijd leuk als ze lief glimlachen wanneer je ze een knipoog geeft bij het passeren.
Doei hequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]________
ok ik ga buiten spelen doieiii xx
Ben een arme student. Zo kom ik aan mijn trekken bruv.quote:
Prachtwijfquote:
Heb ik net zitten lezen ja. Dat stukje over vaders die met hun zoon naar die chick gaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eens onderaan kijken bij de populaire berichten.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eens onderaan kijken bij de populaire berichten.
watquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TIL:
[ afbeelding ]
Dat het buitenste rondje voor een rietje is.
Moet je daar niet een uur op kauwen om dan lichtjes flauw te worden met als bonus 3 dagen constipatie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het minstens over qat had.
Sma van wie die pic is, om hetgeen ze me vorige week vertelde te illustreren. And I was likequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie de fuck drinkt er nou uit met een rietje uit een blik?
Qat is een pepmiddel heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Moet je daar niet een uur op kauwen om dan lichtjes flauw te worden met als bonus 3 dagen constipatie?NICE
Als je een random nachtwinkel gast niet zou doen voor 50 euro is het misschien niks voor jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi werk ja, ik zou het wel weten als ik vrouw was.
Doorverkopen voor 2 euroquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:18 schreef VeerEli het volgende:
hihihihhihihihih oorbellen van 1 euro op ebay gekocht
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Doorverkopen voor 2 euroVoor je het weet verkoop je huizen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Doorverkopen voor 2 euroVoor je het weet verkoop je huizen
oh hahaha ik las nietjequote:
Hoe een doordeweekse dag je leven op zijn kop kan zetten hequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh hahaha ik las nietje
ik dacht dat je daarmee nietjes los kon maken ofzo![]()
snapte er al geen fuck van.
Deze shit gaat diep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben geen zakenman; ik ben een zaken, man.
Nog exquisite gerechten klaargemaakt de laatste dagen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe een doordeweekse dag je leven op zijn kop kan zetten he
Zeg dat welquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Hoe een doordeweekse dag je leven op zijn kop kan zetten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |