Ik hoef ook geen vent die alles voor me betaald. Maar wat voor ELKAAR kopen vind ik wel leuk. Cadeautjes en kleine dingetjes om te laten zien hoe leuk je elkaar vindt ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willen. En cuddlen. Verder ben ik een kei independent woman
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft dat er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zei nou laatst ook alweer dat jij er over 2 jaar uitziet als Jerney Kaagman, met je huidige levensstijl?
natuurlijk, en dat vind ik ook veel belangrijker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liefde en tijd is toch meer waard dan materialistische objecten/consumpties?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen vent die alles voor me betaald. Maar wat voor ELKAAR kopen vind ik wel leuk. Cadeautjes en kleine dingetjes om te laten zien hoe leuk je elkaar vindt ofzo.Ik weet t neit, beetje TLC vind ik fijner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, maar moest er ineens aan denkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken
Juist niet. Ik zou geen ketting van 100 euro van m'n vent willen krijgen, dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelenquote:
oh das nie best.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk, en dat vind ik ook veel belangrijker.
Maar in dat topic geeft ze aan dat zij in weekends dat ze daar slaapt al het eten koopt, dat ze altijd hun eigen bioscoopkaartjes en drankjes (bv) betalen bij het uitgaan (terwijl hij zijn vrienden wel rondjes geeft) dat hij een ipad bestuurbaar helicoptertje voor zichzelf heeft gekocht, een groot ( duur) feest heeft gegeven en meer van die onzin.
Als er dan in 9 mnnd tijd helemaal niets voor haar af kan, geen kaartje, bloemetje, of een keer een etentje betalen, gaat dat mi toch echt te ver.
het gaat ook niet om afhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willen. En cuddlen. Verder ben ik een kei independent woman
.
Prima, steek ik vanavond nog een dikke toeter op, om aan jouw vertekende beeld van mij te voldoenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks, maar moest er ineens aan denken. Vond het wel een goede en terechte opmerking
.
echt he, als ik je vriendje was had je een lege augurkenpot gekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook met valentijn te wachten op freebies?
Zoals je BF die een portret voor je schildert ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Juist niet. Ik zou geen ketting van 100 euro van m'n vent willen krijgen, dan zou ik me alleen maar ongemakkelijk voelenMaar ik ben zelf wel van de spontaan leuke dingen voor elkaar doen, en het is jammer als er dan nooit wat terug komt. Hoeft trouwens niet eens geld te kosten, het gaat meer om het initiatief en de energie.
quote:Positie Teeven in het geding
oegevoegd: dinsdag 16 apr 2013, 16:49
Update: dinsdag 16 apr 2013, 18:30
De positie van staatssecretaris Teeven van Justitie is in het geding door de zaak-Dolmatov. Diverse bronnen binnen de VVD, de partij van Teeven, laten de NOS weten dat ze er niet van overtuigd zijn dat hij kan aanblijven of zelf zal aanblijven.
't Interesseert me niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Prima, steek ik vanavond nog een dikke toeter op, om aan jouw vertekende beeld van mij te voldoen![]()
![]()
Bijvoorbeeld. Hugh kan prachtig tekenen, en hij heeft al aangegeven that he wants to paint me like one of his French girls enzoquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoals je BF die een portret voor je schildert ?
ja, prima, als hij niet bij mij zeurt dat ik wel het eten moet betalen in de weekendsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet t neit, beetje TLC vind ik fijner.
Ik zou ook wel een pollock op je willen tekenen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Hugh kan prachtig tekenen, en hij heeft al aangegeven that he wants to paint me like one of his French girls enzo
ik bedoelde alle augurken uit het potjequote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kreeg een flashback van die gozer die een glazen potje shattered met zijn anus ;___;
Nee dankje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een pollock op je willen tekenen.
Als alle kroegen wiet serveerde ipv alcohol zou de wereld mooier zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zouden we 't toch leuk hebben als we samen skaff zouden zijn
zei mn ex ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Hugh kan prachtig tekenen, en hij heeft al aangegeven that he wants to paint me like one of his French girls enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |