quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ van "niks oorlog of speciaal, je neemt maar één saus bij je patat!"
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2NutZ van "niks oorlog of speciaal, je neemt maar één saus bij je patat!"
nou, ik zou ook niet overladen hoeven te worden, maar als hij voor zichzelf allerlei gadgets zou kopen en bij zijn vrienden wel rondjes zou betalen bij het stappen, zou ik me toch wel gepasseerd voelen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd jaM'n ex studeerde ook, en ik werd dus ook niet overladen met cadeautjes en etentjes enzo. Maar je eigen tandpasta mee moeten nemen, en precies uitrekenen voor wie welke boodschappen zijn enzo.. Shit
suikermuurtjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed bekeken wel, een frikandel uit de muur om zijn frikandel in jouw muur te doen!
Een aangebroken pot augurken ook echtquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou ook niet overladen hoeven te worden, maar als hij voor zichzelf allerlei gadgets zou kopen en bij zijn vrienden wel rondjes zou betalen bij het stappen, zou ik me toch wel gepasseerd voelen hoor![]()
Zeker als het enige wat ik ooit gekregen had een aangebroken pot augurken was
Wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een aangebroken pot augurken ook echt
Liefde en tijd is toch meer waard dan materialistische objecten/consumpties?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou ook niet overladen hoeven te worden, maar als hij voor zichzelf allerlei gadgets zou kopen en bij zijn vrienden wel rondjes zou betalen bij het stappen, zou ik me toch wel gepasseerd voelen hoor![]()
Zeker als het enige wat ik ooit gekregen had een aangebroken pot augurken was
We weten allemaal dat dat een fabeltje is. Tevens kun je die augurken ook lekker in je puni schuivenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Veel. Iedere keer als ik zin heb in augurken is het zo'n instant pregnancy scare
als dat het énige is dat je in ruim 9 maanden van je vriendje hebt gekregen, terwijl hij wel een hoop zooi voor zichzelf en voor vrienden heeft gekocht? Heel veelquote:
Das ook weinig stimulans toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat een fabeltje is. Tevens kun je die augurken ook lekker in je puni schuiven.
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat het énige is dat je in ruim 9 maanden van je vriendje hebt gekregen, terwijl hij wel een hoop zooi voor zichzelf en voor vrienden heeft gekocht? Heel veel
Jij zit zeker ook met valentijn te wachten op freebies?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat het énige is dat je in ruim 9 maanden van je vriendje hebt gekregen, terwijl hij wel een hoop zooi voor zichzelf en voor vrienden heeft gekocht? Heel veel
Wow, ik ben gecharmeerd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar seks van mijn vriendje willen. En cuddlen. Verder ben ik een kei independent woman
.
Met de kans dat zo'n ding afbreekt ofzo zeker. Toen ik 14 was een traumatisch verhaal gelezen in de Breakout over een afgebroken bifiworstje, nooit maar dan ook nooit komen er etenswaren in mijn punaniquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat een fabeltje is. Tevens kun je die augurken ook lekker in je puni schuiven.
Idd, helemaal als notabene kerst en valentijnsdag enzo al geweest zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zei nou laatst ook alweer dat jij er over 2 jaar uitziet als Jerney Kaagman, met je huidige levensstijl?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verder ben ik een kei independent woman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |