True, in het laatste jaar zijn alle klaslokalen van glas gemaakt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik ben ook wel eens te laat gekomen bij een tentamen, maarja je verwacht ook niet 3 kwartier vertraging op een ritje van 40 minuten. Maar het is idd wel irritant, constant dat geluid van lopende mensen om je heen.
R&P / Vriend betaalt nietsquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
Hij moet betalen voor zijn telefoon op laden en douchen etc.
Doeg!quote:
quote:
Hehehaha ;Dquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stomme 2 NutZ, nu heb ik per ongeluk in R&P gepost_
dat is het ookquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen OP gelezen, maar dit MOET toch wel een troll zijn?
Gelukkig. Ik was bijna m'n hoop voor de Nederlandse mannen verlorenquote:
zou haar tenen sabbelenquote:
die mensen die het normaal vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was bijna m'n hoop voor de Nederlandse mannen verloren
Sommige van die reacties ook trouwens
Idd jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die mensen die het normaal vinden![]()
Ik heb er wel hartelijk om gelachen iig
Dat zou ik sws nooit willen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd jaM'n ex studeerde ook, en ik werd dus ook niet overladen met cadeautjes en etentjes enzo. Maar je eigen tandpasta mee moeten nemen, en precies uitrekenen voor wie welke boodschappen zijn enzo.. Shit
Idd. Het is vervelend als het voelt alsof een gozer je probeert te kopen ofzo, maar dit spastische gedoe is niet bepaald beter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zou ik sws nooit willen.
Alleen ik zou iemand die helemaal para doet over geld echt niet goed kunnen hebben. Zeker niet als het gaat om kosten voor een leuke tijd met zijn tweeën (etentje oid). Ben zelf juist heel makkelijk daarin ook.
Niet bij mij, vertel eens?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is hier reeds bekend hoe ik chicks verwen.
"Hey gwenda, pijp mij. "quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is hier reeds bekend hoe ik chicks verwen.
Liet d'r met d'r verjaardag voor ¤100 aan shit bestellen op H&M, en voor Kerst een ¤100 Swarovski armband gekochtquote:
big ballin'quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Liet d'r met d'r verjaardag voor ¤100 aan shit bestellen op H&M, en voor Kerst een ¤100 Swarovski armband gekocht
frikandel uit de muurquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat heb jij voor Yang betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |