Imma slap you silly, you stupid cuntquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thank you ma'am, may I have another one, ma'am.
Zucht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je aan hem zelf vragen. Maar godver
Hoi, mag ik pics van je armen, kthnx.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je zei dat ik One Direction swag had en die zijn best wel hommo.
Foto's?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spelde je nou serieus ecto verkeerd?
En post gvd eens een outfit zoals ik je vroeg.
machtst so geil.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Imma slap you silly, you stupid cunt
[ afbeelding ]
Je doet gewoon stoer met lelijke schoenen die je niet kunt betalen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foto's?Straks word ik nog herkend op straat.
Door Haywood bijvoorbeeld.
Troll gespot. Gtfo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Foto's?Straks word ik nog herkend op straat.
Door Haywood bijvoorbeeld.
Oh yeah.quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Imma slap you silly, you stupid cunt
[ afbeelding ]
Nou mooi wel dus,quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet gewoon stoer met lelijke schoenen die je niet kunt betalen.
Weet wel hoe ik vervelende meisjes aan moet pakkenquote:
Ga nu maar even over mijn schoot liggen, ben nog lang niet klaarquote:
Niet. Voor homo uitgemaakt worden is best wel een compliment eigenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 01:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet je aan hem zelf vragen. Maar godver
[..]
Niet, ik zei dat je zo uit een fotoshoot van een modeblad had kunnen lopen.
HOE ZIE JE DIT ALS EEN BELEDIGING?
Hoi, ruilen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zucht.
[..]
Hoi, mag ik pics van je armen, kthnx.
Nee, moet ook slapen bby, kom bij mij in bed. :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga nu maar even over mijn schoot liggen, ben nog lang niet klaar
Blijf ook niet zo heul lang meer.. VEEEEL te laat voor onschuldige meisjesquote:
Als je niet genoeg slaapt verander je in een flikker die lelijke schoenen mooi vindt.quote:
Mijn armen zijn niet zo indrukwekkend hoor.quote:
Ben zo klaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, moet ook slapen bby, kom bij mij in bed. :$
Gelukkig heb ik wel een gevoel voor mooie schoenen en ben ik geen zwakkeling.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je niet genoeg slaapt verander je in een flikker die lelijke schoenen mooi vindt.
Je wilt dus niet bij mij in bed, nee oké, duidelijk, prima hoor.quote:
no you don't and yes you arequote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel een gevoel voor mooie schoenen en ben ik geen zwakkeling.
Jij moet oppassen sloerie, ik leg je vast.. Dan kom je NOOIT meer uit t bedquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wilt dus niet bij mij in bed, nee oké, duidelijk, prima hoor.
Ik ga hierover dromen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij moet oppassen sloerie, ik leg je vast.. Dan kom je NOOIT meer uit t bed
Vertel me morgen alles.. That's an orderquote:
Ik wilde een trio voorstellen, maar ik wil geen chick in bed die meer scheten en boeren laat dan ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
Moet t bed dan ook delen met CY, als ze mij echt als haar man/vrouw/manwijf wil :$
Ik was vandaag trouwens in Amsterdam en daar hadden alle goedgeklede mannen lage suede single monks aan. Over een paar jaar zal het domme volk het ook gaan waarderen en dragen maar hebben wij al weer iets nieuws gevonden. Omdatquote:
Dat doe ik niet bij anderen hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik wilde een trio voorstellen, maar ik wil geen chick in bed die meer scheten en boeren laat dan ik.
Wie weetquote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij anderen hoor.. Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
mijn armen, jouw tieten. eerlijk oversteken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn armen zijn niet zo indrukwekkend hoor.
8 x .. Nog steeds niet mijn record verbroken :$quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij anderen hoor.. Alleen wanneer ik he-le-maal alleen ben.. Zo dan?
Ik bied mij aan als tussen persoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mijn armen, jouw tieten. eerlijk oversteken?
Niet nodig hoor.. T is niet alsof ze er oncontroleerbaar uitvliegen :$quote:
Word nog gevaarlyk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.. T is niet alsof ze er oncontroleerbaar uitvliegen :$
Me too, fijn dromenquote:
Nu al?quote:
Typo, eigenlijk ga ik nu gewoon op de fiets naar huisquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:49 schreef Gridlok het volgende:
Ejaculeer je ook in je schoenen? Bespeur schoenen fetisj.
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.quote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling lul, het zijn allemaal van die Disneyfiguren.
Waarom zo laat nog op?quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil je me nu vertellen dat je de inside joke niet snapte GVD vergiet for brains.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:23 schreef Tom__Joad het volgende:
[..]
Die blik........mmmmm jou zou ik nog eens in KPD willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |